store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    ...    Подаръчен комплект - Ul...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    ED...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект - Ulric de Varens Chic-Issime


Дамски парфюм и дезодорант

Цена:  27.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 28-05-2020 г., Петък 29-05-2020 г. или
Понеделник 01-06-2020 г.
Продукт#148666
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаUlric de Varens
Официален сайт на Ulric de Varenswww.ulric-de-varens.com
EAN3326240002541
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката20.00 / 20.00 / 4.50 cm
Тегло0.398 kg
  • Описание
  • За Ulric de Varens
От "Ulric de Varens" предлагат подаръчен комплект с един от своите "парижански" аромати - "Chic-Issime". Той включва парфюм и дезодорант, опаковани в красива кутия.
Нежен и чист аромат, който се разкрива с ухание на бели цветя, лилия и жасмин. Завършен е от чувствени нотки мускус и кехлибар.

Парфюмът е от типа EDP (Eau de Parfum).
Влага креативност и съчетава аромати, а след това с взискателност "претворява" своите готови композиции в шишенца с парфюми. Така изглеждат стъпките, които френската компания "Ulric De Varens" спазва всеки път, когато създава парфюм за каталога си. Първият аромат се появява през 1981 г., когато компанията е основана. Разбира се, стартирането започва благодарение на основателя - французина Ulric Viellard. А началото на "стартовата права" е Париж. Всъщност и до днес френската столица е седалище на производителя. През годините обаче страстта към ароматите дава голяма преднина на "Ulric De Varens" и от старта на парижка територия компанията става популярна в над 90 страни. Изключителен успех постига в родината си Франция, в Германия и в още много други европейски държави.

С течение на времето това, което допринася за успеха на компанията е увеличаващият се каталог от дамски и мъжки парфюми. През годините попълненията не спират да се появяват, а много от тях стават и емблематични за каталога. Такива, например, са дамските уханни композиции "Purple Pop" и "Pink Rock" или мъжките аромати "UDV Black" и "UDV Blue". Всички те стартират през 1993 г., но се предлагат и до днес, за да продължават да подаряват "магичния" си аромат на всички свои почитатели. А с настъпването на новия век през 2000 г. емблематичните попълнения продължават да се появяват. Тогава "Ulric De Varens" създава парфюмът за дамите "Pour Elle", за който от екипа на компанията казват, че един от бестселърите в каталога и до днес.

Разбира се, с течение на времето разнообразието от аромати не спира да расте, така че всеки да може да намери любимото ухание. А със създаването на попълненията, компанията изгражда и изключително добра репутация. Сред първите знаци за това, например, са наградите за "Най-добър аромат", "Най-добра опаковка" и "Най-добър дизайн". Френският производител ги получава през 1997 г., 2001 г. и 2003 г. А всяка от тях се връчва от списание "Oscars Cosmetique Magazine", като крайното решение е взето от жури от 50 козметични професионалисти. Но това не пречи през следващите години успехите да продължават да растат. Част от най-забележителните такива се случват през 2006 г. Тогава "Ulric De Varens" получава номинация за "Creative Audacity" – награда, която се връчва на 10-те най-креативни френски компании и се присъжда от президента в Елисейския дворец. Е, очевидно креативността, която "Ulric De Varens" използва за основна "съставка" в рецептите си, се оказва съвсем правилна. И като че ли екипа на компанията намира точната пропорция от нея, защото отново през 2006 г. името "Ulric De Varens" става нарицателно за лидер в "Beauty" сектора на парфюми във Франция. Това се случва, когато компанията за маркетингови проучвания "ACNielsen" обявява, че "Ulric De Varens" има повече продажби от водещи марки като "Pierre Cardin" и "Adidas".

На какво се дължи успеха сред потребителите? Всъщност всичко се крие в концепцията, която "Ulric De Varens" си поставя на старта. А тя е: редом с "щипката" креативност в своята работа, винаги да създава луксозни и качествени френски парфюми, но в ценови диапазон, достъпен за всички. Разбира се, определянето на цената е собствено решение. Що се отнася до качеството обаче, от компанията го постигат с помощта на доказани специалисти. В продължение на 20 години, ароматните композиции "Ulric De Varens" се разработват главно от Jean-Claude Ellena – създател на успешни продукти за марките "Yves Saint Laurent" и "Cartier". С течение на времето екипът на компанията започва сътрудничество и с парфюмериста Pierre Bourdon – създателят на множество парфюми, сред които най-известни са "Cool Water", "Kouros", "Dolce Vita" и "Feminite Du Bois". Но дори и след изпълняване на правилата си за качество на аромата, компанията има още работа – създаването на дизайна. Оказва се, че това също е от изключителна важност за производителя. Над 25 години "Ulric De Varens" работи с Thierry de Baschmakoff или един от най-добрите дизайнери в Париж, работил в сътрудничество с марките "Dior", "Bulgari", "Galliano" и "Lacoste".
Начин на употреба
  • Нанесете чрез 1 - 2 впръсквания количество от парфюма директно върху кожата - за предпочитане е нанасянето върху т.нар. "горещи" точки от тялото, където най-добре се усеща пулсът (зад ушите, на китките, в свивките на лактите или в основата на врата). По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Избягвайте нанасянето на парфюма върху дрехите (ако не са от естествени материи, като лен, памук и вълна), тъй като може да остави незаличими петна по тях.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • парфюм - 75 ml
  • дезодорант - 125 ml
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "Подаръчен комплект - Ulric de Varens Chic-Issime", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Garnier Olia Permanent Hair Color - Трайна боя за коса без амоняк - продукт
Garnier Olia Permanent Hair Color
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
22 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Flormar Full Color Nail Enamel - Лак за нокти - продукт
Flormar Full Color Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
12 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.60 лв.
Leganza Melon & Yoghurt Shower Gel - Душ гел с йогурт и аромат на пъпеш - продукт
Leganza Melon & Yoghurt Shower Gel
Душ гел с йогурт и аромат на пъпеш

Leganza
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Colgate Cavity Protection - Паста за зъби за защита от кариеси - продукт
Colgate Cavity Protection
Паста за зъби за защита от кариеси

Colgate
Избор за разфасовка на пастата за зъби:
Цени от:  1.79 лв.

Подаръчен комплект - Ulric de Varens Chic-Issime


Дамски парфюм и дезодорант

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  27.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 28-05-2020 г., Петък 29-05-2020 г. или
Понеделник 01-06-2020 г.
Продукт#148666
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаUlric de Varens
Официален сайт на Ulric de Varenswww.ulric-de-varens.com
EAN3326240002541
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката20.00 / 20.00 / 4.50 cm
Тегло0.398 kg
Описание
От "Ulric de Varens" предлагат подаръчен комплект с един от своите "парижански" аромати - "Chic-Issime". Той включва парфюм и дезодорант, опаковани в красива кутия.
Нежен и чист аромат, който се разкрива с ухание на бели цветя, лилия и жасмин. Завършен е от чувствени нотки мускус и кехлибар.

Парфюмът е от типа EDP (Eau de Parfum).
За Ulric de Varens
Влага креативност и съчетава аромати, а след това с взискателност "претворява" своите готови композиции в шишенца с парфюми. Така изглеждат стъпките, които френската компания "Ulric De Varens" спазва всеки път, когато създава парфюм за каталога си. Първият аромат се появява през 1981 г., когато компанията е основана. Разбира се, стартирането започва благодарение на основателя - французина Ulric Viellard. А началото на "стартовата права" е Париж. Всъщност и до днес френската столица е седалище на производителя. През годините обаче страстта към ароматите дава голяма преднина на "Ulric De Varens" и от старта на парижка територия компанията става популярна в над 90 страни. Изключителен успех постига в родината си Франция, в Германия и в още много други европейски държави.

С течение на времето това, което допринася за успеха на компанията е увеличаващият се каталог от дамски и мъжки парфюми. През годините попълненията не спират да се появяват, а много от тях стават и емблематични за каталога. Такива, например, са дамските уханни композиции "Purple Pop" и "Pink Rock" или мъжките аромати "UDV Black" и "UDV Blue". Всички те стартират през 1993 г., но се предлагат и до днес, за да продължават да подаряват "магичния" си аромат на всички свои почитатели. А с настъпването на новия век през 2000 г. емблематичните попълнения продължават да се появяват. Тогава "Ulric De Varens" създава парфюмът за дамите "Pour Elle", за който от екипа на компанията казват, че един от бестселърите в каталога и до днес.

Разбира се, с течение на времето разнообразието от аромати не спира да расте, така че всеки да може да намери любимото ухание. А със създаването на попълненията, компанията изгражда и изключително добра репутация. Сред първите знаци за това, например, са наградите за "Най-добър аромат", "Най-добра опаковка" и "Най-добър дизайн". Френският производител ги получава през 1997 г., 2001 г. и 2003 г. А всяка от тях се връчва от списание "Oscars Cosmetique Magazine", като крайното решение е взето от жури от 50 козметични професионалисти. Но това не пречи през следващите години успехите да продължават да растат. Част от най-забележителните такива се случват през 2006 г. Тогава "Ulric De Varens" получава номинация за "Creative Audacity" – награда, която се връчва на 10-те най-креативни френски компании и се присъжда от президента в Елисейския дворец. Е, очевидно креативността, която "Ulric De Varens" използва за основна "съставка" в рецептите си, се оказва съвсем правилна. И като че ли екипа на компанията намира точната пропорция от нея, защото отново през 2006 г. името "Ulric De Varens" става нарицателно за лидер в "Beauty" сектора на парфюми във Франция. Това се случва, когато компанията за маркетингови проучвания "ACNielsen" обявява, че "Ulric De Varens" има повече продажби от водещи марки като "Pierre Cardin" и "Adidas".

На какво се дължи успеха сред потребителите? Всъщност всичко се крие в концепцията, която "Ulric De Varens" си поставя на старта. А тя е: редом с "щипката" креативност в своята работа, винаги да създава луксозни и качествени френски парфюми, но в ценови диапазон, достъпен за всички. Разбира се, определянето на цената е собствено решение. Що се отнася до качеството обаче, от компанията го постигат с помощта на доказани специалисти. В продължение на 20 години, ароматните композиции "Ulric De Varens" се разработват главно от Jean-Claude Ellena – създател на успешни продукти за марките "Yves Saint Laurent" и "Cartier". С течение на времето екипът на компанията започва сътрудничество и с парфюмериста Pierre Bourdon – създателят на множество парфюми, сред които най-известни са "Cool Water", "Kouros", "Dolce Vita" и "Feminite Du Bois". Но дори и след изпълняване на правилата си за качество на аромата, компанията има още работа – създаването на дизайна. Оказва се, че това също е от изключителна важност за производителя. Над 25 години "Ulric De Varens" работи с Thierry de Baschmakoff или един от най-добрите дизайнери в Париж, работил в сътрудничество с марките "Dior", "Bulgari", "Galliano" и "Lacoste".
Начин на употреба
  • Нанесете чрез 1 - 2 впръсквания количество от парфюма директно върху кожата - за предпочитане е нанасянето върху т.нар. "горещи" точки от тялото, където най-добре се усеща пулсът (зад ушите, на китките, в свивките на лактите или в основата на врата). По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Избягвайте нанасянето на парфюма върху дрехите (ако не са от естествени материи, като лен, памук и вълна), тъй като може да остави незаличими петна по тях.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • парфюм - 75 ml
  • дезодорант - 125 ml
Назад към "Парфюми EDP"
Козметика за коса
Мицеларна млечна вода
Измиващо олио за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги