Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове ...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    ...    Dove Go Fresh Fresh Touch Nourishing S...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Go Fresh Fresh Touch Nourishing Shower Gel


Душ гел с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Цена:  6.20 лв.
Избери разфасовка:
  • 6.20 лв.
    250 ml
  • 10.50 лв.
    500 ml
  • 13.80 лв.
    750 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#141086
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN
500 ml
8712561611145
750 ml
8712561611442
250 ml
8717163348666
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ÷ 750 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
7.50 / 19.00 / 3.50 cm
Тегло
250 ml
0.285 kg
500 ml
0.510 kg
750 ml
0.760 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Душ гелът от серията "Go Fresh - Fresh Touch" на "Dove" е създаден със специална формула, включваща комплекс Nutrium Moisture™. Комплексът съдържа уникална комбинация от овлажняващи агенти и естествени липиди. Съставът е обогатен с екстракти от краставица и зелен чай, които хидратират и тонизират кожата, като същевременно я даряват със своя ободряващ аромат. Активно действащите съставки оставят кожата хидратирана в дълбочина и мека на допир. Душ гелът превръща вземането на душ в освежаващо преживяване.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Cocoyl Glycinate
  • Lauric Acid
  • Parfum
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Carbomer
  • Sodium chloride
  • Stearic Acid
  • Sodium hydroxide
  • Sodium Palmitate
  • DMDM Hydantoin
  • BHT
  • Sodium Isethionate
  • Sodium Stearate
  • Tetrasodium EDTA
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Citric Acid
  • Sodium Palm Kernelate
  • Methylisothiazolinone
  • Tetrasodium Etidronate
  • Alumina
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Cucumis Sativus Fruit Extract
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • Zinc oxide
  • CI 19140
  • CI 42090
  • CI 77891
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
За да оцените душ гела "Dove Go Fresh Fresh Touch Nourishing Shower Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove Go Fresh Fresh Touch Nourishing Shower Gel


Душ гел с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.20
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#141086
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN
500 ml
8712561611145
750 ml
8712561611442
250 ml
8717163348666
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ÷ 750 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
7.50 / 19.00 / 3.50 cm
Тегло
250 ml
0.285 kg
500 ml
0.510 kg
750 ml
0.760 kg
Описание
Душ гелът от серията "Go Fresh - Fresh Touch" на "Dove" е създаден със специална формула, включваща комплекс Nutrium Moisture™. Комплексът съдържа уникална комбинация от овлажняващи агенти и естествени липиди. Съставът е обогатен с екстракти от краставица и зелен чай, които хидратират и тонизират кожата, като същевременно я даряват със своя ободряващ аромат. Активно действащите съставки оставят кожата хидратирана в дълбочина и мека на допир. Душ гелът превръща вземането на душ в освежаващо преживяване.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Още козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Козметика от серията "Dove Go Fresh - Restore"
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Козметика за тяло със зелен чай
Bioten Detox Micellar Shower Gel Cucumber & Matcha Tea
Мицеларен душ гел с детокс ефект
Цени от:  4.20 лв.
Депилиращ крем за тяло с алое вера и зелен чай
За нормална кожа от серията "Silk & Comfort Care"
Цена:  3.49 лв.
Eveline SPA Professional Green Tea Body Balm
Балсам за тяло за суха кожа със зелен чай от серията "SPA Professional"
Цена:  7.50 лв.
Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream
Крем за тяло със зелен чай и мед
Цени от:  48.00 лв.
Harem's Body Scrub Green Tea
Ексфолиант за тяло със зелен чай
Цена:  14.00 лв.
Blancreme Unctous Body Milk With Grapefruit & Gren Tea
Маслено мляко за тяло с грейпфрут и зелен чай
Цена:  26.00 лв.
Blancreme Body Scrub With Green Tea
Скраб за тяло със зелен чай
Цени от:  9.50 лв.
Blancreme Souffle Body Cream With Linden & Green Tea
Крем за тяло с липа и зелен чай в стъклено бурканче
Цена:  11.50 лв.
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло
От серията "Star Wars"
Цена:  5.30 лв.
Lavera Firming Body Milk
Изглаждащо мляко за тяло за всеки тип кожа
Цена:  20.60 лв.
Australian Gold Soothing Aloe After Sun Gel
Успокояващ гел за след слънце с алое вера
Цена:  29.90 лв.
Australian Gold Spray Gel Sunscreen - SPF 30
Слънцезащитен спрей-гел за тяло
Цена:  34.90 лв.
Australian Gold Lotion Sunscreen With Instant Bronzer
Слънцезащитен лосион за тяло с мигновен бронзант
Цени от:  33.90 лв.
Australian Gold Lotion Sunscreen
Слънцезащитен лосион за тяло
Цени от:  34.90 лв.
Еlea Intimate Care Fresh Wash-Gel
Интимен измиващ гел със зелен чай
Цена:  5.00 лв.
Herbacin Herbal Shower Gel Camomile + Green Tea
Билков душ гел с лайка и зелен чай от серията "Herbal Collection"
Цена:  11.50 лв.
Bella Natura No.19
Подаръчен козметичен комплект за тяло с екстракт от зелен чай
Цена:  16.99 лв.
Сапун - Revitalizing Freshness
Със зелен чай и краставица от серията "Palmolive Naturals"
Цена:  1.49 лв.
Elea Sport Hair Removing Cream Body
Комплект от крем депилатоар и крем-балсам за след депилиране за мъже
Цена:  4.30 лв.
Bilka Grape Energy Caffeine+ Anti-Cellulite Gel
Антицелулитен гел от серията "Grape Energy"
Цена:  6.90 лв.
Подхранващ крем за ръце със зелен чай и алантоин
Цена:  0.99 лв.
Още козметика за тяло със зелен чай
Козметика за тяло с краставица
Декоративна козметика с краставица
Козметика за лице с краставица
Декоративна козметика със зелен чай
Козметика за коса със зелен чай
Козметика за лице със зелен чай
Други интересни предложения
Bioten Detox Micellar Shower Gel Cucumber & Matcha Tea
Мицеларен душ гел с детокс ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.20 лв.
Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar
Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Eveline Hyaluron Ultra Moisturising Face Mask
Хидратираща маска за лице
Цена:  6.30 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on
Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Caring Hand Wash
Течен крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  4.30 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Dove Go Fresh Rejuvenate Body Wash Pear & Aloe Vera
Душ гел с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  6.20 лв.
Сапун - Revitalizing Freshness
Със зелен чай и краставица от серията "Palmolive Naturals"
Цена:  1.49 лв.
Eveline Extra Soft Whitening Face and Body Cream
Избелващ крем за лице и тяло от серията "Extra Soft"
Цена:  7.20 лв.
Chamos Hinijini Dharma Mask
Подхранваща маска за лице против бръчки
Цена:  3.99 лв.
Назад към "Душ гелове и душ кремове за къпане"
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Nestle Gerber - Промоция