store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Моливи за очи    L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky - И...
Начало   Козметика    ...    Моливи за очи  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
201 Black Velour
204 Brown Fusion
209 Antique Green
211 Purple Dream
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky


Интензивен молив за опушен грим с апликатор

Цена за цвят на молива - 204 Brown Fusion:  11.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Вторник 14-04-2020 г., Сряда 15-04-2020 г. или
Четвъртък 16-04-2020 г.
Продукт#138013
ВидМолив
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523409389
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.00 / 16.00 / 1.00 cm
Тегло0.004 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Дълготраен опушен грим с интензивен цвят се създава изключително лесно с молива за очи "L'Oréal Color Riche Crayon le Smoky" от "L'Oréal". Меката му текстура нежно се плъзга върху клепача и постига прекрасен резултат. Моливът осигурява прецизно нанасяне благодарение на специфичната си форма и не е необходимо да се повтаря отгоре. Дълготрайният интензивен цвят, който оставя, се дължи на специалната му формула, комбинираща масло и восък. Четирите цвята, предложени от молива, са идеални за създаване на страхотен опушен грим. И това не е всичко! С апликатора, в края на молива, можете леко да размажете текстурата, за да получите желания ефект и да впечатлявате с неустоимо излъчване.

"L'Oréal Color Riche Crayon le Smoky" е тестван под дерматологичен контрол. Дамите, с чувствителни очи, могат спокойно да му се доверят и да оформят своя фатален поглед. Освен това, моливът може да бъде използван и от жените носещи контактни лещи.
  • Hydrigenated Polyisobutene
  • Synthetic Wax
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Polymethyl Methacrylate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Rhus Succedanea Fruit Cera / Rhus Succedenea Fruit Wax
  • Behenyl Dimethicone / Bis-Vinyldimethicone Crosspolymer
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Ozokerite
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Cetyl Dimethicone / Bis-Vinyldimethicone Crosspolymer
  • Polyethylene
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Lecthin
  • Silica
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Citric Acid
  • Tin Oxyde
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
    • CI 77400 / Copper Powder
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 77000 / Aluminium Powder
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Подгответе клепачите, като нанесете основа за грим и изчакайте да изсъхне.
  • Изберете подходящ цвят на молива за очи и го нанесете над горните мигли, като удебелите линията в средата на окото.
  • След това, с апликатора в края на молива, размажете леко, за да се получи желаният опушен ефект.
  • Можете да комбинирате молива със сенки за очи.
  • Накрая нанесете спирала, за да добиете неустоим поглед.
Рейтинг
Рейтинг: 7.75 / 4 гласа 
За да оцените молива "L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този молив, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват молива, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този молив, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - молив
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - молив
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.59 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - молив
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
25 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black - Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят - молив
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops - Течен хайлайтър за лице - молив
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице

Loreal Paris
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison - Дълготрайна течна очна линия - молив
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Eye Max Precision - Автоматичен молив за очи с апликатор - молив
Eye Max Precision
Автоматичен молив за очи с апликатор

Eveline
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Scholl Gel Activ Extreme Heels - Дамски гел стелки за обувки с висок ток от серията "Gel Activ Women" - молив
Scholl Gel Activ Extreme Heels
Дамски гел стелки за обувки с висок ток от серията "Gel Activ Women"

Scholl
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel - Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay" - молив
L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer - Коректор за прикриване на несъвършенства - молив
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
Коректор за прикриване на несъвършенства

Maybelline
Избор за нюанс на коректора:
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Titania Made for Girls Makeup Brush Set - Комплект четки за грим от серията "Made for Girls" - молив
Titania Made for Girls Makeup Brush Set
Комплект четки за грим от серията "Made for Girls"

Titania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
L'Oreal Volumissime X5 Carbon Black - Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят - молив
L'Oreal Volumissime X5 Carbon Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Система за премахване на гъбички по ноктите - Комплект от 5 броя пили и лечебен разтвор - молив
Система за премахване на гъбички по ноктите
Комплект от 5 броя пили и лечебен разтвор

Scholl
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Essence French Manicure Nailwhite-Pencil - Бял молив за френски маникюр - молив
Essence French Manicure Nailwhite-Pencil
Бял молив за френски маникюр

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Двустранен точкатор за декорация на нокти - С кристали - молив
Двустранен точкатор за декорация на нокти
С кристали

Emmi - Nail
Избор за цвят на кристалите:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.00 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - молив
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  0.99 лв.
Syoss Blond Lighteners SalonPlex - Изрусител за коса от серията "SalonPlex" - молив
Syoss Blond Lighteners SalonPlex
Изрусител за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
Избор за нюанс на изрусителя:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  7.79 лв.
Golden Rose Highlighter Stick - Стик хайлайтър - молив
Golden Rose Highlighter Stick
Стик хайлайтър

Golden Rose
Избор за цвят на хайлайтъра:
Цена:  9.30 лв.
Essie Winter 2018 Collection - Дълготраен лак за нокти - молив
Essie Winter 2018 Collection
Дълготраен лак за нокти

Essie
Избор за цвят на лака:
Цена:  16.29 лв.

L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky


Интензивен молив за опушен грим с апликатор

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за цвят на молива - 204 Brown Fusion:  11.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Вторник 14-04-2020 г., Сряда 15-04-2020 г. или
Четвъртък 16-04-2020 г.
Продукт#138013
ВидМолив
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523409389
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.00 / 16.00 / 1.00 cm
Тегло0.004 kg
Цветове
201 Black Velour
204 Brown Fusion
209 Antique Green
211 Purple Dream
Описание
Дълготраен опушен грим с интензивен цвят се създава изключително лесно с молива за очи "L'Oréal Color Riche Crayon le Smoky" от "L'Oréal". Меката му текстура нежно се плъзга върху клепача и постига прекрасен резултат. Моливът осигурява прецизно нанасяне благодарение на специфичната си форма и не е необходимо да се повтаря отгоре. Дълготрайният интензивен цвят, който оставя, се дължи на специалната му формула, комбинираща масло и восък. Четирите цвята, предложени от молива, са идеални за създаване на страхотен опушен грим. И това не е всичко! С апликатора, в края на молива, можете леко да размажете текстурата, за да получите желания ефект и да впечатлявате с неустоимо излъчване.

"L'Oréal Color Riche Crayon le Smoky" е тестван под дерматологичен контрол. Дамите, с чувствителни очи, могат спокойно да му се доверят и да оформят своя фатален поглед. Освен това, моливът може да бъде използван и от жените носещи контактни лещи.
Състав
  • Hydrigenated Polyisobutene
  • Synthetic Wax
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Polymethyl Methacrylate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Rhus Succedanea Fruit Cera / Rhus Succedenea Fruit Wax
  • Behenyl Dimethicone / Bis-Vinyldimethicone Crosspolymer
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Ozokerite
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Cetyl Dimethicone / Bis-Vinyldimethicone Crosspolymer
  • Polyethylene
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Lecthin
  • Silica
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Citric Acid
  • Tin Oxyde
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
    • CI 77400 / Copper Powder
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 77000 / Aluminium Powder
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Подгответе клепачите, като нанесете основа за грим и изчакайте да изсъхне.
  • Изберете подходящ цвят на молива за очи и го нанесете над горните мигли, като удебелите линията в средата на окото.
  • След това, с апликатора в края на молива, размажете леко, за да се получи желаният опушен ефект.
  • Можете да комбинирате молива със сенки за очи.
  • Накрая нанесете спирала, за да добиете неустоим поглед.
Грим за очи от серията "L'Oreal Color Riche"
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Други интересни предложения
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil
Водоустойчив молив за очи
Стандартна цена 10.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Maybelline Lasting Drama Light Eyeliner Pencil
Озаряващ молив за очи
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.79 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Цена:  11.99 лв.
Maybelline Crayon Expression Kajal
Дълготраен водоустойчив молив за очи
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.79 лв.
Водоустойчив молив за очи
От серията "Velvet Touch"
Цена:  7.60 лв.
Назад към "Моливи за очи"
Купи козметика Garnier на стойност минимум 15 лева и спечели.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Козметика за коса с маслина
Коректор за прикриване на несъвършенства
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги