Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони и б...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Лосиони и балсами    Old Spice Whitewater Aft...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Old Spice Whitewater After Shave


Афтършейв лосион от серията "Whitewater"

Цена:  11.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#157661
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN5000174440256
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 13.00 / 5.30 cm
Тегло0.236 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Old Spice
Афтършейв лосионът от серията "Whitewater" на "Old Spice" носи необуздания аромат на морска стихия и лек бриз. Още с първото нанасяне ще усетите прилив на приятна свежест. Афтършейвът предотвратява усещането за сухота и стягане. Той овлажнява и успокоява стресираната след бръснене кожа.
  • Alcohol Denat.
  • Aqua
  • Parfum
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Limonene
  • Linalool
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate
  • Hexyl Cinnamal
  • Citronellol
  • Benzyl Salicylate
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citral
  • Eugenol
  • Cinnamal
  • CI 60730
  • CI 42090
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете афтършейва върху чиста кожа, след бръснене, като избягвате разранената и възпалена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените афтършейва "Old Spice Whitewater After Shave", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този афтършейв, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват афтършейва, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този афтършейв, купуват също
Old Spice Wolfthorn Deodorant Spray - Дезодорант за мъже от серията "Wolfthorn" - афтършейв
Old Spice Wolfthorn Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - афтършейв
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.50 лв.
Бебешки крем сапун с екстракт от алое - От серията "Здраве Бебе" - афтършейв
Бебешки крем сапун с екстракт от алое
От серията "Здраве Бебе"

Здраве
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.69 лв.
Бебешки крем сапун с бадемово масло - От серията "Здраве Бебе" - афтършейв
Бебешки крем сапун с бадемово масло
От серията "Здраве Бебе"

Здраве
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.69 лв.
Old Spice Wolfthorn After Shave - Афтършейв от серията "Wolfthorn" - афтършейв
Old Spice Wolfthorn After Shave
Афтършейв от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.20 лв.
Бебешки крем сапун с екстракти от лайка и смрадлика - От серията "Здраве Бебе" - афтършейв
Бебешки крем сапун с екстракти от лайка и смрадлика
От серията "Здраве Бебе"

Здраве
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.69 лв.
Old Spice Wolfthorn Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Wolfthorn" - афтършейв
Old Spice Wolfthorn Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.80 лв.
Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant - Мъжки ролон дезодорант от серията "Wolfthorn" - афтършейв
Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant
Мъжки ролон дезодорант от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Anti-Perspirant & Deodorant Spray - Дезодорант за мъже против изпотяване - афтършейв
Old Spice Odour Blocker Fresh Anti-Perspirant & Deodorant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Danger Zone Deodorant Spray - Дезодорант за мъже от серията "Danger Zone" - афтършейв
Old Spice Danger Zone Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Danger Zone"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Danger Zone Deodorant Stick - Стик дезодорант за мъже от серията "Danger Zone" - афтършейв
Old Spice Danger Zone Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Danger Zone"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.

Old Spice Whitewater After Shave


Афтършейв лосион от серията "Whitewater"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#157661
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN5000174440256
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 13.00 / 5.30 cm
Тегло0.236 kg
Описание
Афтършейв лосионът от серията "Whitewater" на "Old Spice" носи необуздания аромат на морска стихия и лек бриз. Още с първото нанасяне ще усетите прилив на приятна свежест. Афтършейвът предотвратява усещането за сухота и стягане. Той овлажнява и успокоява стресираната след бръснене кожа.
За Old Spice
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете афтършейва върху чиста кожа, след бръснене, като избягвате разранената и възпалена кожа.
Козметика за мъже "Old Spice Whitewater"
Old Spice Whitewater Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Whitewater"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Alpinist Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  13.90 лв.
Old Spice Whitewater
Подаръчен комплект за мъже в луксозна дървена кутия
Цена:  32.60 лв.
Old Spice Alpinist Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  8.90 лв.
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  17.90 лв.
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  9.20 лв.
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  8.90 лв.
Old Spice Alpinist Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  14.90 лв.
Old Spice Whitewater Roll-On Deodorant
Мъжки ролон дезодорант от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Anti-Perspirant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Whitewater"
Цени от:  4.80 лв.
Още козметика за мъже "Old Spice Whitewater"
Назад към "Лосиони и балсами за след бръснене"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво