store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    Тоници    L`Oreal Sublime Fresh Purifying...
Начало   Козметика    ...    ...    Тоници  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L`Oreal Sublime Fresh Purifying Toner


Тоник за нормална и смесена кожа от серията "Sublime Fresh"

Цена:  9.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този тоник може да бъде доставен в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#127753
ВидТоник
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522376491
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.60 / 17.00 / 2.60 cm
Тегло0.227 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Тонизирането е още една важна стъпка към постигането на красива и здрава кожа. За нормална и смесена кожа, от "L'Oréal" са създали тоник, чиято антибактериална функция се дължи на съдържащата се в него силициева киселина. Тоникът е нежен към кожата, но безкомпромисен към замърсяванията. Той отстранява остатъчни следи от грим, като след употреба кожата е чиста и свежа. Салициловата киселина по естествен начин отстранява бактериите от повърхността на кожата и предотвратява образуването на несъвършенства.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Caprylyl Glycol
  • Disodium EDTA
  • Panthenol
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Phenoxyethanol
  • Polystyrene
  • Xanthan Gum
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Изненади от L'Oréal Paris
Красива кожа, здрава и блестяща коса, безупречен грим... Всичко това е възможно с богата гама от продукти на експертите в света на красотата "L'Oreal Paris". Избери сред разнообразие от гримове и козметика за лице, коса и тяло.

А сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 3 продуктa "L'Oreal Paris", от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Използвайте сутрин и вечер след почистване.
  • Нанесете малко количество върху памучен тампон и обтрийте лицето, като избягвате зоната около очите.
  • Хидратирайте след това с дневен или нощен крем.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените тоника "L`Oreal Sublime Fresh Purifying Toner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този тоник, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват тоника, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този тоник, купуват също
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - тоник
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - тоник
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
o.b. Original Super Tampons - Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 16 броя - тоник
o.b. Original Super Tampons
Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 16 броя

o.b.
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.
Мицеларен хининов шампоан с укрепващо действие - От серията "Herbal Time" - тоник
Мицеларен хининов шампоан с укрепващо действие
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - тоник
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch - Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci" - тоник
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch
Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Течен сапун за ръце - Сензитив - тоник
Течен сапун за ръце - Сензитив
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Event Baby Soap with Vitamin F - Бебешки сапун с витамин F от серията "Baby" - тоник
Event Baby Soap with Vitamin F
Бебешки сапун с витамин F от серията "Baby"

Event
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Lumene Klassikko Moisturizing Day Cream - Хидратиращ дневен крем за лице за всеки тип кожа от серията "Klassikko" - тоник
Lumene Klassikko Moisturizing Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице за всеки тип кожа от серията "Klassikko"

Lumene
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.00 лв.
Chamos Facial SPA Snail Repair Essence Mask - Хидратираща маска за лице с екстракт от охлюви от серията "Facial SPA" - тоник
Chamos Facial SPA Snail Repair Essence Mask
Хидратираща маска за лице с екстракт от охлюви от серията "Facial SPA"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Event Baby Soap with Camomile - Бебешки сапун с лайка от серията "Baby" - тоник
Event Baby Soap with Camomile
Бебешки сапун с лайка от серията "Baby"

Event
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Syoss Keratin Heat Spray - Термозащитен спрей за коса с кератин от серията "Keratin" - тоник
Syoss Keratin Heat Spray
Термозащитен спрей за коса с кератин от серията "Keratin"

Syoss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Масло за укрепване на нокти - тоник
Масло за укрепване на нокти
Икаров
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Детска паста за зъби с аромат на дъвка - тоник
Детска паста за зъби с аромат на дъвка
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Четка за боядисване на коса - тоник
Четка за боядисване на коса
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Бебешки мокри кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя с капак или с лепенка - тоник
Бебешки мокри кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя с капак или с лепенка

Idea Baby
Избор за опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.99 лв.
Logona Lip Balm Hyaluronsaure - Балсам за устни с хиалуронова киселина и витамин F - тоник
Logona Lip Balm Hyaluronsaure
Балсам за устни с хиалуронова киселина и витамин F

Logona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Flormar Nail Enamel - Лак за нокти - тоник
Flormar Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
70 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.80 лв.
iWhite Instant Dark Stains Toothpaste - Избелваща паста за зъби с активен въглен - тоник
iWhite Instant Dark Stains Toothpaste
Избелваща паста за зъби с активен въглен

iWhite
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Essence Colour Boost High Pigment Nail Paint - Лак за нокти с интензивен цвят - тоник
Essence Colour Boost High Pigment Nail Paint
Лак за нокти с интензивен цвят

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes - Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert" - тоник
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Chamos Acaci Colagen Repair Silk Mask - Възстановяваща маска за лице с колаген от серията "Acaci" - тоник
Chamos Acaci Colagen Repair Silk Mask
Възстановяваща маска за лице с колаген от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Event Baby Oil - Бебешко олио за тяло от серията "Baby" - тоник
Event Baby Oil
Бебешко олио за тяло от серията "Baby"

Event
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Chamos Acaci Vita-Bright Repair Silk Mask - Възстановяваща маска за лице с витамини от серията "Acaci" - тоник
Chamos Acaci Vita-Bright Repair Silk Mask
Възстановяваща маска за лице с витамини от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.

L`Oreal Sublime Fresh Purifying Toner


Тоник за нормална и смесена кожа от серията "Sublime Fresh"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този тоник може да бъде доставен в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#127753
ВидТоник
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522376491
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.60 / 17.00 / 2.60 cm
Тегло0.227 kg
Описание
Тонизирането е още една важна стъпка към постигането на красива и здрава кожа. За нормална и смесена кожа, от "L'Oréal" са създали тоник, чиято антибактериална функция се дължи на съдържащата се в него силициева киселина. Тоникът е нежен към кожата, но безкомпромисен към замърсяванията. Той отстранява остатъчни следи от грим, като след употреба кожата е чиста и свежа. Салициловата киселина по естествен начин отстранява бактериите от повърхността на кожата и предотвратява образуването на несъвършенства.
Състав
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Caprylyl Glycol
  • Disodium EDTA
  • Panthenol
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Phenoxyethanol
  • Polystyrene
  • Xanthan Gum
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Изненади от L'Oréal Paris
Красива кожа, здрава и блестяща коса, безупречен грим... Всичко това е възможно с богата гама от продукти на експертите в света на красотата "L'Oreal Paris". Избери сред разнообразие от гримове и козметика за лице, коса и тяло.

А сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 3 продуктa "L'Oreal Paris", от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Използвайте сутрин и вечер след почистване.
  • Нанесете малко количество върху памучен тампон и обтрийте лицето, като избягвате зоната около очите.
  • Хидратирайте след това с дневен или нощен крем.
Козметика за лице със салицилова киселина
Philab Cleanse Skin Re-texturing Exfoliating Cream
Реструктуриращ ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  100.00 лв.
Lavera SOS Blemish Control
Гел против акне и несъвършенства по кожата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
Neutrogena Visibly Clear Smoothing Scrub
Изглаждащ ексфолиант от серията "Visibly Clear"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.80 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Аcne Concealor
Антисептичен коригиращ стик при акне от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.80 лв.
BABE Stop AKN Spot Control Gel
Локален гел за мазна и склонна към акне кожа от серията "Stop AKN"
Цена:  18.30 лв.
BABE Stop AKN Mattifying Moisturiser
Хидратиращ крем за мазна и склонна към акне кожа от серията "Stop AKN"
Цена:  19.40 лв.
BABE Stop AKN Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за мазна и склонна към акне кожа от серията "Stop AKN"
Цена:  17.50 лв.
beMe Acne Probiotic Treatment Soothing and Rebalancing Moisturizer
Успокояващ и овлажняващ крем против акне
Цена:  28.99 лв.
Logona Clarifying Day & Night Moisturizing Fluid Bio-Mint
Хидратиращ флуид за проблемна кожа с био мента и салицилова киселина
Цена:  25.50 лв.
Himalaya Blackhead Clearing Walnut Face Wash
Измиващ гел с орех и салицилова киселина за почистване на черни точки
Цена:  6.10 лв.
Skin Doctors Zit Zapper
Коригиращ стик за несъвършенства по лицето
Цена:  30.00 лв.
Skin Doctors Capillary Clear
Успокояващ крем за лице против спукани капиляри
Цена:  55.40 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.59 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.79 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Цена:  8.00 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Аcne Toner
Анти-акне тоник за лице от серията за проблемна кожа "Bile-GD"
Цена:  7.60 лв.
Nature of Agiva Flower Face Wash Gel
Измиващ гел за лице за проблемна кожа от серията "Flower"
Цена:  3.90 лв.
Afrodita Cosmetics Young & Pure 3 in 1 Cleansing Gel + Peeling + Mask
3 в 1 почистващ гел, пилинг и маска за нормална, склонна към омазняване кожа
Цена:  13.20 лв.
Lavera Pore Refining Moisturising Fluid
Хидратиращ флуид за лице за мазна и проблемна кожа
Цена:  26.90 лв.
Logona Aktiv Pickel Stopp
Активен флуид за проблемна кожата с био мента и салицилова киселина
Цена:  15.50 лв.
Logona Peeling-Gel
Ексфолиращ гел за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  22.50 лв.
Logona Clarifying Cleansing Foam
Почистваща пяна за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  22.50 лв.
Lavera 3 in 1 Wash - Scrub - Mask
3 в 1 измиващ гел, пилинг и маска за лице
Цена:  15.90 лв.
Още козметика за лице със салицилова киселина
Декоративна козметика със салицилова киселина
Други интересни предложения
Натурална розова вода
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Rozeda Rose Water
Розова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.00 лв.
Натурална ментова вода
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Rozeda Orange Blossom Water
Портокалова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Цени от:  2.50 лв.
Biotrade Pure Skin Exfoliating Tonic
Ексфолиращ тоник за лице от серията "Pure Skin"
Цена:  23.10 лв.
Eveline Pure Control SOS Tonic
Дълбоко почистващ тоник за лице за мазна кожа от серията "Pure Control SOS"
Цена:  5.90 лв.
Garnier Pure Active BB Cream - SPF 15
Крем против несъвършенства
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.89 лв.
L`Oreal Sublime Soft Rich Cleansing Milk
Тоалетно мляко за почистване на суха и чувствителна кожа от серията "Sublime Soft"
Цена:  9.69 лв.
Biotrade Acne Out Mattifying Tonic
Матиращ тоник за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Цена:  20.90 лв.
Освежаващ тоник за лице с розово масло
От серията "Signature Spa"
Цена:  6.50 лв.
Назад към "Тоници за лице"
Грижовен фон дьо тен за лице с естествено покритие
Дамски дезодоранти
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги