Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Олиа и масла  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Олиа и масла    Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair - Подхранващ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair


Подхранващо олио за всеки тип коса

Цена за 100 ml:  13.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това олио може да бъде доставено в дните:
Понеделник 25-11-2019 г., Вторник 26-11-2019 г. или
Сряда 27-11-2019 г.
Продукт#129050
ВидОлио
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне18 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522470540
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
Размери5.2 / 14.5 / 2.3 cm
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 14.50 / 2.30 cm
Тегло0.128 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Като абсолютен лидер и с дългогодишен опит в областта на козметиката за коса, "L'Oreal" създаде уникален продукт - невероятно универсално масло за коса "Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair".
Невъзможно е да не бъдете изкушени от този удивителен продукт. Маслото ще извърши чудеса с косата Ви - подхранена в дълбочина, тя ще засияе в своята естествена красота. Подхранващите и овлажняващи свойства на олиото се дължат на кокосовото, слънчогледовото и соевото масло. Те поддържат косата добре хидратирана и еластична, което я прави устойчива на накъсване и цъфтене. Маслото придава копринена мекота и интензивен блясък.

Уникална комбинация от ценни флорални екстракти:
  • екстракт от лотос - подхранва косъма
  • екстракт от лайка - придава на косата блясък и запечатва фибрата на косъма
  • екстракт от цвят гардения - предпазва косата от изсушаване
  • екстракт от роза - подхранва косъма
  • екстракт от лен - подхранва косъма
  • Cyclopentasiloxane
  • Dimethiconol
  • Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Nelumbium Speciosum
  • Extract / Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Benzyl Alcohol
  • Cinnamal
  • Linalool
  • Linum Usitatissimum Flower Extract
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Gardenia Tahitensis Flower Extract
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Нанесете количеството от 1 - 2 натискания на помпичката върху цялата коса. В случай на контакт с очите, изплакнете незабавно.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 6 гласа 
За да оцените олиата "Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това олио, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват олиата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това олио, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - олио
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All - Кремообразно червило за всеки тон на кожата - олио
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Bioten Detox Micellar Shower Gel Cucumber & Matcha Tea - Мицеларен душ гел с детокс ефект - олио
Bioten Detox Micellar Shower Gel Cucumber & Matcha Tea
Мицеларен душ гел с детокс ефект

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.20 лв.
Maybelline Snapscara Mascara - Спирала за обемни и гъвкави мигли - олио
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли

Maybelline
Избор за цвят на спиралата:
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Elseve Color Vive Purple Mask - Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - олио
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - олио
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub - Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки  от серията "Skin Naturals" - олио
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub
Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - олио
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
253 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Бебешки мокри кърпички с екстракт от алое вера - Опаковка от 64 броя - олио
Бебешки мокри кърпички с екстракт от алое вера
Опаковка от 64 броя

Teo Bebe
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.99 лв.
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick - Течно червило за устни с матов ефект - олио
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick
Течно червило за устни с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick - Дуо стик руж и хайлайтър за лице - олио
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Garnier Skin Naturals Pure Charcoal Black Tissue Mask - Черна памучна маска за мазна и склонна към лъщене кожа от серията "Skin Naturals" - олио
Garnier Skin Naturals Pure Charcoal Black Tissue Mask
Черна памучна маска за мазна и склонна към лъщене кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - олио
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - олио
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - олио
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - олио
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream - Бебешки витаминен крем против подсичане - олио
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream
Бебешки витаминен крем против подсичане

Mustela
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  11.60 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - олио
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Blond Time Silver Shampoo with Anti-Yellow Effect - Оцветяващ шампоан за изрусена и сива коса от серията "Blond Time" - олио
Blond Time Silver Shampoo with Anti-Yellow Effect
Оцветяващ шампоан за изрусена и сива коса от серията "Blond Time"

Regal
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick - Течно матово червило - олио
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило

Essence
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Coco Fever Teeth Whitening Powder - Избелваща пудра за зъби с активен въглен - олио
Coco Fever Teeth Whitening Powder
Избелваща пудра за зъби с активен въглен


 
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  33.30 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - олио
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
63 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar - Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering" - олио
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar
Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Golden Rose Powder Blush - Пресован руж за лице - олио
Golden Rose Powder Blush
Пресован руж за лице

Golden Rose
Избор за номер на ружа:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.

Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair


Подхранващо олио за всеки тип коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 100 ml:  13.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това олио може да бъде доставено в дните:
Понеделник 25-11-2019 г., Вторник 26-11-2019 г. или
Сряда 27-11-2019 г.
Продукт#129050
ВидОлио
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне18 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522470540
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
Размери5.2 / 14.5 / 2.3 cm
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 14.50 / 2.30 cm
Тегло0.128 kg
Описание
Като абсолютен лидер и с дългогодишен опит в областта на козметиката за коса, "L'Oreal" създаде уникален продукт - невероятно универсално масло за коса "Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair".
Невъзможно е да не бъдете изкушени от този удивителен продукт. Маслото ще извърши чудеса с косата Ви - подхранена в дълбочина, тя ще засияе в своята естествена красота. Подхранващите и овлажняващи свойства на олиото се дължат на кокосовото, слънчогледовото и соевото масло. Те поддържат косата добре хидратирана и еластична, което я прави устойчива на накъсване и цъфтене. Маслото придава копринена мекота и интензивен блясък.

Уникална комбинация от ценни флорални екстракти:
  • екстракт от лотос - подхранва косъма
  • екстракт от лайка - придава на косата блясък и запечатва фибрата на косъма
  • екстракт от цвят гардения - предпазва косата от изсушаване
  • екстракт от роза - подхранва косъма
  • екстракт от лен - подхранва косъма
Състав
  • Cyclopentasiloxane
  • Dimethiconol
  • Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Nelumbium Speciosum
  • Extract / Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Benzyl Alcohol
  • Cinnamal
  • Linalool
  • Linum Usitatissimum Flower Extract
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Gardenia Tahitensis Flower Extract
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Нанесете количеството от 1 - 2 натискания на помпичката върху цялата коса. В случай на контакт с очите, изплакнете незабавно.
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с лайка
Козметика за коса с роза
Козметика за коса с кокос
Козметика за коса с кокос
Козметика за коса със слънчоглед
Козметика за коса със соя
Декоративка козметика със соя
Козметика за тяло със соя
Козметика за лице със соя
Декоративна козметика със слънчоглед
Козметика за тяло със слънчоглед
Козметика за лице със слънчоглед
Декоративна козметика с кокос
Козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Декоративна козметика с кокос
Козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Продукти за ароматерапия и релаксация с роза
Козметика за тяло с роза
Козметика за лице с роза
Декоративна козметика с лайка
Козметика за ръце с лайка
Козметика за тяло с лайка
Козметика за лице с лайка
Други интересни предложения
Назад към "Олиа и масла за коса"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Козметика за коса с кокос
Декоративна козметика с кокос
Козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво