store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За мъже    L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream - Крем за ...
Начало   Козметика    ...    За мъже  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream


Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 10-04-2020 г., Понеделник 13-04-2020 г. или
Вторник 14-04-2020 г.
Продукт#128265
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на L’Oréal Menwww.lorealmen.com »
EAN3600520297262
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Размери∅ 4.7 x 9.3 cm
Подходящ заМъже
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката5.00 / 10.00 / 5.20 cm
Тегло0.108 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Енергизиращият крем за лице "Men Expert Hydra Energetic" е предназначен да успокои раздразнената кожа на мъжкото лице. Както женската, така и мъжката кожа се нуждаят от грижи, за да се минимизират негативните ефекти от влиянията на стреса и околната среда. Мъжката кожа е по-дебела от женската и изисква по-различни грижи.
За да помогнат на мъжете, когато лицето им е болезнено опънато и изсушено, от "L'Oréal" са създали хидратиращ крем, който възвръща влагата в кожата за 24 часа и помага за намаляване на сухотата. В резултат кожата се чувства подхранена и успокоена през целия ден.
Кремът е обогатен със защитен комплекс, чиято формула помага на кожата да се бори ежедневно с външни фактори като вятър, замърсяване, студ и др. Специално създадена за мъже, тази свежа формула се абсорбира бързо, не е лепкава и след нанасяне не оставя усещането за мазен филм върху кожата.

Кремът премахва следите от умора, освежава и стимулира кожата. Включената ADS (Активна Защитна Система) има мощно успокояващо действие. Основните активни съставки в крема са екстракт от мента, ментол, кофеин, аскорбил глюкозид (витамин C) и кафяви водорасли. Ментата хидратира кожата, тонизира я и ѝ придава приятен аромат. Ментолът успокоява, освежава и ароматизира. Кофеинът тонизира, успокоява и защитава кожата на лицето Ви. Също така той има и доказани антиоксидантни и противовъзпалителни свойства и подпомага свиването на малките кръвоносни съдове. Антиоксидантните му свойства осигуряват на кожата защита от замърсители, като по този начин ѝ помагат да бъде по-устойчива. Противовъзпалителните свойства на кофеина намаляват подпухването около очите и свиват малките кръвоносни съдове. Аскорбил глюкозидът е форма на витамин C, той е много стабилен и издръжлив, в следствие на което защитава кожата продължително време. Той е потентен антиоксидант, стимулира производството на колаген и намалява производството на меланин. Кафявите водорасли, които са богати на йод, действат успокояващо на раздразнената кожа, хидратират я и я предпазват. Продуктът се абсорбира в продължение на 24 часа и стимулира синтеза на липиди

Кремът се бори срещу 5-те признака на умората при мъжете:
  • тъмни кръгове под очите
  • изострени черти на лицето
  • сивкав тен на лицето
  • липса на тонус
  • усещане за опъване на кожата

Продуктът е дерматологично тестван.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Isohexadecane
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacriloyldimethyl Taurate
  • Mentha Piperita Extract / Peppermint Leaf Extract
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Dimethicone
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Caffeine
  • Sodium Citrate
  • Sodium Hydroxide
  • Laminaria Digitata Extract
  • Magnesium PCA
  • Ascorbyl Glucoside
  • Isopropyl Myristate
  • Caprylyl Glycol
  • Menthol
  • Polymethyl
  • Methacrylate
  • Phenoxyethanol
  • CI 19140 / Yellow 5
  • CI 42090 / Blue 1
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху почистената кожа на лицето сутрин и / или вечер
  • Използвайте върху цялото лице, масажирайки енергично, за да стимулирате кожата.
Рейтинг
Рейтинг: 8.33 / 3 гласа 
За да оцените крема "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Maternea Elasticity Oil - Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло - крем
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло

Maternea
Избор за опаковка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Maternea Intimate Gel - Интимен гел за бременни - крем
Maternea Intimate Gel
Интимен гел за бременни

Maternea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - крем
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
25 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Защитен крем за лице и тяло - С витамин Е, невен и маслина - крем
Защитен крем за лице и тяло
С витамин Е, невен и маслина

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - крем
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Durex Play Massage 2 in 1 Ylang Ylang - Чувствен масажен гел и лубрикант с иланг иланг - крем
Durex Play Massage 2 in 1 Ylang Ylang
Чувствен масажен гел и лубрикант с иланг иланг

Durex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.70 лв.
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream - Бебешки витаминен крем против подсичане - крем
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream
Бебешки витаминен крем против подсичане

Mustela
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.70 лв.
Eveline Gold Lift Expert Eye Cream with 24K Gold - SPF 8 - Околоочен крем против бръчки със злато от серията "Gold Lift Expert" - крем
Eveline Gold Lift Expert Eye Cream with 24K Gold - SPF 8
Околоочен крем против бръчки със злато от серията "Gold Lift Expert"

Eveline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Skin Blossom Age Resist Face Cream - Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа - крем
Skin Blossom Age Resist Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа

Skin Blossom
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.90 лв.
Pampers Natural Clean Baby Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковки от 1 ÷ 4 пакета - крем
Pampers Natural Clean Baby Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковки от 1 ÷ 4 пакета

Pampers
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.10 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - крем
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
33 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Крем за заздравяване на напукани зърна - Опаковки от 10 и 40 ml - крем
Крем за заздравяване на напукани зърна
Опаковки от 10 и 40 ml

Lansinoh
Избор за разфасовка на крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  13.99 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper - Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming" - крем
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper
Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - крем
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Durex Feel Intimate - Супер фини презервативи в опаковки от 3 ÷ 18 броя - крем
Durex Feel Intimate
Супер фини презервативи в опаковки от 3 ÷ 18 броя

Durex
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цени от:  5.10 лв.
Himalaya Men Intense Oil Clear Lemon Face Wash - Интензивно почистващ гел за лице с лимон за мъже - крем
Himalaya Men Intense Oil Clear Lemon Face Wash
Интензивно почистващ гел за лице с лимон за мъже

Himalaya
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.

L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream


Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 10-04-2020 г., Понеделник 13-04-2020 г. или
Вторник 14-04-2020 г.
Продукт#128265
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на L’Oréal Menwww.lorealmen.com »
EAN3600520297262
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Размери∅ 4.7 x 9.3 cm
Подходящ заМъже
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката5.00 / 10.00 / 5.20 cm
Тегло0.108 kg
Описание
Енергизиращият крем за лице "Men Expert Hydra Energetic" е предназначен да успокои раздразнената кожа на мъжкото лице. Както женската, така и мъжката кожа се нуждаят от грижи, за да се минимизират негативните ефекти от влиянията на стреса и околната среда. Мъжката кожа е по-дебела от женската и изисква по-различни грижи.
За да помогнат на мъжете, когато лицето им е болезнено опънато и изсушено, от "L'Oréal" са създали хидратиращ крем, който възвръща влагата в кожата за 24 часа и помага за намаляване на сухотата. В резултат кожата се чувства подхранена и успокоена през целия ден.
Кремът е обогатен със защитен комплекс, чиято формула помага на кожата да се бори ежедневно с външни фактори като вятър, замърсяване, студ и др. Специално създадена за мъже, тази свежа формула се абсорбира бързо, не е лепкава и след нанасяне не оставя усещането за мазен филм върху кожата.

Кремът премахва следите от умора, освежава и стимулира кожата. Включената ADS (Активна Защитна Система) има мощно успокояващо действие. Основните активни съставки в крема са екстракт от мента, ментол, кофеин, аскорбил глюкозид (витамин C) и кафяви водорасли. Ментата хидратира кожата, тонизира я и ѝ придава приятен аромат. Ментолът успокоява, освежава и ароматизира. Кофеинът тонизира, успокоява и защитава кожата на лицето Ви. Също така той има и доказани антиоксидантни и противовъзпалителни свойства и подпомага свиването на малките кръвоносни съдове. Антиоксидантните му свойства осигуряват на кожата защита от замърсители, като по този начин ѝ помагат да бъде по-устойчива. Противовъзпалителните свойства на кофеина намаляват подпухването около очите и свиват малките кръвоносни съдове. Аскорбил глюкозидът е форма на витамин C, той е много стабилен и издръжлив, в следствие на което защитава кожата продължително време. Той е потентен антиоксидант, стимулира производството на колаген и намалява производството на меланин. Кафявите водорасли, които са богати на йод, действат успокояващо на раздразнената кожа, хидратират я и я предпазват. Продуктът се абсорбира в продължение на 24 часа и стимулира синтеза на липиди

Кремът се бори срещу 5-те признака на умората при мъжете:
  • тъмни кръгове под очите
  • изострени черти на лицето
  • сивкав тен на лицето
  • липса на тонус
  • усещане за опъване на кожата

Продуктът е дерматологично тестван.
Състав
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Isohexadecane
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacriloyldimethyl Taurate
  • Mentha Piperita Extract / Peppermint Leaf Extract
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Dimethicone
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Caffeine
  • Sodium Citrate
  • Sodium Hydroxide
  • Laminaria Digitata Extract
  • Magnesium PCA
  • Ascorbyl Glucoside
  • Isopropyl Myristate
  • Caprylyl Glycol
  • Menthol
  • Polymethyl
  • Methacrylate
  • Phenoxyethanol
  • CI 19140 / Yellow 5
  • CI 42090 / Blue 1
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху почистената кожа на лицето сутрин и / или вечер
  • Използвайте върху цялото лице, масажирайки енергично, за да стимулирате кожата.
Козметика за мъже "L'Oreal Men Expert"
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Още козметика за мъже "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже "L'Oreal Men Expert"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Козметика за лице с витамин C
Козметика за лице с мента
Козметика за лице с водорасли
Козметика за лице с кофеин
Козметика за лице с ментол
Продукти за устна хигиена с ментол
Козметика за коса с ментол
Козметика за тяло с ментол
Козметика за коса с кофеин
Козметика за тяло с кофеин
Декоративна козметика с водорасли
Козметика за коса с водорасли
Козметика за тяло с водорасли
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Декоративна козметика с витамин C
Козметика за коса с витамин C
Козметика за тяло с витамин C
Други интересни предложения
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Назад към "Мъжка козметика за лице"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже "L'Oreal Men Expert"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Избери сред разнообразие от спирали на страхотни цени.
Избери сред разнообразие от дамски и мъжки парфюми.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Боя за коса
Цветна спирала за коса
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги