store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Max Factor  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Max Factor    Max Factor Kohl Eye Liner Pencil - Молив за очи
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil - Молив за очи -
Цветове
30 Brown
40 Taupe
45 Aubergine
50 Charcoal Grey
60 Ice Blue
70 Olive
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Max Factor Kohl Eye Liner Pencil


Молив за очи
Цена:  7.90 лв.
Избери цвят на молива:
  • 7.90 лв.
    20 Black
  • 7.90 лв.
    30 Brown
  • 7.90 лв.
    40 Taupe
  • 7.90 лв.
    45 Aubergine
  • 7.90 лв.
    50 Charcoal Grey
  • 7.90 лв.
    60 Ice Blue
  • 7.90 лв.
    70 Olive
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Сряда 13-02-2019 г. или
Четвъртък 14-02-2019 г.
Този молив може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#163330
ВидМолив
Наличност
20 Black
40 Taupe
45 Aubergine
50 Charcoal Grey
60 Ice Blue
70 Olive
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
30 Brown
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
30 Brown
Възможна
Годност след отваряне3 години
Марка
EAN
45 Aubergine
50536467
70 Olive
50544158
40 Taupe
50544165
60 Ice Blue
50544660
50 Charcoal Grey
50544677
30 Brown
50544684
20 Black
50544691
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка4 g
Размери∅ 0.7 x 13 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.60 / 12.50 / 0.60 cm
Тегло0.008 kg
Описание
Лесно нанасящият се молив за очи на "Max Factor" е Вашето тайно оръжие за секси и завладяващ поглед!
Ултра меката му формула е нежна и деликатна с чувствителната област на очите. Моливът ще Ви осигури прецизно и устойчиво подчертаване на погледа. Подходящ е и за създаване на опушен грим и има капачка за по-удобно съхранение. Сред основните съставки на молива са палмовото масло и витамин E, които предпазват кожата и я хидратират.
Състав
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Hydroxylated Lanolin
  • Synthetic Beeswax
  • Dimethicone
  • Stearalkonium Hectorite
  • Propylparaben
  • Propylene Carbonate
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Lecithin
  • Glyceryl Stearate
  • Glyceryl Oleate
  • Citric Acid
  • May Contain:
    • CI 75470
    • CI 77000
    • CI 77007
    • CI 77019
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77510
    • CI 77742
    • CI 77891
За Max Factor
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Погледнете надолу и леко дръпнете външната част на окото с показалец.
  • Нанесете внимателно върху линията на миглите.
  • Използвайте молива за очи самостоятелно, преди нанасянето на спирала, за перфектно подчертан поглед.
  • Използвайте молива върху сенки за очи за по-мек поглед и задълбочаване на нюансите на сенките.
  • Прелейте внимателно с тампон за гримиране или малка четка за по-мек и опушен завършек.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените молива "Max Factor Kohl Eye Liner Pencil", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този молив, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват молива, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този молив, купуват също
Vivienne Sabo Rouge Charmant Lipstick - Хидратиращо червило за устни - молив

Vivienne Sabo Rouge Charmant Lipstick


Хидратиращо червило за устни

Vivienne Sabo
Цена:  10.99 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Червилото "Rouge Charmant", създадено от специалистите на "Vivienne Sabo", ще направи устните ви още по-съблазнителни. То има деликатна текстура, която осигурява хидратация и комфортно усещане при нанасяне. Червилото има богата палитра от нежни, класически и ярки нюанси и изкушаващ парти аромат на Кир Роял (коктейл от шампанско и ликьор от касис). "Rouge Charmant" ще ви очарова и ще се превърне в талисман на вашата женственост. ...
Двустранна пила за нокти с мотиви - С грит 180/240 - молив

Двустранна пила за нокти с мотиви


С грит 180/240

Emmi - Nail
Цена:  2.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Двустранна пила от "Emmi - Nail", предназначена за оформяне на естествени нокти. Тя е с две различни страни, с размери на грита 180/240. По-грубата страна с бял цвят е с грит 180 и може да бъде използвана за оформяне на нотките. Върху по-фината страна има цветни мотиви. Тя е с грит 240 и служи за заглаждане на ръбчетата и неравностите по повърхността им. ...
OPI Infinite Shine 2 Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти с гел ефект - молив

OPI Infinite Shine 2 Nail Lacquer


Дълготраен лак за нокти с гел ефект

OPI
Цена:  26.70 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Лакът за нокти на "OPI" Ви позволява да направите своя професионален маникюр в домашни условия. Иновативната му формула осигурява дълготрайно покритие с издръжливост до 10 дни*. Кремообразната му текстура покрива ноктите с гланцов воал, с чудесен гел ефект. Лакът съхне бързо и въпреки че е с гел технология, не е необходимо използване на LED лампа. Цветовата гама, в която се предлага "Infinite Shine 2", комбинира приятни "млечни" нюанси. В зависимост от настроението си, можете да изберете светли или тъмни тонове. Лакът придава на маникюра интензивен плътен цвят и бляскав завършек. * В ...
Двустранна пила за нокти - За оформяне и заглаждане с грит 180/600 - молив

Двустранна пила за нокти


За оформяне и заглаждане с грит 180/600

Emmi - Nail
Цена:  2.20 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Двустранна пила от "Emmi - Nail", предназначена за обработка на естествени нокти. Тя е с две различни страни, с размери на грита 180/600. По-грубата страна с грит 180 е подходяща за скъсяване и оформяне на нокътната плочка, а по-фината страна - с грит 600 - позволява заглаждане на повърхността ѝ. ...
Cycle Vital Instant Volume Spray - Професионален спрей за обем за фина коса от серията "Volume" - молив

Cycle Vital Instant Volume Spray


Професионален спрей за обем за фина коса от серията "Volume"

Cycle Vital
Цена:  39.00 лв.
Спреят от серията "Volume" на "Cycle Vital" придава обем и е специално предназначен за фина и тънка коса. Формулата повдига косъма още от корена, като същевременно го подхранва и уплътнява. Вложеният екстракт бамбук е богат на липиди, протеини и минерали. Той подхранва и хидратира косата, стимулира растежа и повишава еластичността. Добавеният провитамин В5 намалява цъфтенето на косъма и подобрява вида му. Спреят оставя косата видимо по-плътна и лесна за стилизиране. Формулата не съдържа парабени. ...
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - молив

Maybelline Color Show 60 Seconds


Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
Цена:  3.49 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Лак за нокти от "Maybelline" е в модерни и наситени нюанси, вдъхновени от духа на Ню Йорк. "Color Show" е с формула, която съхне бързо - необходими са ѝ 60 секунди, за да направи маникюра Ви страхотен. Текстурата е обогатена с пигменти, които осигуряват интензивност на цвета и трайност на покритието. Лакът се нанася лесно, благодарение на своята специална четка, имитираща формата на нокът. ...
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - молив

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Цена:  7.99 лв.
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени. 1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. ...
Lumene Nordic Chic Full-On Curl Mascara Waterproof - Водоустойчива спирала за извити и дълги мигли - молив

Lumene Nordic Chic Full-On Curl Mascara Waterproof


Водоустойчива спирала за извити и дълги мигли

Lumene
Цена:  21.90 лв.
Спиралата от "Lumene" осигурява невероятна дължина и красива извивка на миглите. Тя е водоустойчива и не се размазва или разтича. Има нежна и гладка кремообразна текстура, благодарение на включените естествени восъци в състава ѝ. Спиралата обгръща всяко косъмче, без да се натрупва и рони. Богатите пигменти във формулата осигуряват наситен и дълготраен черен цвят. Специалната ѝ четка е проектирана да достигне и най-късите косъмчета и да ги повдигне от корена. Спиралата от серията "Nordic Chic" придава впечатляваща дължина и извивка на миглите, за един подчертан и хипнотизиращ поглед. ...

Max Factor Kohl Eye Liner Pencil


Молив за очи
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil - Молив за очи -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Сряда 13-02-2019 г. или
Четвъртък 14-02-2019 г.
Този молив може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#163330
ВидМолив
Наличност
20 Black
40 Taupe
45 Aubergine
50 Charcoal Grey
60 Ice Blue
70 Olive
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
30 Brown
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
30 Brown
Възможна
Годност след отваряне3 години
Марка
EAN
45 Aubergine
50536467
70 Olive
50544158
40 Taupe
50544165
60 Ice Blue
50544660
50 Charcoal Grey
50544677
30 Brown
50544684
20 Black
50544691
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка4 g
Размери∅ 0.7 x 13 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.60 / 12.50 / 0.60 cm
Тегло0.008 kg
Цветове
30 Brown
40 Taupe
45 Aubergine
50 Charcoal Grey
60 Ice Blue
70 Olive
Описание
Лесно нанасящият се молив за очи на "Max Factor" е Вашето тайно оръжие за секси и завладяващ поглед!
Ултра меката му формула е нежна и деликатна с чувствителната област на очите. Моливът ще Ви осигури прецизно и устойчиво подчертаване на погледа. Подходящ е и за създаване на опушен грим и има капачка за по-удобно съхранение. Сред основните съставки на молива са палмовото масло и витамин E, които предпазват кожата и я хидратират.
За Max Factor
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Погледнете надолу и леко дръпнете външната част на окото с показалец.
  • Нанесете внимателно върху линията на миглите.
  • Използвайте молива за очи самостоятелно, преди нанасянето на спирала, за перфектно подчертан поглед.
  • Използвайте молива върху сенки за очи за по-мек поглед и задълбочаване на нюансите на сенките.
  • Прелейте внимателно с тампон за гримиране или малка четка за по-мек и опушен завършек.
Декоративна козметика с витамин E
Lip Smacker Coca-Cola Cherry
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.20 лв.
Maybelline Total Temptation Brow Definer
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick
Червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon
Матово червило-молив с ефект металик
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с палмово масло
Wet'n'Wild MegaSlicks Balm Stain
Червило-балсам за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
L'Oreal Volumissime Royale Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale
Спирала за обемни и подчертани мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Waterproof
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Цена:  7.99 лв.
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят
Цена:  7.99 лв.
Още декоративна козметика с палмово масло
Още козметика за тяло с палмово масло
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
Tesori d'Oriente Hammam Hair & Body Oil
Олио за коса и тяло с арган
Цена:  12.30 лв.
SVR Topialyse Repairing Barrier Anti-itching & Anti-irritation Cream
Бариерен крем за суха и раздразнена кожа от серията "Topialyse"
Цена:  14.90 лв.
Manhattan Khol Kajal Eyeliner
Цветен молив за очи
Цена:  7.20 лв.
Logona Daily Care Bio Aloe & Verveine Cream
Крем за лице и тяло с алое вера и върбинка от серията "Daily Care"
Цена:  24.90 лв.
Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Nurishing Treatment
Подхранващо масло за суха коса от серията "Pure Care Dry Oil"
Цена:  16.90 лв.
Крем за околоочен контур против бръчки с жасмин
От серията "Ziaja Anti-Age Jasmine"
Цена:  8.89 лв.
Revlon Brow Fantasy
Молив и фиксиращ гел за вежди 2 в 1
Цена:  18.99 лв.
Регенериращ подхранващ крем с растителни стволови клетки от арган
Oт серията "Regal Skin Lux"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Serum-In-Oil
Серум за суха и изтощена коса от серията "Regenerate Nourishment"
Цена:  10.20 лв.
Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  65.00 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
Подарък за Св. Валентин?
Ето няколко идеи за козметични подаръци за него и за нея.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Специално предложение от Braun
Artesania Latina - кораби от дърво