store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Олиа и масла  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Олиа и масла    Elseve Extraordinary Oil Mist - Подхранващо олио з...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Oil Mist


Подхранващо олио за увредена коса

Цена:  13.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това олио може да бъде доставено в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#159434
ВидОлио
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522935414
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка100 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.90 / 14.40 / 2.90 cm
Тегло0.126 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всекидневното обработване на косата с топлинни уреди или използването на продукти, които я утежняват води до увреждане и загуба на здравия ѝ вид. За да помогнат на дамите, да се справят с проблема с тънката и увредена коса, специалистите от "L'Oreal" създадоха специално олио. Изключителната му възстановяваща грижа се дължи на шест редки цветни масла. Иновативната му формула подхранва косъма в дълбочина, като го дарява с необходимите му хранителни вещества, за да укрепи структурата му. Великолепното олио възстановява увредената коса от корена до върха. Леката му текстура се абсорбира изключително бързо от косъма. Изглажда цъфналите краища и придава невероятен блясък. Косата става по-еластична и жизнена, мека на допир и с по-здрав вид. Опияняващият аромат на олиото завладява сетивата.

Действие на ценните масла:
  • масло от лотос - подхранва и предпазва косъма от негативните влияния на околната среда
  • масло от лайка - придава мекота и възстановява блясъка на косъма
  • масло от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - овлажнява косата
  • розово масло - подхранва косата
  • ленено масло - подсилва косъма
  • Isododecane
  • Alcohol Denat.
  • Isopropyl Myristate
  • Dimethicone
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • PEG / PPG / Polybutylene Glycol-8 / 5 / 3 Glycerin
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Nelumbium Speciosum Extract / Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Geraniol
  • Citronellol
  • Citral
  • Coumarin
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Напръскайте равномерно косата по цялата ѝ дължина - от корена до върха.
  • Нанасяйте на влажна или суха коса.
  • Нанасяйте преди изсушаване със сешоар, за да бъде косата Ви защитена от топлинната струя.
  • Нанасяйте олиото като завършващ продукт на суха коса, за да я покриете великолепен блясък.
Рейтинг
Рейтинг: 9.25 / 4 гласа 
За да оцените олиата "Elseve Extraordinary Oil Mist", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това олио, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват олиата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това олио, купуват също
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - олио
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - олио
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Пила за пети - От серията "Agiva Professional" - олио
Пила за пети
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel - Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay" - олио
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - олио
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Listerine Green Tea Moutwash - Вода за уста със зелен чай - олио
Listerine Green Tea Moutwash
Вода за уста със зелен чай

Listerine
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.50 лв.
Rimmel Brow This Way - Сенки за оформяне на вежди - олио
Rimmel Brow This Way
Сенки за оформяне на вежди

Rimmel
Избор за цвят на сенките:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - олио
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm - Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips" - олио
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum - Серум за лице против бръчки - олио
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки

Bioten
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Rexona Aloe Vera Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване с охлаждащ и успокояващ ефект - олио
Rexona Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с охлаждащ и успокояващ ефект

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
o.b. ProComfort Normal Tampons - Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 32 броя - олио
o.b. ProComfort Normal Tampons
Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 32 броя

o.b.
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.50 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation - Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект - олио
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation
Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект

Bourjois
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.90 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - олио
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Batiste Dry Shampoo Floral & Flirty Blush - Сух шампоан за всеки тип коса с флорален аромат - олио
Batiste Dry Shampoo Floral & Flirty Blush
Сух шампоан за всеки тип коса с флорален аромат

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
Ayurveda Medium Soft Toothbrush - Биоразградима бамбукова четка за зъби - олио
Ayurveda Medium Soft Toothbrush
Биоразградима бамбукова четка за зъби

Ayurveda
Избор за цвят на четката:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
L'Oreal Micellar Water - Почистваща мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа - олио
L'Oreal Micellar Water
Почистваща мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.59 лв.
Бебешки влажни кърпички с натурално масло от смрадлика - Опаковки от 20 ÷ 90 броя - олио
Бебешки влажни кърпички с натурално масло от смрадлика
Опаковки от 20 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.29 лв.
Мрежеста гъба за баня - олио
Мрежеста гъба за баня
Natural4U
Избор за цвят на гъбата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.30 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 15 броя - олио
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 15 броя

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.89 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume - Сух шампоан за обем - олио
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Pom Pon Extra Soft - Тампони за почистване на грим в опаковка от 70 броя - олио
Pom Pon Extra Soft
Тампони за почистване на грим в опаковка от 70 броя

Pom Pon
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - олио
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - олио
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.

Elseve Extraordinary Oil Mist


Подхранващо олио за увредена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  13.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това олио може да бъде доставено в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#159434
ВидОлио
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522935414
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка100 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.90 / 14.40 / 2.90 cm
Тегло0.126 kg
Описание
Всекидневното обработване на косата с топлинни уреди или използването на продукти, които я утежняват води до увреждане и загуба на здравия ѝ вид. За да помогнат на дамите, да се справят с проблема с тънката и увредена коса, специалистите от "L'Oreal" създадоха специално олио. Изключителната му възстановяваща грижа се дължи на шест редки цветни масла. Иновативната му формула подхранва косъма в дълбочина, като го дарява с необходимите му хранителни вещества, за да укрепи структурата му. Великолепното олио възстановява увредената коса от корена до върха. Леката му текстура се абсорбира изключително бързо от косъма. Изглажда цъфналите краища и придава невероятен блясък. Косата става по-еластична и жизнена, мека на допир и с по-здрав вид. Опияняващият аромат на олиото завладява сетивата.

Действие на ценните масла:
  • масло от лотос - подхранва и предпазва косъма от негативните влияния на околната среда
  • масло от лайка - придава мекота и възстановява блясъка на косъма
  • масло от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - овлажнява косата
  • розово масло - подхранва косата
  • ленено масло - подсилва косъма
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Напръскайте равномерно косата по цялата ѝ дължина - от корена до върха.
  • Нанасяйте на влажна или суха коса.
  • Нанасяйте преди изсушаване със сешоар, за да бъде косата Ви защитена от топлинната струя.
  • Нанасяйте олиото като завършващ продукт на суха коса, за да я покриете великолепен блясък.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  9.99 лв.
Elseve Oil Luxury Double Elixir
Двуфазен подхранващ спрей за всеки тип коса
Цена:  7.29 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  11.59 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.49 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цени от:  6.49 лв.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Nutri Gloss Luminizer"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с лайка
Козметика за коса с роза
Козметика за коса с ленено масло
Козметика за тяло с ленено масло
Козметика за лице с ленено масло
Продукти за ароматерапия и релаксация с роза
Козметика за тяло с роза
Козметика за лице с роза
Декоративна козметика с лайка
Козметика за ръце с лайка
Козметика за тяло с лайка
Козметика за лице с лайка
Други интересни предложения
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.49 лв.
Tesori d'Oriente Hammam Hair & Body Oil
Олио за коса и тяло с арган
Цена:  12.30 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Назад към "Олиа и масла за коса"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво