store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls - Серумни перли з...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls


Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този серум може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#152215
ВидСерум
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на серума3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер86490
EAN9005800238104
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката4.30 / 13.70 / 3.30 cm
Тегло0.094 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Q10
  • За Nivea
Когато годините напредват и започнат да оставят следи по кожата ни, търсим начин да спрем времето и да съхраним вечната младост. Специалистите на "Nivea" са създали продукт, събрал в едно ценни за красотата съставки, чиито синтез в човешкия организъм се забавя, с течение на времето.

Уникалните перли за лице от серията "Q10 Power" съдържат висока концентрация на коензим Q10. При натискане на дозатора, перлите се смесват с хидратиращ гел, обогатен с хиалуронова киселина и креатин. По този начин те формират копринено нежен серум, който попива мигновено, без да оставя видими следи. Активната формула се бори със следите на времето, заличава бръчките и предпазва от появата на нови. При редовна употреба, кожата е видимо подмладена, еластична и стегната, повърхността ѝ е гладка и мека, а тенът е освежен и сияен.

Перлите "Nivea Q10 Power":
  • осигурява незабавна хидратация на кожата
  • видимо редуцира бръчките
  • повишава естествените нивата на Q10 и креатин
  • правят кожата плътна, еластична и сияна

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост при всеки тип кожа, дори и чувствителна.
  • Aqua
  • Cyclomethicone
  • Glycerin
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Propylene Glycol
  • Methylpropanediol
  • Ubiquinone
  • Sodium Hyaluronate
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate
  • Dimethiconol
  • Chondrus Crispus Extract
  • Sodium Acrylic Acid / VP Crosspolymer
  • PVM / MA Copolymer
  • Glyceryl Acrylate / Acrylic Acid Copolymer
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Sodium Citrate
  • Calcium Chloride
  • 1,2-Hexanediol
  • Algin
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Phenoxyethanol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum
  • CI 11680
  • CI 12085
  • CI 77891
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте ежедневно върху предварително почистена кожа на лицето и шията. Избягвайте зоната около очите.
  • След това, можете да нанесете дневен или нощен крем от същата серия.
  • Може да използвате серумните перли като основа, преди нанасянето на грим за лице.
  • За оптимални резултати и ефективна грижа против бръчки, използвайте и останалата козметика от серията "Nivea Q10 Power".
Рейтинг
Рейтинг: 9.24 / 25 гласа 
За да оцените серума "Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този серум, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват серума, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този серум, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - серум
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - серум
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - серум
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - Червило с интензивен цвят - серум
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - серум
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - серум
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
69 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Козметична ножичка за маникюр - От серията "Agiva Proffesional" - серум
Козметична ножичка за маникюр
От серията "Agiva Proffesional"

Agiva
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - серум
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
98 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти - серум
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти

Golden Rose
54 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.99 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour Glitter - Дълготраен лак за нокти с глитерни частици - серум
Golden Rose Ice Chic Nail Colour Glitter
Дълготраен лак за нокти с глитерни частици

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.70 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls - Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour" - серум
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.30 лв.
SO BiO Etic Shampooing Doux Niaouli & Guarana - Шампоан за нормална към крехка коса с био ниаули и гуарана - серум
SO BiO Etic Shampooing Doux Niaouli & Guarana
Шампоан за нормална към крехка коса с био ниаули и гуарана

So Bio Etic
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.30 лв.

Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls


Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  26.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този серум може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#152215
ВидСерум
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на серума3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер86490
EAN9005800238104
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката4.30 / 13.70 / 3.30 cm
Тегло0.094 kg
Описание
Когато годините напредват и започнат да оставят следи по кожата ни, търсим начин да спрем времето и да съхраним вечната младост. Специалистите на "Nivea" са създали продукт, събрал в едно ценни за красотата съставки, чиито синтез в човешкия организъм се забавя, с течение на времето.

Уникалните перли за лице от серията "Q10 Power" съдържат висока концентрация на коензим Q10. При натискане на дозатора, перлите се смесват с хидратиращ гел, обогатен с хиалуронова киселина и креатин. По този начин те формират копринено нежен серум, който попива мигновено, без да оставя видими следи. Активната формула се бори със следите на времето, заличава бръчките и предпазва от появата на нови. При редовна употреба, кожата е видимо подмладена, еластична и стегната, повърхността ѝ е гладка и мека, а тенът е освежен и сияен.

Перлите "Nivea Q10 Power":
  • осигурява незабавна хидратация на кожата
  • видимо редуцира бръчките
  • повишава естествените нивата на Q10 и креатин
  • правят кожата плътна, еластична и сияна

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост при всеки тип кожа, дори и чувствителна.
За серията Nivea Q10
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте ежедневно върху предварително почистена кожа на лицето и шията. Избягвайте зоната около очите.
  • След това, можете да нанесете дневен или нощен крем от същата серия.
  • Може да използвате серумните перли като основа, преди нанасянето на грим за лице.
  • За оптимални резултати и ефективна грижа против бръчки, използвайте и останалата козметика от серията "Nivea Q10 Power".
Козметика от серията "Nivea Q10"
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.89 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Expert Care
Козметика за лице и тяло
Цена:  41.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil
Стягащо олио за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.89 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  22.89 лв.
Още козметика от серията "Nivea Q10"
Козметика от серията "Nivea Q10 plus C"
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.90 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Eveline Hyaluron Clinic 50+ Lifting Cream Day Night
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  13.10 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и суха кожа
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Още козметика за лице с креатин
Козметика за лице с коензим Q10
Beadora Bright Pearl Sun Protection Cream Maxx - SPF 50+
Слънцезащитен крем за лице с коензим Q10
Цена:  65.00 лв.
Snail Gel + Q10
Регенериращ гел за лице с екстракт от охлюв и коензим Q10
Цена:  27.10 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Revitalizing Eye And Lip Contour Serum
Ревитализиращ серум за очи и устни от серията "Rooibos Star"
Цена:  13.10 лв.
Деликатен крем за около очи с розово масло
От серията "Signature Spa"
Цена:  8.30 лв.
Крем за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  7.20 лв.
Нощен крем за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  8.70 лв.
Дневен крем за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  8.40 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Цена:  14.80 лв.
Възстановяващ крем за лице с розова вода и Q10
От серията "Rose"
Цена:  11.20 лв.
Top Ten Dynamic Sport Q10 After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа
Цена:  5.19 лв.
Нощен крем против бръчки с Q10 за всеки тип кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  5.49 лв.
Дневен крем против бръчки с Q10 за всеки тип кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  5.49 лв.
Още козметика за лице с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за тяло с коензим Q10
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво