store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Blue II - Дамски самобръсначки в опаковка от 5 броя за еднократн...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette Blue II


Дамски самобръсначки в опаковка от 5 броя за еднократна употреба
Цена:  5.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#150233
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260289287
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 24.00 / 2.00 cm
Тегло0.038 kg
  • Описание
  • За Gillette
Дамска самобръсначка от "Gillette", създадена с грижа за женската красота. Двете прецизно наточени остриета позволяват лесно и безопасно бръснене, както и отрязване на косъма максимално близо до корена. Набраздената дръжка осигурява удобен захват и добър контрол на движението, дори и с влажна ръка. Овлажняващата лента, разположена над остриетата отделя лубрикант при контакт с вода и по този начин осигурява плавно приплъзване на ножчето по кожата и минимален риск от нараняване.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Преди да пристъпите към бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  2. Ексфолирайте кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  3. Използвайте сапун, гел или пяна за бръснене.
  4. Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата. Посоката на движение е винаги срещу посоката на растеж на космите.
  5. Когато приключите с бръсненето, използвайте любимият си лосион, крем или масло, за да овлажните и успокоите кожата. Можете да използвате серум или крем, които забавят растежа на космите.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените самобръсначката "Gillette Blue II", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
Nivea Soft Creme - Универсален хидратиращ крем с  масло от жожоба и витамин E - самобръсначка
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.59 лв.
Измивна бебешка пяна за ръце и лице с помпа - Пате - самобръсначка
Измивна бебешка пяна за ръце и лице с помпа - Пате
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Бебешко мляко за нормална и чувствителна кожа - самобръсначка
Бебешко мляко за нормална и чувствителна кожа
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.50 лв.
Schaumа Кids Sampon & Gel de Dus - Детски шампоан за коса и душ гел в едно за момчета - самобръсначка
Schaumа Кids Sampon & Gel de Dus
Детски шампоан за коса и душ гел в едно за момчета

Schauma
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -35%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Palette Intensive Color Creme - Tрайна крем боя за коса - самобръсначка
Palette Intensive Color Creme
Tрайна крем боя за коса

Palette
26 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  5.49 лв.

Gillette Blue II


Дамски самобръсначки в опаковка от 5 броя за еднократна употреба
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#150233
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260289287
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 24.00 / 2.00 cm
Тегло0.038 kg
Описание
Дамска самобръсначка от "Gillette", създадена с грижа за женската красота. Двете прецизно наточени остриета позволяват лесно и безопасно бръснене, както и отрязване на косъма максимално близо до корена. Набраздената дръжка осигурява удобен захват и добър контрол на движението, дори и с влажна ръка. Овлажняващата лента, разположена над остриетата отделя лубрикант при контакт с вода и по този начин осигурява плавно приплъзване на ножчето по кожата и минимален риск от нараняване.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Преди да пристъпите към бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  2. Ексфолирайте кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  3. Използвайте сапун, гел или пяна за бръснене.
  4. Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата. Посоката на движение е винаги срещу посоката на растеж на космите.
  5. Когато приключите с бръсненето, използвайте любимият си лосион, крем или масло, за да овлажните и успокоите кожата. Можете да използвате серум или крем, които забавят растежа на космите.
Други интересни предложения
Gillette Venus Sensitive
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  13.50 лв.
Gillette Venus Swirl Flexiball Razor
Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.20 лв.
Gillette Venus
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Цена:  15.90 лв.
Gillette Simply Venus 3
Дамски самобръсначки в опаковка от 4 броя от серията "Venus"
Цена:  8.20 лв.
Gillette Venus Embrace
Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 броя от серията "Venus"
Цена:  18.70 лв.
Gillette Simply Venus 3 Plus Disposable Razor
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  8.20 лв.
Gillette Venus Breeze 2 in 1
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.70 лв.
Gillette Venus
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Цена:  11.60 лв.
Gillette Simply Venus 3 Plus Razor
Дамска самобръсначка с 3 ножчета от серията "Gillette Venus"
Цена:  9.20 лв.
Gillette Venus
Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 и 4 броя от серията "Venus"
Цени от:  12.70 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво