store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Collistar  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Collistar    Collistar Anticellulite Strategy Anticellulite Slimming Superconcentrate...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Collistar Anticellulite Strategy Anticellulite Slimming Superconcentrate


Супер концентрирана антицелулитна нощна терапия от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  104.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 22-04-2019 г. или
Вторник 23-04-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#163596
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150252362
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 15.50 / 6.00 cm
Тегло0.281 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Collistar
Замисляли ли сте се какви са предимствата на нощните терапии при грижата за кожата? Всъщност отговорът е, че позитивите им са дотолкова изключителни, че не могат да бъдат заменени от продукт за дневна терапия. Обикновено нанасянето на крем през деня, има задачата да подхранва и защитава кожата. Набавянето и приемането на двойно повече подхранващи съставки обаче става през нощта и основната причина е, че тогава тъканите на кожата са най-податливи на третиране и активните вещества най-лесно се абсорбират.

Е, до момента вероятно сте срещали само нощни кремове за лице, но като пионери в нововъведенията за антицелулитната грижа, от "Collistar" успешно разработват иновативната нощна терапия за премахване на целулит. Терапията се появява след като последните изследвания на експертите показват, че активните съставки наистина се усвояват по-лесно през нощта и че в това време липолизата, т.е. разрушаването на мазнините, също има по-голям ефект. Наясно с всичко това, от екипа на "Collistar" решават да създадат нощната терапия с по-висока концентрация на активни съставки. Именно заради тях терапията може да се използва самостоятелно или като мощно допълнение за ускоряване на резултатите от лечение с други антицелулитни продукти.

Нощната терапия е подходяща за всеки тип целулит, дори и за най-упорития. Изключителната ефективност на формулата е гарантирана от концентрирани съставки с доказани действия в борбата с целулита - морска сол и уникална технология Cell-Nocturne System®. Концентратът е с 4 активни действия. Първоначално той задържа активните съставки и ги освобождава постепенно през нощта, когато кожните тъкани са по-податливи към терапия и усвояване на веществата. След това се засилва достъпът на силния антицелулитен концентрат от кофеин до най-дълбоките слоеве на кожата и се подпомага намаляването на мазнините. Благодарение на биотехнологична съставка, получена от микроорганизми, продуктът се бори с мазнините, натрупващи се през нощта, като едновременно с това стимулира синтеза на колаген и подобрява тонуса на кожата. Концентрираният екстракт от коралови водорасли предотвратява мастните натрупвания докато спите и увеличава производството на лептин. Той съдейства в борбата с образуващите се мастни клетки (адипоцити) между 22 и 3 часа. Специалната система Transcutol®, вложена в терапията, ускорява проникването на активните съставки в кожата и така повишава ефективността на формулата.

Специалната концентрация на продукта гарантира видими резултати още с първото нанасяне. При прилагането му се очаква на сутринта кожата да изглежда тонизирана и еластична. С редовната употреба на терапията намалява видимостта на мастните натрупвания, с което и ефектът "портокалова кожа". За поддържане на резултатите е необходимо целогодишно третиране на засегнатите зони.
  • Aqua
  • Alcohol Denat.
  • Glycerin
  • Butylene Glycol
  • Caffeine
  • Carnitine
  • Lecithin
  • Tea-Hydroiodide
  • Hedera Helixi Extract
  • Tripeptide-3
  • Carrageenan
  • Escin
  • Salicylic Acid
  • Acacia Senegal
  • Propylenei Glycol Alginate
  • Ruscusl Aculeatus Extract
  • Polysorbatel 20
  • Hydroxyethylcellulose
  • Xanthanl Gum
  • Propylene Glycol
  • Parfum
  • Disodium EDTA
  • Glyceryl Acrylate / Acrylic Acidi Copolymer
  • EDTA
  • Tocopherol
  • Benzyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • HexyllCinnamal
  • Linalool
  • BenzyliSalicylate
  • Limonene
  • Geraniol
  • Sodium Hydroxide
  • Potassiumi Sorbate
  • CI 19140
  • CI 42090
  • Benzophenone-4
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Отвъртете капачката на шишенцето и използвайте капкомера за нанасяне на консистенцията.
  • Прилагайте всяка вечер само в зоните на тялото, които са с целулитни натрупвания.
  • Имате предвид, че продуктът е концентриран и само няколко капки са необходими за постигането на резултати.
  • Най-добре започвайте третирането, като разнасяте консистенцията чрез масажиране и втриване в кожата с кръгови движения.
  • Продуктът е подходящ за всички типове целулит, като при по-упорит е най-добре да се съчетае с други формули от серията "Collistar Anticellulite Strategy".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Collistar Anticellulite Strategy Anticellulite Slimming Superconcentrate", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Collistar Anticellulite Strategy Anticellulite Slimming Superconcentrate


Супер концентрирана антицелулитна нощна терапия от серията "Anticellulite Strategy"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  104.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 22-04-2019 г. или
Вторник 23-04-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#163596
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150252362
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 15.50 / 6.00 cm
Тегло0.281 kg
Описание
Замисляли ли сте се какви са предимствата на нощните терапии при грижата за кожата? Всъщност отговорът е, че позитивите им са дотолкова изключителни, че не могат да бъдат заменени от продукт за дневна терапия. Обикновено нанасянето на крем през деня, има задачата да подхранва и защитава кожата. Набавянето и приемането на двойно повече подхранващи съставки обаче става през нощта и основната причина е, че тогава тъканите на кожата са най-податливи на третиране и активните вещества най-лесно се абсорбират.

Е, до момента вероятно сте срещали само нощни кремове за лице, но като пионери в нововъведенията за антицелулитната грижа, от "Collistar" успешно разработват иновативната нощна терапия за премахване на целулит. Терапията се появява след като последните изследвания на експертите показват, че активните съставки наистина се усвояват по-лесно през нощта и че в това време липолизата, т.е. разрушаването на мазнините, също има по-голям ефект. Наясно с всичко това, от екипа на "Collistar" решават да създадат нощната терапия с по-висока концентрация на активни съставки. Именно заради тях терапията може да се използва самостоятелно или като мощно допълнение за ускоряване на резултатите от лечение с други антицелулитни продукти.

Нощната терапия е подходяща за всеки тип целулит, дори и за най-упорития. Изключителната ефективност на формулата е гарантирана от концентрирани съставки с доказани действия в борбата с целулита - морска сол и уникална технология Cell-Nocturne System®. Концентратът е с 4 активни действия. Първоначално той задържа активните съставки и ги освобождава постепенно през нощта, когато кожните тъкани са по-податливи към терапия и усвояване на веществата. След това се засилва достъпът на силния антицелулитен концентрат от кофеин до най-дълбоките слоеве на кожата и се подпомага намаляването на мазнините. Благодарение на биотехнологична съставка, получена от микроорганизми, продуктът се бори с мазнините, натрупващи се през нощта, като едновременно с това стимулира синтеза на колаген и подобрява тонуса на кожата. Концентрираният екстракт от коралови водорасли предотвратява мастните натрупвания докато спите и увеличава производството на лептин. Той съдейства в борбата с образуващите се мастни клетки (адипоцити) между 22 и 3 часа. Специалната система Transcutol®, вложена в терапията, ускорява проникването на активните съставки в кожата и така повишава ефективността на формулата.

Специалната концентрация на продукта гарантира видими резултати още с първото нанасяне. При прилагането му се очаква на сутринта кожата да изглежда тонизирана и еластична. С редовната употреба на терапията намалява видимостта на мастните натрупвания, с което и ефектът "портокалова кожа". За поддържане на резултатите е необходимо целогодишно третиране на засегнатите зони.
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Отвъртете капачката на шишенцето и използвайте капкомера за нанасяне на консистенцията.
  • Прилагайте всяка вечер само в зоните на тялото, които са с целулитни натрупвания.
  • Имате предвид, че продуктът е концентриран и само няколко капки са необходими за постигането на резултати.
  • Най-добре започвайте третирането, като разнасяте консистенцията чрез масажиране и втриване в кожата с кръгови движения.
  • Продуктът е подходящ за всички типове целулит, като при по-упорит е най-добре да се съчетае с други формули от серията "Collistar Anticellulite Strategy".
Козметика за тяло с водорасли
Bioten Cellufight Cryo-Sculpt Gel
Охлаждащ антицелулитен гел
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Bioten Cellufight Massage Cream
Aнтицелулитен масажен крем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Scottish Fine Soaps Sea Kelp Gift Set
Подаръчен комплект с козметика за тяло от серията "Sea Kelp"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.00 лв.
Олио за тяло с розово масло и екстракт от кафяво водорасло
От серията "Signature Spa"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.20 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Anti Cellulite Cream
Антицелулитен крем за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Още козметика за тяло с водорасли
Козметика за тяло с кофеин
Bioten Bodyshape Bioactive Caffeine Anticellulite Gel
Антицелулитен и остлабващ гел с кофеин от серията "Bodyshape"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.
Lavera Smoothing Body Scrub
Изглаждащ пилинг за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.80 лв.
Maternea Warming Anti-Cellulite Cream-Gel
Загряващ антицелулитен крем-гел с кофеин, витамин E и масла от какао, кокос и ший
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Антицелулитен загряващ гел - Black Sea Stars
Цена:  15.60 лв.
Optiat Hit The Sheets Coffee Scrub Vanilla Velvet
Скраб за тяло с утайка от кафе и масло от ванилия
Цени от:  19.50 лв.
Още козметика за тяло с кофеин
Още козметика за коса с кофеин
Още козметика за лице с кофеин
Декоративна козметика с водорасли
Козметика за коса с водорасли
Козметика за лице с водорасли
Други интересни предложения
Marion Anti-Cellulite Warming Body Treatment
Антицелулитна и отслабваща терапия за тяло със затоплящ ефект
Цена:  14.70 лв.
Marion Anti-Cellulite Cooling Body Treatment
Антицелулитна и стягаща терапия за тяло с охлаждащ ефект
Цена:  14.70 лв.
Eveline Slim Extreme 4D Slimming-Draining Coffee Serum
Детоксикиращ антицелулитен отслабващ серум от серията "Slim Extreme 4D"
Цена:  16.60 лв.
Кал с морски водорасли против целулит със загряваща формула
Разфасовки от 300 ÷ 1000 g
Цена:  97.80 лв.
Collistar Anticellulite Thermal Cream
Антицелулитен термален крем от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Collistar Pure Actives Anticellulite Capsules
Капсули за шокова антицелулитна терапия с чисти съставки от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  80.00 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Bilka Grape Energy Caffeine+ Anti-Cellulite Gel
Антицелулитен гел от серията "Grape Energy"
Цена:  6.90 лв.
Bioten Bodyshape Anticellulite Cream
Антицелулитен крем за тяло от серията "Bodyshape"
Цена:  10.40 лв.
Антицелулитен стягащ серум с арганово масло
От серията "Eveline Slim Extreme 4D"
Цена:  14.20 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги