store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Dove Essential Nourishment B...
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони, мл...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Essential Nourishment Body Milk


Подхранващо мляко за тяло за суха кожа

Цена за разфасовка - 250 ml:  9.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това мляко за тяло може да бъде доставено в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#133065
ВидМляко за тяло
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8711600456877
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 19.00 / 4.00 cm
Тегло0.260 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Искате ли гладка и копринено мека кожа?

Специалистите от "Dove" създават мляко за тяло, което подхранва в дълбочина епидермиса и прави кожата гладка като кадифе. Нанасяне след нанасяне, усещате удоволствието да имате нежна и хидратирана кожа. Това е възможно благодарение на иновативната формула с DeepCare Complex, която е композиция от естествени хранителни вещества и есенциални масла. Те подобряват постепенно вида на сухата кожа, като връщат еластичността ѝ и я оставят нежна и мека.
  • Aqua
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Glycerin
  • Cyclopentasiloxane
  • Paraffinum Liquidum
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Disodium Phosphate
  • Cera Microcristallina
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Potassium Lactate
  • Sodium PCA
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Isomerized Linoleic Acid
  • Urea
  • Collagen Amino Acids
  • Lactic Acid
  • BHT
  • Pentaerithrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете обилно млякото върху цялото тяло, като наблегнете на по-сухите зони.
  • Разнасяйте с леки масажни движения, докато попие напълно.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените млякото за тяло "Dove Essential Nourishment Body Milk", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това мляко за тяло, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват млякото за тяло, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това мляко за тяло, купуват също
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml - мляко за тяло
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - мляко за тяло
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - мляко за тяло
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - мляко за тяло
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Colgate Max White Expert - Избелваща паста за зъби - мляко за тяло
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo - Шампоан за суха и крехка коса - мляко за тяло
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color - Трайна боя за коса от серията "Colorista" - мляко за тяло
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - мляко за тяло
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - мляко за тяло
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types - Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя - мляко за тяло
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types
Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя

Pom Pon
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - мляко за тяло
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Garnier Bio Lavandin Anti-Age Day Cream - Био дневен крем за лице против стареене с лавандула от серията "Garnier Bio" - мляко за тяло
Garnier Bio Lavandin Anti-Age Day Cream
Био дневен крем за лице против стареене с лавандула от серията "Garnier Bio"

Garnier
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
Garnier Bio Lavandin Smooth & Glow Facial Oil - Био олио за лице с лавандула от серията "Garnier Bio" - мляко за тяло
Garnier Bio Lavandin Smooth & Glow Facial Oil
Био олио за лице с лавандула от серията "Garnier Bio"

Garnier
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - мляко за тяло
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.09 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - мляко за тяло
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo - Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса - мляко за тяло
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Head & Shoulders Supreme Moisture Anti-Dandruff Shampoo - Овлажняващ шампоан против пърхот с арганово масло от серията "Supreme" - мляко за тяло
Head & Shoulders Supreme Moisture Anti-Dandruff Shampoo
Овлажняващ шампоан против пърхот с арганово масло от серията "Supreme"

Head & Shoulders
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones - Сух шампоан за тъмна коса - мляко за тяло
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones
Сух шампоан за тъмна коса

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.69 лв.

Dove Essential Nourishment Body Milk


Подхранващо мляко за тяло за суха кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за разфасовка - 250 ml:  9.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това мляко за тяло може да бъде доставено в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#133065
ВидМляко за тяло
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8711600456877
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 19.00 / 4.00 cm
Тегло0.260 kg
Описание
Искате ли гладка и копринено мека кожа?

Специалистите от "Dove" създават мляко за тяло, което подхранва в дълбочина епидермиса и прави кожата гладка като кадифе. Нанасяне след нанасяне, усещате удоволствието да имате нежна и хидратирана кожа. Това е възможно благодарение на иновативната формула с DeepCare Complex, която е композиция от естествени хранителни вещества и есенциални масла. Те подобряват постепенно вида на сухата кожа, като връщат еластичността ѝ и я оставят нежна и мека.
Състав
  • Aqua
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Glycerin
  • Cyclopentasiloxane
  • Paraffinum Liquidum
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Disodium Phosphate
  • Cera Microcristallina
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Potassium Lactate
  • Sodium PCA
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Isomerized Linoleic Acid
  • Urea
  • Collagen Amino Acids
  • Lactic Acid
  • BHT
  • Pentaerithrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете обилно млякото върху цялото тяло, като наблегнете на по-сухите зони.
  • Разнасяйте с леки масажни движения, докато попие напълно.
Продукти от серията "Dove Essential Nourishment"
Други интересни предложения
Назад към "Лосиони, млека и кремове за тяло"
Продукти от серията "Dove Essential Nourishment"
Козметика за коса
Цветна спирала за коса
Козметика за тяло за мъже
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги