store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За мъже    L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream - Крем за ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream


Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#128265
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на L’Oréal Menwww.lorealmen.com »
EAN3600520297262
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Размери∅ 4.7 x 9.3 cm
Подходящ заМъже
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката5.00 / 10.00 / 5.20 cm
Тегло0.108 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Енергизиращият крем за лице "Men Expert Hydra Energetic" е предназначен да успокои раздразнената кожа на мъжкото лице. Както женската, така и мъжката кожа се нуждаят от грижи, за да се минимизират негативните ефекти от влиянията на стреса и околната среда. Мъжката кожа е по-дебела от женската и изисква по-различни грижи.
За да помогнат на мъжете, когато лицето им е болезнено опънато и изсушено, от "L'Oréal" са създали хидратиращ крем, който възвръща влагата в кожата за 24 часа и помага за намаляване на сухотата. В резултат кожата се чувства подхранена и успокоена през целия ден.
Кремът е обогатен със защитен комплекс, чиято формула помага на кожата да се бори ежедневно с външни фактори като вятър, замърсяване, студ и др. Специално създадена за мъже, тази свежа формула се абсорбира бързо, не е лепкава и след нанасяне не оставя усещането за мазен филм върху кожата.

Кремът премахва следите от умора, освежава и стимулира кожата. Включената ADS (Активна Защитна Система) има мощно успокояващо действие. Основните активни съставки в крема са екстракт от мента, ментол, кофеин, аскорбил глюкозид (витамин C) и кафяви водорасли. Ментата хидратира кожата, тонизира я и ѝ придава приятен аромат. Ментолът успокоява, освежава и ароматизира. Кофеинът тонизира, успокоява и защитава кожата на лицето Ви. Също така той има и доказани антиоксидантни и противовъзпалителни свойства и подпомага свиването на малките кръвоносни съдове. Антиоксидантните му свойства осигуряват на кожата защита от замърсители, като по този начин ѝ помагат да бъде по-устойчива. Противовъзпалителните свойства на кофеина намаляват подпухването около очите и свиват малките кръвоносни съдове. Аскорбил глюкозидът е форма на витамин C, той е много стабилен и издръжлив, в следствие на което защитава кожата продължително време. Той е потентен антиоксидант, стимулира производството на колаген и намалява производството на меланин. Кафявите водорасли, които са богати на йод, действат успокояващо на раздразнената кожа, хидратират я и я предпазват. Продуктът се абсорбира в продължение на 24 часа и стимулира синтеза на липиди

Кремът се бори срещу 5-те признака на умората при мъжете:
  • тъмни кръгове под очите
  • изострени черти на лицето
  • сивкав тен на лицето
  • липса на тонус
  • усещане за опъване на кожата

Продуктът е дерматологично тестван.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Isohexadecane
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacriloyldimethyl Taurate
  • Mentha Piperita Extract / Peppermint Leaf Extract
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Dimethicone
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Caffeine
  • Sodium Citrate
  • Sodium Hydroxide
  • Laminaria Digitata Extract
  • Magnesium PCA
  • Ascorbyl Glucoside
  • Isopropyl Myristate
  • Caprylyl Glycol
  • Menthol
  • Polymethyl
  • Methacrylate
  • Phenoxyethanol
  • CI 19140 / Yellow 5
  • CI 42090 / Blue 1
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху почистената кожа на лицето сутрин и / или вечер
  • Използвайте върху цялото лице, масажирайки енергично, за да стимулирате кожата.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените крема "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - крем
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
21 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - крем
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.99 лв.
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream - Бебешки витаминен крем против подсичане - крем
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream
Бебешки витаминен крем против подсичане

Mustela
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  11.60 лв.
Durex Feel Ultra Thin - Презервативи в опаковка от 3 броя - крем
Durex Feel Ultra Thin
Презервативи в опаковка от 3 броя

Durex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.10 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper - Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming" - крем
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper
Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Pampers Natural Clean Baby Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковки от 1 ÷ 4 пакета - крем
Pampers Natural Clean Baby Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковки от 1 ÷ 4 пакета

Pampers
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.10 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - крем
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
68 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Bioten Skin Moisture Revitalizing & 24Hour Moisturizing Face Cream - Крем за лице за 24 часа хидратация за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Moisture" - крем
Bioten Skin Moisture Revitalizing & 24Hour Moisturizing Face Cream
Крем за лице за 24 часа хидратация за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Moisture"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Skin Blossom Age Resist Face Cream - Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа - крем
Skin Blossom Age Resist Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа

Skin Blossom
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.40 лв.
Защитен крем за лице и тяло - С витамин Е, невен и маслина - крем
Защитен крем за лице и тяло
С витамин Е, невен и маслина

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
Крем за заздравяване на напукани зърна - Опаковки от 10 и 40 ml - крем
Крем за заздравяване на напукани зърна
Опаковки от 10 и 40 ml

Lansinoh
Избор за разфасовка на крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  13.00 лв.
Maternea Elasticity Oil - Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло - крем
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло

Maternea
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  11.50 лв.
Nivea Med Repair Caring Lip Balm - SPF 15 - Балсам за устни с витамин E - крем
Nivea Med Repair Caring Lip Balm - SPF 15
Балсам за устни с витамин E

Nivea
Стандартна цена 5.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.70 лв.

L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream


Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#128265
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на L’Oréal Menwww.lorealmen.com »
EAN3600520297262
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Размери∅ 4.7 x 9.3 cm
Подходящ заМъже
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката5.00 / 10.00 / 5.20 cm
Тегло0.108 kg
Описание
Енергизиращият крем за лице "Men Expert Hydra Energetic" е предназначен да успокои раздразнената кожа на мъжкото лице. Както женската, така и мъжката кожа се нуждаят от грижи, за да се минимизират негативните ефекти от влиянията на стреса и околната среда. Мъжката кожа е по-дебела от женската и изисква по-различни грижи.
За да помогнат на мъжете, когато лицето им е болезнено опънато и изсушено, от "L'Oréal" са създали хидратиращ крем, който възвръща влагата в кожата за 24 часа и помага за намаляване на сухотата. В резултат кожата се чувства подхранена и успокоена през целия ден.
Кремът е обогатен със защитен комплекс, чиято формула помага на кожата да се бори ежедневно с външни фактори като вятър, замърсяване, студ и др. Специално създадена за мъже, тази свежа формула се абсорбира бързо, не е лепкава и след нанасяне не оставя усещането за мазен филм върху кожата.

Кремът премахва следите от умора, освежава и стимулира кожата. Включената ADS (Активна Защитна Система) има мощно успокояващо действие. Основните активни съставки в крема са екстракт от мента, ментол, кофеин, аскорбил глюкозид (витамин C) и кафяви водорасли. Ментата хидратира кожата, тонизира я и ѝ придава приятен аромат. Ментолът успокоява, освежава и ароматизира. Кофеинът тонизира, успокоява и защитава кожата на лицето Ви. Също така той има и доказани антиоксидантни и противовъзпалителни свойства и подпомага свиването на малките кръвоносни съдове. Антиоксидантните му свойства осигуряват на кожата защита от замърсители, като по този начин ѝ помагат да бъде по-устойчива. Противовъзпалителните свойства на кофеина намаляват подпухването около очите и свиват малките кръвоносни съдове. Аскорбил глюкозидът е форма на витамин C, той е много стабилен и издръжлив, в следствие на което защитава кожата продължително време. Той е потентен антиоксидант, стимулира производството на колаген и намалява производството на меланин. Кафявите водорасли, които са богати на йод, действат успокояващо на раздразнената кожа, хидратират я и я предпазват. Продуктът се абсорбира в продължение на 24 часа и стимулира синтеза на липиди

Кремът се бори срещу 5-те признака на умората при мъжете:
  • тъмни кръгове под очите
  • изострени черти на лицето
  • сивкав тен на лицето
  • липса на тонус
  • усещане за опъване на кожата

Продуктът е дерматологично тестван.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху почистената кожа на лицето сутрин и / или вечер
  • Използвайте върху цялото лице, масажирайки енергично, за да стимулирате кожата.
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
Още мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert"
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Gel
Гел за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shavе Gel Sensitive
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Козметика за лице с витамин C
Beadora Bright Pearl Skin Whitening Serum Maxx
Избелващ серум за лице с витамин C
Цена:  65.00 лв.
Крем за лице с витамин C за нормална към мазна кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  4.99 лв.
SVR Hydracid C20 Cream
Нощен антиейдж крем за лице с витамин C за всеки тип кожа
Цена:  42.40 лв.
Collagena Naturalis Intensive Anti-Spot Serum Specific Care
Депигментиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  39.80 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Phyto Skin Whitening Mask
Фитоизбелваща маска за лице от серията "Bille-BA"
Цена:  12.90 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Intensive Skin Whitening Serum
Интензивен избелващ серум за лице от серията "Bille-BA"
Цена:  13.10 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Цена:  27.40 лв.
Skin Doctors Potent Vit. C Collagen Boosting Day Ampoules
Дневни ампули за лице с витамин C
Цена:  93.50 лв.
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals"
Цена:  5.99 лв.
SVR Clairial Serum Anti-Brown Spots Radiance
Серум за лице против пигментни петна от серията "Clairial"
Цена:  53.90 лв.
Lumene Valo Glow Lumenessence Brightening Beauty Lotion
Лосион за лице с витамин C за блясък от серията "Valo"
Цена:  32.80 лв.
Lumene Valo Bright Eyes All-in-One Eye Treatment
Околоочен крем за блясък с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Valo Arctic Berry Cocktail Brightening Hydra-Oil
Серум за лице с витамин C за блясък от серията "Valo"
Цена:  57.80 лв.
Lumene Valo Glow Boost Essence
Есенция с витамин C и хиалуронова киселина от серията "Valo"
Цена:  57.80 лв.
Lumene Valo Glow Refresh Hydrating Mist
Освежаващ спрей-мист за лице с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Крем за лице с витамин C за нормална към суха кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  4.99 лв.
Farmona Herbal Care Manuka Honey Face Mask
Маска за лице с мед от манука и витамин C 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
MBeauty Silver Foil Wrapping Mask
Ревитализираща маска за лице със сребърно фолио
Цена:  2.99 лв.
Nivea Caring Eye Make-Up Remover
Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа
Цена:  6.60 лв.
Skincode Essentials S.O.S Oil Control Mattifying Lotion
Матиращ лосион за мазна и комбинирана кожа от серията "Essentials"
Цена:  63.50 лв.
Marion Duo Cream Mask Strengthening & Soothing
Мултифункционална маска за лице с подсилващ и успокояващ ефект
Цена:  2.80 лв.
Marion SPA Regenerating - Firming Mask
Регенерираща и стягаща маска за лице за зряла кожа от серията "SPA"
Цена:  1.29 лв.
Lumene Valo Overnight Bright Sleeping Cream
Нощен крем за лице с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Valo Day Cream - SPF 15
Защитен дневен крем с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Още козметика за лице с витамин C
Козметика за лице с мента
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Цена:  15.90 лв.
Освежаващ тоник за лице
От серията "Kneipp Regeneration"
Цена:  10.70 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  24.90 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Oily Skin
Интензивна маска за лице за мазна кожа с хума, мента и камфор
Цени от:  3.60 лв.
Натурална ментова вода
Цена:  4.50 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Eucalyptus Mint
Балсам за устни с евкалипт и мента
Цена:  6.40 лв.
Neobio Fresh Skin Peeling
Ексфолиант за лице с мента и алое
Цена:  8.90 лв.
Lavera SOS Blemish Control
Гел против акне и несъвършенства по кожата
Цена:  11.80 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
Chamos Acaci Smooth Pore Care Nose Strip
Почистваща лепенка за нос против черни точки от серията "Acaci"
Цена:  1.39 лв.
Neobio 3 in 1 Micellar Water
Мицеларна вода 3 в 1 с мента и морска сол
Цена:  10.90 лв.
Neobio Fresh Skin Wash Gel
Измиващ гел за лице с мента и морска сол
Цена:  7.90 лв.
Lavera Pore Refining Moisturising Fluid
Хидратиращ флуид за лице за мазна и проблемна кожа
Цена:  21.50 лв.
Logona Aktiv Pickel Stopp
Активен флуид за проблемна кожата с био мента и салицилова киселина
Цена:  13.95 лв.
Logona Peeling-Gel
Ексфолиращ гел за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  21.99 лв.
Logona Clarifying Cleansing Foam
Почистваща пяна за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  20.99 лв.
Lavera 3 in 1 Wash - Scrub - Mask
3 в 1 измиващ гел, пилинг и маска за лице
Цена:  15.90 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
Още козметика за лице с мента
Козметика за лице с водорасли
Козметика за лице с кофеин
Козметика за лице с ментол
Продукти за устна хигиена с ментол
Козметика за коса с ментол
Козметика за тяло с ментол
Козметика за коса с кофеин
Козметика за тяло с кофеин
Декоративна козметика с водорасли
Козметика за коса с водорасли
Козметика за тяло с водорасли
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Декоративна козметика с витамин C
Козметика за коса с витамин C
Козметика за тяло с витамин C
Други интересни предложения
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.80 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект и подхранващи съставки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Gel
Гел за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Дълготрайна ароматна пяна за вана при настинка
С натурални етерични масла от евкалипт и мента
Цена:  7.00 лв.
Дълготрайна ароматна пяна за вана - Радвай се на живота
С натурални етерични масла от мей чанг и мента
Цена:  7.00 лв.
Назад към "Мъжка козметика за лице"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги