"За дамите, които се обръщат към естествените продукти за грижата за кожата си". Водени именно от изискванията на тази група жени, специалистите от американската компания "Procter & Gamble" (P&G) създават марката дамски превръзки "Naturella". Но с основаването на тази марка през 2002 г., "P&G" съвсем не прави първи крачки към продуктите за интимна грижа на дамите. Още през 80-те години на миналия век, от компанията разработват марките "Tampax" и "
Always", с които започват да предлагат дамски превръзки и тампони в каталога си. Не след дълго и двете марки постигат успех в множество страни по света. А до 2000 г. вече разполагат с изключително огромна популярност, каквато всъщност имат и много от останалите представители в каталога на "P&G". Тогава компанията е притежател на 50 лидерски и световноизвестни марки, сред които продуктите за бръснене "
Gillette", шампоаните "
Pantene" и "
Head & Shoulders". Като производител на всички тези марки "P&G" успява да постигне успехи по целия свят, но и за миг не отклонява вниманието от своите потребители. В дългогодишната си история създава всичко с помощта на проучвания и изследвания, а иновациите като че ли стават основна "съставка" за почти всеки нов продукт или нова марка.
Точно такава е и "рецептата" на "Naturella". Екипът на компания "P&G" създава марката с "щипка" иновативност и голяма "доза" внимание към нуждите на потребителите, за които е предназначена. Но въпреки че компанията е американска, "Naturella" не стартира от САЩ. Първите стъпки са направени в Латинска Америка. През 2002 г. марката дебютира в Мексико, а през следващата година стартира и в Чили. До 2008 г. границите вече надхвърлят латиноамериканските земи и "Naturella" започва да се предлага в Русия, Украйна, Естония, Молдова, Сърбия, Гърция и Унгария. През 2010 г. марката за сетен път "жъне" световни успехи и започва да се предлага в Бразилия, Китай и България. А с настъпването на следващата година, отново извоюва успешни позиции и стъпва на пазарите в Израел, Холандия и в няколко страни от Южна Африка.
Но на какво се дължи големият успех? Всъщност, още с появата си "Naturella" впечатлява и се отличава. Марката въвежда за първи път дамски превръзки, при които горният слой е с влакна от естествен произход, съдържащи крем-балсам от
лайка. Точно този иновативен подход донася успехите, просто защото изпълнява изискванията на много от дамите. Или както обясняват създателите на марката: ""Naturella" предлага специални грижи за най-деликатната и
чувствителна кожа. Всички знаем, че цветята носят мигове на радост, а "Naturella" донася на кожата докосване на едно цвете. Дизайнът на горния слой е във формата на голямо цвете и именно в него има количество от крем-балсама лайка, който помага за премахване на влагата, създава усещане за свежест и се грижи за кожата, както никога преди".
Вдъхновена от природата, през годините "Naturella" създава серия от продукти за специална грижа и нежна защита. Така, освен дебютантите в каталога – "Naturella Normal" – се появяват и ежедневни дамски превръзки "Naturella Calendula Tenderness", които са деликатно ароматизирани с невен. Попълненията обаче не спират дотук. Марката създава дамски тампони с аромат на лайка, а сред поредните разработени продукти са и "Naturella Grean Tea Magic" – дамски превръзки с аромат на
зелен чай, който неутрализира неприятната миризма и дава усещане за свежест и чистота. Всички продукти и преминават през обширни техническа и клинични изпитвания, за да се гарантира тяхната безопасност и ефективност.
Днес милиони жени се доверяват на разнообразния каталог, който марката предлага. Както казват нейните създатели: "Много жени по света имат нещо общо: това е "Naturella"".