store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Prodigy 5 - Безамонячна трайна боя за коса
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на тази боя
10.21 Porcelain
9.10 White Gold
8.34 Sunset
8.0 Dune
7.40 Vermillon
7.31 Camel
7.0 Almond
6.60 Garance
6.41 Fawn
6.32 Etoupe
6.0 Oak
5.50 Rosewood
5.30 Tan
5.0 Alezan
4.15 Sienna
4.0 Sepia
3.60 Grenach
3.0 Kohl
2.0 Kajal
1.0 Obsidian
Цветове
10.21 Porcelain
9.10 White Gold
8.34 Sunset
8.0 Dune
7.40 Vermillon
7.31 Camel
7.0 Almond
6.60 Garance
6.41 Fawn
6.32 Etoupe
6.0 Oak
5.50 Rosewood
5.30 Tan
5.0 Alezan
4.15 Sienna
4.0 Sepia
3.60 Grenach
3.0 Kohl
2.0 Kajal
1.0 Obsidian
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Prodigy 5


Безамонячна трайна боя за коса
Цена:  14.99 лв.
Избери цвят на боята:
  • 14.99 лв.
    10.21 Porcelain
  • 14.99 лв.
    9.10 White Gold
  • 14.99 лв.
    8.0 Dune
  • 14.99 лв.
    7.40 Vermillon
  • 14.99 лв.
    7.31 Camel
  • 14.99 лв.
    7.0 Almond
  • 14.99 лв.
    6.41 Fawn
  • 14.99 лв.
    6.32 Etoupe
  • 14.99 лв.
    6.0 Oak
  • 14.99 лв.
    5.0 Alezan
  • 14.99 лв.
    4.15 Sienna
  • 14.99 лв.
    4.0 Sepia
  • 14.99 лв.
    3.0 Kohl
  • 14.99 лв.
    1.0 Obsidian
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази боя може да бъде доставена в:
Петък 24-11-2017 г. или
Понеделник 27-11-2017 г.
Продукт#129623
ТипБоя
Наличност
8.34 Sunset
6.60 Garance
5.50 Rosewood
5.30 Tan
3.60 Grenach
2.0 Kajal
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
10.21 Porcelain
9.10 White Gold
8.0 Dune
7.40 Vermillon
7.31 Camel
7.0 Almond
6.41 Fawn
6.32 Etoupe
6.0 Oak
5.0 Alezan
4.15 Sienna
4.0 Sepia
3.0 Kohl
1.0 Obsidian
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
10.21 Porcelain
3600522514268
9.10 White Gold
3600522514275
8.34 Sunset
3600522514299
8.0 Dune
3600522514305
7.40 Vermillon
3600522514312
7.31 Camel
3600522514329
7.0 Almond
3600522514336
6.60 Garance
3600522514343
6.41 Fawn
3600522514367
6.32 Etoupe
3600522514374
6.0 Oak
3600522514381
5.50 Rosewood
3600522514398
5.30 Tan
3600522514411
5.0 Alezan
3600522514428
4.15 Sienna
3600522514442
4.0 Sepia
3600522514459
3.60 Grenach
3600522514466
3.0 Kohl
3600522514473
2.0 Kajal
3600522514480
1.0 Obsidian
3600522514497
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.30 / 16.00 / 5.50 cm
Тегло0.265 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Loreal
Доскоро никой не си представяше, че е възможно да се създаде боя за коса без амоняк, която същевременно да бъде с перфектно покритие и трайност. От "L’Oréal", обаче мечтаят вместо нас и след дълги проучвания създават "Prodigy" - сияйна боя за коса без амоняк, с равномерен цвят от корена - до върха, отлична покривност, сияен блясък, която подхранва косъма. Постоянният цвят и проникването на боята до вътрешността на косъма се дължи на уникалната технология с микро-масла. Те не само спомагат за равномерното оцветяване, но отразяват слънчевите лъчи, като милиони огледалца, давайки сияен ефект на косата.

Цветовете на "Prodigy" са изключително естествени, покриват перфектно белите коси. Продуктът е лесен за използване дори в домашни условия, поради перфектната кремообразна текстура. За разлика от останалите бои, френската безамонячна боя леко парфюмира косата. Предлага се в различни нюанса, а времето за престой с боята е 30 минути.
За да заблести косата допълнително и да не се поврежда косъма, във формулата са добавени подхранващи съставки от най-ново поколение - млечна киселина и Ceramide R - които изглаждат повърхностния слой на косъма и разкриват пълната красота на косата.
Откривайки "Prodigy", всеки е удивен от новото измерение на цвета.
Оцветяващ крем
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Aqua / Water
  • Ethanolamine
  • Steareth-20
  • Caprylyl/Capryl Glucoside
  • Polysorbate 21
  • Steareth-2
  • m-Aminophenol
  • p-Aminophenol
  • 2-Amino-3-Hydrohypyridine
  • Ascorbic Acid
  • Sodium Metabisulfite
  • Argania Spinosa Oil / Argania Spinosa Kernel Oil
  • 6-Hydroxyindole
  • Thioglycerin
  • Toluene-2,5-Diamine
  • 2,5-Diamine
  • Polyquaternium-67
  • N,N-Bis(2-Hydroxyethyl)-p-Phenylamine Sulfate
  • Carthamus Tinctorius Oil / Safflower Seed Oil
  • Resorcinol
  • EDTA
  • Parfum / Fragrance
Проявител
  • Aqua / Water
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Cetearyl Alcohol
  • Hydrogen Peroxide
  • Steareth-20
  • PEG-4 Rapeseedamide
  • Tocopherol
  • Sodium Stannate
  • Polyquaternium-6
  • Pentasodium Pentetate
  • Phosphoric Acid
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Hexadimethrine Chloride
  • Glycerin
Балсам
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Esters
  • Lactic Acid
  • Trideceth-6
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Potassium Hydroxide
  • Cetrimonium Chloride
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance

Възможни са разлики в състава на оцветяващия крем за различните нюанси.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Подготовка за боядисване:
  • Сложете си предпазните ръкавици и покрийте раменете си с кърпа, за да избегнете поражения по дрехите.
  • Смесете двете фази на боята и добре ги хомогениезирайте.

Приложение:
  • Ако косата Ви не е боядисвана повече от 3 месеца:
    • Нанесете върху суха и немита коса. Нанасяйте продукта до корените на косата, отгръщайки ред по ред.
    • След това намажете и дължините. Добре разтрийте косата, за да е равномерно разпределена боята по нея.
    • Оставете за 30 минути.
  • Ако косата Ви е боядисвана преди по-малко от 3 месеца или искате да оцветите само корени:
    • Нанесете върху суха коса - мита или не. Разпределете я по корените, ред по ред.
    • Оставете за 20 минути.
    • След това нанесете и по дължините.
    • Оставете за 10 минути.

Измиване и грижи:
  • Изплакнете обилно косата си с вода.
  • Измийте я с шампоан.
  • Нанесете подхранващия балсам и оставете да действа 2 минути.

Важно: Прочетете инструкцията преди употреба. Направете тест 48 часа преди боядисването, за да разберете дали няма да реагирате на боята.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • 1 тубичка с оцветяващ крем, обогатен с масла - 60 g
  • 1 опаковка проявител - 60 g
  • 1 опаковка с балсам за съхраняване на цвета - 60 ml
  • 1 чифт ръкавици за еднократна употреба
  • инструкции за употреба
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 24 гласа 
За да оцените боята "L'Oreal Prodigy 5", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази боя, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват боята, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази боя, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - боя
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal
22 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - боя
Maybelline Colorama Nail Color
Лак за нокти с ярък и наситен цвят

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
L'Oreal Casting Sunkiss Jelly - Боя за постепенно изсветляване на руса коса - боя
L'Oreal Casting Sunkiss Jelly
Боя за постепенно изсветляване на руса коса

Loreal
Избор за нюанс на боята:
Цена:  9.99 лв.
Catrice Eye Brow Stylist - Молив за вежди с четка за оформяне - боя
Catrice Eye Brow Stylist
Молив за вежди с четка за оформяне

Catrice
Избор за цвят на молива:
Цена:  4.90 лв.

L'Oreal Prodigy 5


Безамонячна трайна боя за коса
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  14.99
Продукт#129623
ТипБоя
Наличност
8.34 Sunset
6.60 Garance
5.50 Rosewood
5.30 Tan
3.60 Grenach
2.0 Kajal
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
10.21 Porcelain
9.10 White Gold
8.0 Dune
7.40 Vermillon
7.31 Camel
7.0 Almond
6.41 Fawn
6.32 Etoupe
6.0 Oak
5.0 Alezan
4.15 Sienna
4.0 Sepia
3.0 Kohl
1.0 Obsidian
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
10.21 Porcelain
3600522514268
9.10 White Gold
3600522514275
8.34 Sunset
3600522514299
8.0 Dune
3600522514305
7.40 Vermillon
3600522514312
7.31 Camel
3600522514329
7.0 Almond
3600522514336
6.60 Garance
3600522514343
6.41 Fawn
3600522514367
6.32 Etoupe
3600522514374
6.0 Oak
3600522514381
5.50 Rosewood
3600522514398
5.30 Tan
3600522514411
5.0 Alezan
3600522514428
4.15 Sienna
3600522514442
4.0 Sepia
3600522514459
3.60 Grenach
3600522514466
3.0 Kohl
3600522514473
2.0 Kajal
3600522514480
1.0 Obsidian
3600522514497
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.30 / 16.00 / 5.50 cm
Тегло0.265 kg
Още снимки на тази боя
10.21 Porcelain
9.10 White Gold
8.34 Sunset
8.0 Dune
7.40 Vermillon
7.31 Camel
7.0 Almond
6.60 Garance
6.41 Fawn
6.32 Etoupe
6.0 Oak
5.50 Rosewood
5.30 Tan
5.0 Alezan
4.15 Sienna
4.0 Sepia
3.60 Grenach
3.0 Kohl
2.0 Kajal
1.0 Obsidian
Цветове
10.21 Porcelain
9.10 White Gold
8.34 Sunset
8.0 Dune
7.40 Vermillon
7.31 Camel
7.0 Almond
6.60 Garance
6.41 Fawn
6.32 Etoupe
6.0 Oak
5.50 Rosewood
5.30 Tan
5.0 Alezan
4.15 Sienna
4.0 Sepia
3.60 Grenach
3.0 Kohl
2.0 Kajal
1.0 Obsidian
Описание
Доскоро никой не си представяше, че е възможно да се създаде боя за коса без амоняк, която същевременно да бъде с перфектно покритие и трайност. От "L’Oréal", обаче мечтаят вместо нас и след дълги проучвания създават "Prodigy" - сияйна боя за коса без амоняк, с равномерен цвят от корена - до върха, отлична покривност, сияен блясък, която подхранва косъма. Постоянният цвят и проникването на боята до вътрешността на косъма се дължи на уникалната технология с микро-масла. Те не само спомагат за равномерното оцветяване, но отразяват слънчевите лъчи, като милиони огледалца, давайки сияен ефект на косата.

Цветовете на "Prodigy" са изключително естествени, покриват перфектно белите коси. Продуктът е лесен за използване дори в домашни условия, поради перфектната кремообразна текстура. За разлика от останалите бои, френската безамонячна боя леко парфюмира косата. Предлага се в различни нюанса, а времето за престой с боята е 30 минути.
За да заблести косата допълнително и да не се поврежда косъма, във формулата са добавени подхранващи съставки от най-ново поколение - млечна киселина и Ceramide R - които изглаждат повърхностния слой на косъма и разкриват пълната красота на косата.
Откривайки "Prodigy", всеки е удивен от новото измерение на цвета.
За Loreal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Подготовка за боядисване:
  • Сложете си предпазните ръкавици и покрийте раменете си с кърпа, за да избегнете поражения по дрехите.
  • Смесете двете фази на боята и добре ги хомогениезирайте.

Приложение:
  • Ако косата Ви не е боядисвана повече от 3 месеца:
    • Нанесете върху суха и немита коса. Нанасяйте продукта до корените на косата, отгръщайки ред по ред.
    • След това намажете и дължините. Добре разтрийте косата, за да е равномерно разпределена боята по нея.
    • Оставете за 30 минути.
  • Ако косата Ви е боядисвана преди по-малко от 3 месеца или искате да оцветите само корени:
    • Нанесете върху суха коса - мита или не. Разпределете я по корените, ред по ред.
    • Оставете за 20 минути.
    • След това нанесете и по дължините.
    • Оставете за 10 минути.

Измиване и грижи:
  • Изплакнете обилно косата си с вода.
  • Измийте я с шампоан.
  • Нанесете подхранващия балсам и оставете да действа 2 минути.

Важно: Прочетете инструкцията преди употреба. Направете тест 48 часа преди боядисването, за да разберете дали няма да реагирате на боята.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • 1 тубичка с оцветяващ крем, обогатен с масла - 60 g
  • 1 опаковка проявител - 60 g
  • 1 опаковка с балсам за съхраняване на цвета - 60 ml
  • 1 чифт ръкавици за еднократна употреба
  • инструкции за употреба
Още козметика за тяло с млечна киселина
Още козметика за лице с млечна киселина
Назад
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Заблести в празничната нощ!
Декоративна козметика за твоята шеметна визия.
Спечели подарък "Bioten"
Разбери как можеш да спечелиш подарък, докато пазаруваш козметика "...
Вземи подарък от "Avia"
Разбери как можеш да получиш подарък - маска за лице с хума.
Спечели подарък "Maybelline"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за фон дьо тен.
L'Oreal Paris Colorista
Временни бои и цветни спрейове за коса
Braun Multi Grooming Kit MGK3020
Тример за лице и коса
NIVEA Q10+ Night Cream
Нощен крем против бръчки
Дан Браун - Произход
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!