store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline SuperStay Better Skin Foundation - Фон дьо тен за гладка и ч...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
020 - Cameo
021 - Nude
030 - Sand
032 - Golden
040 - Fawn
048 - Sun Beige
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline SuperStay Better Skin Foundation


Фон дьо тен за гладка и чиста кожа
Цена:  14.99 лв.
Избери нюанс на фон дьо тена:
  • 14.99 лв.
    030 - sand
  • 14.99 лв.
    032 - golden
  • 14.99 лв.
    040 - fawn
  • 14.99 лв.
    048 - sun beige
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този фон дьо тен може да бъде доставен в:
Вторник 25-04-2017 г. или
Сряда 26-04-2017 г.
Продукт#134284
ТипФон дьо тен
Наличност
020 - cameo
021 - nude
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
030 - sand
040 - fawn
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
032 - golden
048 - sun beige
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
020 - cameo
3600530934461
021 - nude
3600530934478
030 - sand
3600530934485
032 - golden
3600530934492
040 - fawn
3600530934508
048 - sun beige
3600530934515
Категории
Разфасовка30 ml
Размери∅ 3 x 11.3 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.00 / 11.50 / 3.00 cm
Тегло0.129 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Вече не е нужно да се притеснявате за кожата си. Фон дьо тенът SuperStay Better Skin на "Maybelline" осигурява дълготрайно безупречно покритие за по-гладка, чиста и красива кожа само след 3 седмици, благодарение на специалната съставка Actyl-C.
  • Aqua / Water
  • Dimethicone
  • Isododecane
  • Polypropylsilsesquioxane
  • C30-45 Alkyldimethylsilyl Polypropylsilsesquioxane
  • Silica
  • Glycerin
  • Peg-10 Dimethicone
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dimethicone/Polyglycerin-3 Crosspolymer
  • Sodium Chloride
  • Nylon-12
  • Phenoxyethanol
  • 3-O-Ethyl Ascorbic Acid
  • Caprylyl Glycol
  • Panthenol
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Disodium Edta
  • Acrylonitrile/Methyl Methacrylate/Vinylidene Chloride Copolymer
  • Aluminum Hydroxide
  • Dipropylene Glycol
  • Zinc Gluconate
  • Magnesium Aspartate
  • Paraffin
  • Copper Gluconate
  • [+/- May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide
  • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides]
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Рейтинг
Рейтинг: 8.94 / 18 гласа 
За да оцените фон дьо тена "Maybelline SuperStay Better Skin Foundation", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
Добави мнение | Покажи всички мнения 
Бих казала, че е страхотен за 13-те си лева. Покрива, не лъщи, не стои като маска и придава лек цвят на бледата кожа !
Закупилите този фон дьо тен, купуват също
Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - фон дьо тен
Maybelline Colorama Nail Color
Лак за нокти с ярък и наситен цвят

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
Wellaton Intense Color Cream - Трайна крем боя за наситен цвят - фон дьо тен
Wellaton Intense Color Cream
Трайна крем боя за наситен цвят

Wella
20 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  7.60 лв.
Maybelline Affinitone Concealer - Течен коректор с апликатор и хидратиращ ефект - фон дьо тен
Maybelline Affinitone Concealer
Течен коректор с апликатор и хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за нюанс на коректора:
Цена:  11.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - фон дьо тен
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
26 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  4.50 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - фон дьо тен
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
76 варианта за избор на номер на лака:
Цена:  1.79 лв.
Бронзираща пудра - Sun Glow Matt - фон дьо тен
Бронзираща пудра - Sun Glow Matt
Catrice
Избор за цвят на бронзиращата пудра:
Цена:  8.20 лв.
Молив за устни - фон дьо тен
Молив за устни
Wet'n'Wild
Избор за цвят на молива:
Цена:  2.90 лв.

Maybelline SuperStay Better Skin Foundation


Фон дьо тен за гладка и чиста кожа
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  14.99
Продукт#134284
ТипФон дьо тен
Наличност
020 - cameo
021 - nude
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
030 - sand
040 - fawn
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
032 - golden
048 - sun beige
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
020 - cameo
3600530934461
021 - nude
3600530934478
030 - sand
3600530934485
032 - golden
3600530934492
040 - fawn
3600530934508
048 - sun beige
3600530934515
Категории
Разфасовка30 ml
Размери∅ 3 x 11.3 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.00 / 11.50 / 3.00 cm
Тегло0.129 kg
Цветове
020 - Cameo
021 - Nude
030 - Sand
032 - Golden
040 - Fawn
048 - Sun Beige
Описание
Вече не е нужно да се притеснявате за кожата си. Фон дьо тенът SuperStay Better Skin на "Maybelline" осигурява дълготрайно безупречно покритие за по-гладка, чиста и красива кожа само след 3 седмици, благодарение на специалната съставка Actyl-C.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Други интересни предложения
Назад
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
Промоция "RYOR"
Серия с мароканско арганово олио с 25% отстъпка.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Промоция "Acorelle"
Продукти за обезкосмяване с отстъпка 20% през април.
Промоция "Bell"
Декоративна козметика "Bell" на промо цени през април!
Парфюмите - кратка история
Научете повече за видовете парфюми и пътят им през вековете.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!