store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Get Ready - Дезодорант и крем за лице...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Get Ready


Дезодорант и крем за лице, ръце и тяло
Стандартна цена 9.89 лв.
Вземи с отстъпка -10% до 25-12-2018г.
Цена:  8.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 11-12-2018 г., Сряда 12-12-2018 г. или
Четвъртък 13-12-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#144536
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност на продукта3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер93396-01433-00
EAN9005800306384
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката16.50 / 19.70 / 6.00 cm
Тегло0.291 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Подаръчен комплект за мъже от "Nivea", включващ дезодорант и крем за всеки тип кожа.

Формулата на дезодоранта предотвратява образуването на бели и жълти петна и същевременно осигурява 48-часова защита от изпотяване и появата на неприятна миризма. Срещу белите петна се използва специална технология, с която алуминиевите соли се разтварят в емулсия и са обвити в замаскиращи масла, които правят остатъците невидими. За да се предотврати образуването на жълти петна се разчита на иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.

"Nivea Men Creme" е кремът за мъже, който е създаден в отговор на потребностите на мъжката кожа и то за цялото тяло. Формулата му е съобразена със нейните специфични нужди, както и с предпочитанията на представителите на силния пол - да попива бързо, да не оставя мазни следи и да има подходящ аромат. Дори дизайнът на опаковката е в стилна цветова комбинация. Кремът е обогатен с витамин E, който действа като мощен антиоксидант и се бори със свободните радикали, отговорни за преждевременното стареене на кожата. Осигурява ѝ хидратация и подхранваща грижа, като я поддържа стегната и свежа. Може да се използва ежедневно и по всяко време.
Състав на дезодоранта:
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Cyclomethicone
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Isopropyl Palmitate
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Palmitamidopropyltrimonium Chloride
  • Octyldodecanol
  • Propylene Glycol
  • Disteardimonium Hectorite
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Linalool
  • Limonene
  • Geraniol
  • Parfum
Състав на крема:
  • Aqua
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum
  • Alcohol Denat
  • Cetyl Alcohol
  • Glyceryl Stearate
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Stearyl Alcohol
  • Cera Microcristallina
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Tocopheryl Acetate
  • Sodium Carbomer
  • Myristic Acid
  • Arachidic Acid
  • Oleic Acid
  • Dimethicone
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
На дезодоранта:
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Впръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

На крема:
  • Използвайте навсякъде и по всяко време, когато кожата ви има нужда от подхранване и хидратация.
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Get Ready", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Подаръчен комплект - Dove Beauty Collection - Душ гел и дезодорант - продукт
Подаръчен комплект - Dove Beauty Collection
Душ гел и дезодорант

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Подаръчен комплект - Dove Peace Collection - Душ гел и лосион за тяло - продукт
Подаръчен комплект - Dove Peace Collection
Душ гел и лосион за тяло

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.50 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Clean Comfort - Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Clean Comfort" - продукт
Подаръчен комплект за мъже - Dove Clean Comfort
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Clean Comfort"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Подаръчен комплект - Rose - Шампоан, сапун и крем за ръце от серията "Rose" - продукт
Подаръчен комплект - Rose
Шампоан, сапун и крем за ръце от серията "Rose"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.60 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Pure - Душ гел и ролон - продукт
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Pure
Душ гел и ролон

Nivea
Стандартна цена 9.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Fresh Flower & Care - Душ гел и дезодорант против изпотяване - продукт
Подаръчен комплект - Nivea Fresh Flower & Care
Душ гел и дезодорант против изпотяване

Nivea
Стандартна цена 9.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.
Подаръчен комплект - Rose - Душ гел, сапун и крем за ръце от серията "Rose" - продукт
Подаръчен комплект - Rose
Душ гел, сапун и крем за ръце от серията "Rose"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.60 лв.

Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Get Ready


Дезодорант и крем за лице, ръце и тяло
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.89 лв.
Вземи с отстъпка -10% до 25-12-2018г.
Цена:  8.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 11-12-2018 г., Сряда 12-12-2018 г. или
Четвъртък 13-12-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#144536
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност на продукта3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер93396-01433-00
EAN9005800306384
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката16.50 / 19.70 / 6.00 cm
Тегло0.291 kg
Описание
Подаръчен комплект за мъже от "Nivea", включващ дезодорант и крем за всеки тип кожа.

Формулата на дезодоранта предотвратява образуването на бели и жълти петна и същевременно осигурява 48-часова защита от изпотяване и появата на неприятна миризма. Срещу белите петна се използва специална технология, с която алуминиевите соли се разтварят в емулсия и са обвити в замаскиращи масла, които правят остатъците невидими. За да се предотврати образуването на жълти петна се разчита на иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.

"Nivea Men Creme" е кремът за мъже, който е създаден в отговор на потребностите на мъжката кожа и то за цялото тяло. Формулата му е съобразена със нейните специфични нужди, както и с предпочитанията на представителите на силния пол - да попива бързо, да не оставя мазни следи и да има подходящ аромат. Дори дизайнът на опаковката е в стилна цветова комбинация. Кремът е обогатен с витамин E, който действа като мощен антиоксидант и се бори със свободните радикали, отговорни за преждевременното стареене на кожата. Осигурява ѝ хидратация и подхранваща грижа, като я поддържа стегната и свежа. Може да се използва ежедневно и по всяко време.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
На дезодоранта:
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Впръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

На крема:
  • Използвайте навсякъде и по всяко време, когато кожата ви има нужда от подхранване и хидратация.
В комплекта
Комплектът съдържа:
Подаръчни комплекти "Nivea"
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Active Care
Козметика за лице и тяло
Стандартна цена 25.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.59 лв.
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Стандартна цена 39.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  35.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 18.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.49 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Стандартна цена 9.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Soft Touch
Козметика за коса и тяло
Стандартна цена 30.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.39 лв.
Още подаръчни комплекти "Nivea"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Toolbox
Козметика за лице и тяло
Стандартна цена 39.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  35.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже с несесер - Nivea Men Sensitive Care
Гел за бръснене, балсам за след бръснене и ролон
Стандартна цена 27.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.79 лв.
За теб моя любов
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  3.50 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Lavender
От серията "Ice Love"
Цена:  200.00 лв.
Часовник Ice Watch - F*ck Me I'm Famous - FluoPink Head
От серията "F*ck Me I'm Famous"
Цени от:  240.00 лв.
Часовник Ice Watch - F*ck Me I'm Famous - Blue Boo
От серията "F*ck Me I'm Famous"
Цени от:  240.00 лв.
Часовник Mathey-Tissot - Gota S320FLMW
От серията "Gota"
Цена:  498.00 лв.
Часовник Ice Watch - F*ck Me I'm Famous - White Lips
От серията "F*ck Me I'm Famous"
Цени от:  240.00 лв.
Часовник Mathey-Tissot - Gota S320FLMBU
От серията "Gota"
Цена:  498.00 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Aber blue
От серията "Ice Love"
Цена:  200.00 лв.
Назад
Ръчни часовници за момчета
Детски ръчни и смарт часовници за момчета.
Коледни печати и шаблони
Създайте оригинални коледни картички за Вашите любими хора.
Игри "Катан"
Предизвикайте своите тактика, късмет и усет с игрите "Катан".
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през декември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подарък за дамите от Braun!
Купи продукт Braun и се включи в томбола за подарък.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Коледни подаръци
Играчки Pino с отстъпка
Детски книжки с подарък!
}