store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Signal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Signal    Signal White Now - Избелваща паста за зъби
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Signal White Now


Избелваща паста за зъби
Цена за 75 ml:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази паста за зъби може да бъде доставена в:
Вторник 25-09-2018 г. или
Сряда 26-09-2018 г.
Продукт#144746
ВидПаста за зъби
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Signalwww.missionsignal.fr
EAN8717644461068
Категории
Разфасовка75 ml
За възрастНад 7 години
Размери на опаковката3.50 / 19.00 / 3.00 cm
Тегло0.122 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Signal
Избелваща паста за зъби от "Signal" с моментално действие. Специалната ѝ двуцветна консистенция се превръща в синя пяна, която прави зъбите искрящо бели, още при първото измиване. Успешно отстранява оцветяванията по зъбния емайл и ефективно се бори с бактериите в устната кухина. Можете да разчитате на ослепителна усмивка и свеж дъх през целия ден.
  • Sorbitol
  • Aqua
  • Hydrated Silica
  • PEG-32
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Aroma
  • Cellulose Gum
  • Sodium Fluoride
  • Sodium Saccharin
  • Trisodium Phosphate
  • PVM/MA Copolymer
  • Mica
  • Glycerin
  • Lecithin
  • Limonene
  • CI 74160
  • CI 77891

Активна съставка: Sodium Fluoride (1450 ppm F)
Първата двуцветна паста за зъби във Франция, а днес един от световните лидери в денталната грижа – това е "Signal". Всъщност двуцветната формула съвсем не е единствената причина марката да сдобие със световна популярност. През годините "Signal" създава рецептата на успеха с 3 основни "съставки": иновация, опит и образование.

Иновацията се използва още при старта на марката. Той е поставен през 1961, когато "Signal" дебютира на френска територия като събира погледите с първата двуцветна паста за зъби. По-късно нейните два компонента или белите и червените ивици стават нарицателно за ефективно почистване и дезинфекция. Но въпреки доброто приемане и признанията, "Signal" продължава да се стреми към усъвършенстване и трупане на опит с помощта на дентални експерти. Така се появява още един забележителен и иновативен резултат – първата паста за зъби с флуор във Франция, представена от марката през 1977 г. Скоро след това формулата вече е стандарт на френския пазар. Всъщност случва се, когато за всички хора става ясно, че доказано флуорът помага за предотвратяването на кариеси с устойчивите си действия след миенето на зъбите. А в края на 70-те "Signal" вече е популярна с тази формула не само във Франция. Тогава марката е позната в още няколко европейски страни, даже и в България. И у нас тя отново се свързва с нововъведенията – това е първата "западна" паста за зъби, която се появява на българския пазар през 1978 г. благодарение на компанията "Unilever".

Добрата хигиена на устната кухина обаче съвсем не се ограничава със създадените дотогава продукти в каталога. Ето защо през 1986 г. с натрупан опит и отново с иновация "Signal" пак успява да впечатли – представя първата паста за зъби във Франция, разработена за борба с натрупването на зъбен камък. В края на 90-те каталогът на марката вече предлага и паста за зъби със златисти ивици, създадена да осигури цялостна грижа на устната кухина, като се бори с често срещаните проблеми.

През годините каталогът на марката продължава да расте. Но освен това, специалистите добавят и третата си "съставка" в рецептата на успеха – образование. С нея стартира ангажимент към хиляди училища за образователна инициатива по устна хигиена. Екипът я нарича "Мисия Сигнал" и за да покаже, че денталната грижа може да бъде забавна за децата, представя различни детски пасти за зъби в атрактивни опаковки и с плодови вкусове, сред които пастата с вкус на ягода "Signal Kids Strawberry". Естествено, проектът за училищата има определена цел и специалистите я представят така: "да помогне на децата за изграждането на навика за правилна устна хигиена и миене на зъбите 2 пъти дневно, сутрин и вечер". Експертният опит обаче безспорно е необходим за изпълняването на това. Ето защо проектът е разработен от проф. Синтия Пайн (Cynthia Pine) – световен експерт в образователни програми за зъбна хигиена и академик по дентално обществено здраве в "Института по стоматология" в Англия. И с този специализиран опит проектът на "Signal" стартира успешно, а през годините се провежда в над 15 държави по света. Освен това, получава и одобрение от престижна организация – Световната дентална федерация( FDI World Dental Federation). А след признанието, кампанията на марката достига до 38 страни по света.

С течение на времето обаче "Singal" не забравя да използва и другите "съставки" от своята "рецепта". Така в каталога се появяват избелващата паста "Signal White System" и специално проектирана четка за зъби с перлит за ефективност при избелването. През следващите години иновативният подход продължава. С настъпването на 2008 г. се появява и първата паста за зъби за мигновено избелване "Signal White Now". Формулата е разработена с помощта на глобални екипи от експерти и с научни изследвания, а скоро след като става факт, придобива огромна популярност. Но по-късно или в началото на 2012 г. също толкова известни стават и продуктите от гамата "Signal Expert", част от които са специално разработена четка за чувствителни зъби и паста за тях, наречена "Signal Sensitive Expert". И причината за известността им е съвсем основателна – продуктите са създадени с помощта на лекари по дентална медицина, така че да се постигне пълна експертна превенция.

Естествено, дори и след експертните предложения, "Signal" продължава да създава продукти с целта да осигури здрава усмивка и изключително ефективна дентална грижа и здрава усмивка. Така много от потребителите добре познават и предложения от последните години – пастата "Signal Micro-Granules" против зъбен камък и антибактериалната "Signal Herbal Fresh". Освен това, иновативните попълнения също продължават – появява се първата четка за зъби, която улеснява препоръчаното от зъболекарите вертикално миене на зъбите. За постигането на това четката е ветрилообразна със снопчетата косъмчета, подредени в ъгъл от 90°.

Днес, "Signal" продължава да влага "съставките" иновация, образование и опит. И може би точно заради това близо 4 милиарда души по целия свят използват продуктите на марката. В различните държави обаче "Signal" е известна с различни имена – "Pepsodent" в Азия и Латинска Америка, "Mentadent" в Италия, "Zhong Hua" в Китай и "Aim" в Гърция. Но въпреки това, трите основни "съставки" от успешната рецепта не се променят и за миг през годините.
Начин на употреба
  • Изберете подходяща четка за зъби.
  • Почиствайте зъбите два до три пъти дневно.
  • Изплакнете, изплюйте и избягвайте гълтането на паста.
  • Ако се появи раздразнение, прекратете употребата.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените пастата за зъби "Signal White Now", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази паста за зъби, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пастата за зъби, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази паста за зъби, купуват също
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - паста за зъби
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  0.99 лв.
Oral-B Super Floss - Конци за зъби - паста за зъби
Oral-B Super Floss
Конци за зъби

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.70 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - паста за зъби
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer - Течен коректор за лице с фото финиш - паста за зъби
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer
Течен коректор за лице с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.39 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - паста за зъби
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant - Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active" - паста за зъби
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant
Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara - Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят - паста за зъби
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят

Maybelline
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.

Signal White Now


Избелваща паста за зъби
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 75 ml:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази паста за зъби може да бъде доставена в:
Вторник 25-09-2018 г. или
Сряда 26-09-2018 г.
Продукт#144746
ВидПаста за зъби
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Signalwww.missionsignal.fr
EAN8717644461068
Категории
Разфасовка75 ml
За възрастНад 7 години
Размери на опаковката3.50 / 19.00 / 3.00 cm
Тегло0.122 kg
Описание
Избелваща паста за зъби от "Signal" с моментално действие. Специалната ѝ двуцветна консистенция се превръща в синя пяна, която прави зъбите искрящо бели, още при първото измиване. Успешно отстранява оцветяванията по зъбния емайл и ефективно се бори с бактериите в устната кухина. Можете да разчитате на ослепителна усмивка и свеж дъх през целия ден.
За Signal
Първата двуцветна паста за зъби във Франция, а днес един от световните лидери в денталната грижа – това е "Signal". Всъщност двуцветната формула съвсем не е единствената причина марката да сдобие със световна популярност. През годините "Signal" създава рецептата на успеха с 3 основни "съставки": иновация, опит и образование.

Иновацията се използва още при старта на марката. Той е поставен през 1961, когато "Signal" дебютира на френска територия като събира погледите с първата двуцветна паста за зъби. По-късно нейните два компонента или белите и червените ивици стават нарицателно за ефективно почистване и дезинфекция. Но въпреки доброто приемане и признанията, "Signal" продължава да се стреми към усъвършенстване и трупане на опит с помощта на дентални експерти. Така се появява още един забележителен и иновативен резултат – първата паста за зъби с флуор във Франция, представена от марката през 1977 г. Скоро след това формулата вече е стандарт на френския пазар. Всъщност случва се, когато за всички хора става ясно, че доказано флуорът помага за предотвратяването на кариеси с устойчивите си действия след миенето на зъбите. А в края на 70-те "Signal" вече е популярна с тази формула не само във Франция. Тогава марката е позната в още няколко европейски страни, даже и в България. И у нас тя отново се свързва с нововъведенията – това е първата "западна" паста за зъби, която се появява на българския пазар през 1978 г. благодарение на компанията "Unilever".

Добрата хигиена на устната кухина обаче съвсем не се ограничава със създадените дотогава продукти в каталога. Ето защо през 1986 г. с натрупан опит и отново с иновация "Signal" пак успява да впечатли – представя първата паста за зъби във Франция, разработена за борба с натрупването на зъбен камък. В края на 90-те каталогът на марката вече предлага и паста за зъби със златисти ивици, създадена да осигури цялостна грижа на устната кухина, като се бори с често срещаните проблеми.

През годините каталогът на марката продължава да расте. Но освен това, специалистите добавят и третата си "съставка" в рецептата на успеха – образование. С нея стартира ангажимент към хиляди училища за образователна инициатива по устна хигиена. Екипът я нарича "Мисия Сигнал" и за да покаже, че денталната грижа може да бъде забавна за децата, представя различни детски пасти за зъби в атрактивни опаковки и с плодови вкусове, сред които пастата с вкус на ягода "Signal Kids Strawberry". Естествено, проектът за училищата има определена цел и специалистите я представят така: "да помогне на децата за изграждането на навика за правилна устна хигиена и миене на зъбите 2 пъти дневно, сутрин и вечер". Експертният опит обаче безспорно е необходим за изпълняването на това. Ето защо проектът е разработен от проф. Синтия Пайн (Cynthia Pine) – световен експерт в образователни програми за зъбна хигиена и академик по дентално обществено здраве в "Института по стоматология" в Англия. И с този специализиран опит проектът на "Signal" стартира успешно, а през годините се провежда в над 15 държави по света. Освен това, получава и одобрение от престижна организация – Световната дентална федерация( FDI World Dental Federation). А след признанието, кампанията на марката достига до 38 страни по света.

С течение на времето обаче "Singal" не забравя да използва и другите "съставки" от своята "рецепта". Така в каталога се появяват избелващата паста "Signal White System" и специално проектирана четка за зъби с перлит за ефективност при избелването. През следващите години иновативният подход продължава. С настъпването на 2008 г. се появява и първата паста за зъби за мигновено избелване "Signal White Now". Формулата е разработена с помощта на глобални екипи от експерти и с научни изследвания, а скоро след като става факт, придобива огромна популярност. Но по-късно или в началото на 2012 г. също толкова известни стават и продуктите от гамата "Signal Expert", част от които са специално разработена четка за чувствителни зъби и паста за тях, наречена "Signal Sensitive Expert". И причината за известността им е съвсем основателна – продуктите са създадени с помощта на лекари по дентална медицина, така че да се постигне пълна експертна превенция.

Естествено, дори и след експертните предложения, "Signal" продължава да създава продукти с целта да осигури здрава усмивка и изключително ефективна дентална грижа и здрава усмивка. Така много от потребителите добре познават и предложения от последните години – пастата "Signal Micro-Granules" против зъбен камък и антибактериалната "Signal Herbal Fresh". Освен това, иновативните попълнения също продължават – появява се първата четка за зъби, която улеснява препоръчаното от зъболекарите вертикално миене на зъбите. За постигането на това четката е ветрилообразна със снопчетата косъмчета, подредени в ъгъл от 90°.

Днес, "Signal" продължава да влага "съставките" иновация, образование и опит. И може би точно заради това близо 4 милиарда души по целия свят използват продуктите на марката. В различните държави обаче "Signal" е известна с различни имена – "Pepsodent" в Азия и Латинска Америка, "Mentadent" в Италия, "Zhong Hua" в Китай и "Aim" в Гърция. Но въпреки това, трите основни "съставки" от успешната рецепта не се променят и за миг през годините.
Начин на употреба
  • Изберете подходяща четка за зъби.
  • Почиствайте зъбите два до три пъти дневно.
  • Изплакнете, изплюйте и избягвайте гълтането на паста.
  • Ако се появи раздразнение, прекратете употребата.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през септември.
Спечели огледалце L'Oreal
Купи декоративна козметика L'Oreal за 20 лв. и ще получиш ...
Томбола за чанта Reebok
Включи се в томболата на Schwarzkopf за чанта за рамо Reebok.
Подарък от Vademecum
Купи паста за зъби Vademecum и ще получиш подарък - четка за зъби.
Спечели детска чантичка
Купи 2 продукта Schwarzkopf и се включи в томболата.
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Johnson's Baby Shiny Drops
Шампоан и спрей за блестяща коса
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Матиращ фон дьо тен за нормална към мазна кожа
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво