Замисляли ли сте се какво може да допринесе един производител да се развива и да се движи напред? Е, индивидуално е, наистина. Определено обаче правилна "съставка" за развитие на успешната рецепта са нововъведенията. Точно това доказват основателите на турската марка "Uni", която се появява като част от компания със същото име. Още от стартирането на марката каталог ѝ се създава с внимание към новостите в хигиенните продукти и това я "изстрелва" към позициите на водещите производители в бранша. Всъщност първата "стъпка" на марката като че ли предизвиква мощна движеща сила напред.
Всичко започва през 1994 г. в Турция. Тогава името "Uni" се появява за първи път върху цилиндрична кутия с мокри кърпички. Но дебютът на турската марка далеч не е единственото поставено начало. С представянето на своите мокри кърпички "Uni" става първият производител на такъв тип продукти в страната и с това слага началото на тази производствена индустрия в Турция. Разбира се, като първенецът, направил нововъведенията, съвсем скоро "Uni" става лидер на пазара.

С течение на времето популярността се увеличава, а с нея и каталогът на марката започва да расте. През 2001 г. са представени 2 попълнения към "Uni", с които отново се случват нововъведения – това са първите мокри кърпички за почистване на грим и първите интимни мокри кърпички, произведени в Турция. Скоро след това са представени и "Uni Extra" – първите в страната т.нар. джобни мокри кърпички, които са в по-малки опаковки, за да бъдат полезни в ежедневието и на най-динамичните хора. А що се отнася до нивото на създаване на продуктите, то с настъпването на 2003 г. изцяло се разкрива – тогава "Uni" получава европейски сертификат ISO 9001, гарантиращ качество в проектирането и производството на мокри кърпички.
След признанията и успехите обаче усилената работа към още по-голямо развитие продължава. Поредната стъпка и поредно нововъведение се случват през 2004 г. Тогава "Uni" представя тампони за почистване на околоочен грим със зелен чай и такива с кайсия, които са първите напоени памучни тампони за демакиаж от турски производител. През 2006 г. в каталога се появяват и различни видове бебешки мокри кърпички с балансирано pH и дерматологично тествани. Освен това, сред новите попълнения има и козметични продукти като бебешки шампоани. Естествено, през следващите години разработването на продукти не спира и дори за много от тях основната "съставка" е иновацията. Така, например, се появява "Uni Wogi & Uni WOC Wet Toilet Paper" или първата водоразтворима мокра тоалетна хартия, произведена в света. Разбира се "основоположниците" на каталога на марката също се разрастват. Добавени са изобилие от различни видове ароматизирани мокри кърпички, а също и продукти в атрактивен дизайн за всички малчугани, като детски мокри кърпички "Barbie" и "Hot Wheels".
И до днес каталогът на "Uni" продължава да се развива. Освен това, дори и след прехвърлянето на акции през ноември 2012 г., когато компанията собственик на марката става част от холдинга "Eczacibasi Group", вниманието към нововъведенията не спира. Всяко ново попълнение в каталога на "Uni" се разработва и създава в модерна производствена фабрика, която се намира в турския град Kirac. А след процеса във фабриката, готовите продукти се изнасят за над 60 страни по света.