store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За боядисана коса    Elseve Color Vive - Балсам за инте...
Начало   Козметика    ...    ...    За боядисан...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Color Vive


Балсам за интензивен цвят на боядисана коса

Цена:  6.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Вторник 25-02-2020 г. или
Сряда 26-02-2020 г.
Продукт#127413
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523327676
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Размери7 / 18.5 / 3.2 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 18.50 / 3.20 cm
Тегло0.225 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Балсамът от серията "Elseve Color Vive" допълва действието на шампоана. Той изглажда люспите и разплита перфектно косата без да я прави по-тежка. В резултат ще имате разплетена коса, удължен блясък на цвета... само за една минута усилия!

Основни действия:
  • Подхранващ UV-филтър - обединение на катионни вещества и UV-филтър, подхранващата система с UV-филтър на "Color Vive" е специално разработена от лабораториите на "Loreal", за направи по-траен блясъка на цвета, да подхранва боядисания косъм в дълбочина и да го защитава от външните агресии (четкане, слънце, замърсяване). Новата му формула, с 50% UV-филтър в повече, спира ултравиолетовото излъчване и позволява на цвета да остане сияен, блестящ и вибриращ по-дълго време. В резултат цветът на косата ви е видимо по-ярък и сияен.
  • Доказани резултати - до 70% в повече защита на цвета*

* оценка, направена в лабораторията върху кичури кафява коса, боядисани в светло кестеняво след нанасяне на шампоан + маска в сравнение с класическия шампоан
  • Aqua
  • Cetyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Behentrimoium Chloride
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-5
  • Trideceth-10
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicytate
  • Linalool
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Myristil Alcohol
  • Geraniol
  • Cetyl Esters
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetrimonium Chloride
  • Citric Acid
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Glycerin
  • Parfum
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Оставете да престои 1 min върху измити и изцедени от водата коси.

Вашата програма за грижа за боядисана коса:
Честа употреба - шампоан и балсам
Специално създаден, за да осигури без проблем чести измивания на боядисаната коса, шампоанът "Elseve Color Vive" защитава влакното на косъма от външните агресии и подхранва косата като едновременно защитава цвета ѝ. Балсамът "Elseve Color Vive" допълва действието на шампоана - той заглажда люспите и разплита перфектно косите без да ги прави по-тежки.

Един път седмично - поставяне на маска
Подарете благотворна междинна грижа на боядисаната си коса, за да я възстановите и да накарате цветът ѝ да тържествува. Открийте новата лакома и топяща се текстура на маската "Color Vive" с концентрирано съдържание на активни вещества, която се разпределя лесно в косата.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените балсама "Elseve Color Vive", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - балсам
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In - Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1 - балсам
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Listerine Green Tea Moutwash - Вода за уста със зелен чай - балсам
Listerine Green Tea Moutwash
Вода за уста със зелен чай

Listerine
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.50 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - балсам
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - балсам
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - балсам
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
Natracare Maternity Pards - Дамски превръзки за родилки с покритие от био памук в опаковка от 10 броя - балсам
Natracare Maternity Pards
Дамски превръзки за родилки с покритие от био памук в опаковка от 10 броя

Natracare
Стандартна цена 10.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.
Бебешки мокри кърпички - WaterWipes - Опаковка от 60 броя - балсам
Бебешки мокри кърпички - WaterWipes
Опаковка от 60 броя

Irish Breeze
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.50 лв.
Bentley Organic Baby Lotion - Хидратиращ и подхранващ бебешки лосион за тяло - балсам
Bentley Organic Baby Lotion
Хидратиращ и подхранващ бебешки лосион за тяло

Bentley Organic
Стандартна цена 19.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.70 лв.
Natracare Cotton Panty Liners Ultra Thin - Ежедневни дамски превръзки в опаковка от 22 броя - балсам
Natracare Cotton Panty Liners Ultra Thin
Ежедневни дамски превръзки в опаковка от 22 броя

Natracare
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -6%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Natracare Ultra Pads Regular - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 14 броя - балсам
Natracare Ultra Pads Regular
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 14 броя

Natracare
Стандартна цена 9.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Nivea Baby Soft & Cream Wipes - Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията "Nivea Baby" - балсам
Nivea Baby Soft & Cream Wipes
Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията "Nivea Baby"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.69 лв.
Lavera Baby & Kinder Neutral Wash Lotion & Shampoo - Шампоан и измиващ лосион в едно за коса и тяло за бебета и деца от серията "Baby & Kinder Neutral" - балсам
Lavera Baby & Kinder Neutral Wash Lotion & Shampoo
Шампоан и измиващ лосион в едно за коса и тяло за бебета и деца от серията "Baby & Kinder Neutral"

Lavera
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream - Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care" - балсам
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream
Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Метална пила за нокти - От серията "Agiva Professional" - балсам
Метална пила за нокти
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.99 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце - С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml - балсам
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml

Lavena
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Natracare Ultra Pads Long - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 10 броя - балсам
Natracare Ultra Pads Long
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 10 броя

Natracare
Стандартна цена 9.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Нокторезачка - От серията "Agiva Professional" - балсам
Нокторезачка
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
Дамски превръзки - Ултра супер плюс - Опаковка от 12 броя - балсам
Дамски превръзки - Ултра супер плюс
Опаковка от 12 броя

Natracare
Стандартна цена 9.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Shave Master Sensitive - Гел за бръснене и балсам за след бръснене от серията "Sensitive" - балсам
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Shave Master Sensitive
Гел за бръснене и балсам за след бръснене от серията "Sensitive"

Nivea
Стандартна цена 18.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Скосена четка за руж от естествен косъм - От серията “Twelve“ - балсам
Скосена четка за руж от естествен косъм
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.00 лв.
Четка за устни - От серията “Twelve“ - балсам
Четка за устни
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.

Elseve Color Vive


Балсам за интензивен цвят на боядисана коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Вторник 25-02-2020 г. или
Сряда 26-02-2020 г.
Продукт#127413
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523327676
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Размери7 / 18.5 / 3.2 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 18.50 / 3.20 cm
Тегло0.225 kg
Описание
Балсамът от серията "Elseve Color Vive" допълва действието на шампоана. Той изглажда люспите и разплита перфектно косата без да я прави по-тежка. В резултат ще имате разплетена коса, удължен блясък на цвета... само за една минута усилия!

Основни действия:
  • Подхранващ UV-филтър - обединение на катионни вещества и UV-филтър, подхранващата система с UV-филтър на "Color Vive" е специално разработена от лабораториите на "Loreal", за направи по-траен блясъка на цвета, да подхранва боядисания косъм в дълбочина и да го защитава от външните агресии (четкане, слънце, замърсяване). Новата му формула, с 50% UV-филтър в повече, спира ултравиолетовото излъчване и позволява на цвета да остане сияен, блестящ и вибриращ по-дълго време. В резултат цветът на косата ви е видимо по-ярък и сияен.
  • Доказани резултати - до 70% в повече защита на цвета*

* оценка, направена в лабораторията върху кичури кафява коса, боядисани в светло кестеняво след нанасяне на шампоан + маска в сравнение с класическия шампоан
Състав
  • Aqua
  • Cetyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Behentrimoium Chloride
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-5
  • Trideceth-10
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicytate
  • Linalool
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Myristil Alcohol
  • Geraniol
  • Cetyl Esters
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetrimonium Chloride
  • Citric Acid
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Glycerin
  • Parfum
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Оставете да престои 1 min върху измити и изцедени от водата коси.

Вашата програма за грижа за боядисана коса:
Честа употреба - шампоан и балсам
Специално създаден, за да осигури без проблем чести измивания на боядисаната коса, шампоанът "Elseve Color Vive" защитава влакното на косъма от външните агресии и подхранва косата като едновременно защитава цвета ѝ. Балсамът "Elseve Color Vive" допълва действието на шампоана - той заглажда люспите и разплита перфектно косите без да ги прави по-тежки.

Един път седмично - поставяне на маска
Подарете благотворна междинна грижа на боядисаната си коса, за да я възстановите и да накарате цветът ѝ да тържествува. Открийте новата лакома и топяща се текстура на маската "Color Vive" с концентрирано съдържание на активни вещества, която се разпределя лесно в косата.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с UV защита
Козметика за коса с кестен
Козметика за тяло с кестен
Козметика за лице с кестен
Козметика за тяло с UV защита
Декоративна козметика с UV защита
Козметика за лице с UV защита
Други интересни предложения
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Arginine Resist X3
Маска за укрепване на косата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Total Repair 5 Shampoo
Възстановяващ шампоан за изтощена коса
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Color Vive
Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Color Vive Mask
Маска за боядисана коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Color-Vive Double Elixir
Двуфазен спрей за боядисана и изсветлена коса
Цена:  7.29 лв.
Elseve Total Repair 5 Double Elixir
Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса
Цена:  7.29 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Arginine Resist X3 Double Elixir
Двуфазен подхранващ спрей за тънка и слаба коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.29 лв.
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Назад към "Балсами за боядисана коса"
Мицеларна млечна вода
Козметика за коса
Декоративна козметика и аксесоари
Намаление на хиляди книги