
Всичко започва през 1994 г. в Турция. Тогава името "Uni" се появява за първи път върху цилиндрична кутия с мокри кърпички. Но дебютът на турската марка далеч не е единственото поставено начало. С представянето на своите мокри кърпички "Uni" става първият производител на такъв тип продукти в страната и с това слага началото на тази производствена индустрия в Турция. Разбира се, като първенецът, направил нововъведенията, съвсем скоро "Uni" става лидер на пазара.

След признанията и успехите обаче усилената работа към още по-голямо развитие продължава. Поредната стъпка и поредно нововъведение се случват през 2004 г. Тогава "Uni" представя тампони за почистване на околоочен грим със зелен чай и такива с кайсия, които са първите напоени памучни тампони за демакиаж от турски производител. През 2006 г. в каталога се появяват и различни видове бебешки мокри кърпички с балансирано pH и дерматологично тествани. Освен това, сред новите попълнения има и козметични продукти като бебешки шампоани. Естествено, през следващите години разработването на продукти не спира и дори за много от тях основната "съставка" е иновацията. Така, например, се появява "Uni Wogi & Uni WOC Wet Toilet Paper" или първата водоразтворима мокра тоалетна хартия, произведена в света. Разбира се "основоположниците" на каталога на марката също се разрастват. Добавени са изобилие от различни видове ароматизирани мокри кърпички, а също и продукти в атрактивен дизайн за всички малчугани, като детски мокри кърпички "Barbie" и "Hot Wheels".
И до днес каталогът на "Uni" продължава да се развива. Освен това, дори и след прехвърлянето на акции през ноември 2012 г., когато компанията собственик на марката става част от холдинга "Eczacibasi Group", вниманието към нововъведенията не спира. Всяко ново попълнение в каталога на "Uni" се разработва и създава в модерна производствена фабрика, която се намира в турския град Kirac. А след процеса във фабриката, готовите продукти се изнасят за над 60 страни по света. виж повече виж по-малко