Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ст...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove Go Fresh Cucum...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Цена:  7.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 13-12-2019 г., Понеделник 16-12-2019 г. или
Вторник 17-12-2019 г.
Продукт#146735
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN50285662
Категории
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 11.40 / 3.00 cm
Тегло0.061 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Дамски део стик от серията "Go Fresh - Fresh Touch" на "Dove", който осигурява 48 часова ефективна защита против изпотяване и неприятни миризми. Леката консистенция попива бързо, а добавения витамин E дарява деликатната кожа на подмишниците с нежна грижа. Ароматът на краставица и зелен чай създава усещане за чистота и свежест през целия ден.
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • Stearyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Dimethicone
  • Polyethylene
  • Parfum
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-100
  • BHT
  • Tocopheryl Acetate
  • Citric Acid
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar - Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch" - продукт
Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar
Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo - Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss" - продукт
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo
Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.89 лв.
Mixa Baby Gel for Body & Hair - Бебешки душ гел за коса и тяло без сапун от серията "Baby" - продукт
Mixa Baby Gel for Body & Hair
Бебешки душ гел за коса и тяло без сапун от серията "Baby"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.49 лв.
Слънцезащитен крем за бебета и деца - SPF 50 - продукт
Слънцезащитен крем за бебета и деца - SPF 50
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
My Rose Refreshing Rose Water - Розова вода за лице и тяло - продукт
My Rose Refreshing Rose Water
Розова вода за лице и тяло

My Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Nivea Orange Blossom & Avocado Oil Body Lotion - Лосион за тяло с масло от авокадо и аромат на портокалов цвят - продукт
Nivea Orange Blossom & Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо и аромат на портокалов цвят

Nivea
Стандартна цена 8.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo - Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - продукт
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Nivea Creme Coconut Cream Shower - Душ крем с масло от жожоба и аромат на кокос - продукт
Nivea Creme Coconut Cream Shower
Душ крем с масло от жожоба и аромат на кокос

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.

Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 13-12-2019 г., Понеделник 16-12-2019 г. или
Вторник 17-12-2019 г.
Продукт#146735
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN50285662
Категории
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 11.40 / 3.00 cm
Тегло0.061 kg
Описание
Дамски део стик от серията "Go Fresh - Fresh Touch" на "Dove", който осигурява 48 часова ефективна защита против изпотяване и неприятни миризми. Леката консистенция попива бързо, а добавения витамин E дарява деликатната кожа на подмишниците с нежна грижа. Ароматът на краставица и зелен чай създава усещане за чистота и свежест през целия ден.
Състав
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • Stearyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Dimethicone
  • Polyethylene
  • Parfum
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-100
  • BHT
  • Tocopheryl Acetate
  • Citric Acid
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно преди да се облечете.
Козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Още козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Козметика от серията "Dove Go Fresh"
Дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove 0% Aluminium Go Fresh Peach & Lemon Deodorant
Дезодорант без алуминиеви соли с аромат на праскова и лимонова върбинка от серията "Go Fresh"
Цена:  7.90 лв.
Dove Go Fresh Apple and White Tea Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на ябълка и бял чай от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on
Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цени от:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цени от:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  7.20 лв.
Назад към "Стик дезодоранти"
Коледни подаръци
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Заблести сега!
Колекция за блясък от L'Oreal Paris.
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци