store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h - Кремообразни едноцветни сенки ...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
15 - Endless Purple
20 - Torquoise Forever
35 - On And On Bronze
40 - Permanent Taupe
45 - Infinite White
60 - Timeless Black
65 - Pink Gold
70 - Metallic Pomegranate
91 - Creme De Rose
93 - Creme De Nude
97 - Vintage Plum
98 - Creamy Beige
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h


Кремообразни едноцветни сенки за очи
Цена:  10.99 лв.
Избери цвят на сенките:
  • 10.99 лв.
    35 - On And On Bronze
  • 10.99 лв.
    45 - Infinite White
  • 10.99 лв.
    60 - Timeless Black
  • 10.99 лв.
    65 - Pink Gold
  • 10.99 лв.
    91 - Creme De Rose
  • 10.99 лв.
    93 - Creme De Nude
  • 10.99 лв.
    97 - Vintage Plum
  • 10.99 лв.
    98 - Creamy Beige
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тези сенки може да бъде доставени в:
Вторник 30-05-2017 г. или
Сряда 31-05-2017 г.
Продукт#127129
ТипСенки
Наличност
15 - Endless Purple
20 - Torquoise Forever
40 - Permanent Taupe
70 - Metallic Pomegranate
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
35 - On And On Bronze
45 - Infinite White
60 - Timeless Black
65 - Pink Gold
91 - Creme De Rose
97 - Vintage Plum
98 - Creamy Beige
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
93 - Creme De Nude
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
15 - Endless Purple
3600530777556
20 - Torquoise Forever
3600530777563
35 - On And On Bronze
3600530777594
40 - Permanent Taupe
3600530777600
45 - Infinite White
3600530777617
60 - Timeless Black
3600530777648
65 - Pink Gold
3600530828036
70 - Metallic Pomegranate
3600530828043
91 - Creme De Rose
3600531038250
93 - Creme De Nude
3600531038274
97 - Vintage Plum
3600531082703
98 - Creamy Beige
3600531082710
Категории
Разфасовка1.5 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 2.00 / 4.00 cm
Тегло0.050 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Едноцветните сенки за очи "Color Tattoo 24h" на "Maybelline" имат формула гел-крем, която приляга идеално върху клепача - сенките не се разтичат и остават устойчиви на допир и мигане - за съвършен грим през целия ден. Те са изключително дълготрайни - издържат до 24 часа след нанасяне. Истински концентрат от пигменти, цветовете са наситени като мастило, притежават блясък и деликатно перлен ефект за неустоим поглед. Нанасят се с пръст или апликатор.
  • Dimethicone
  • Silica
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Cetyl Dimethicone
  • Lauroyl Lysine
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triisocetyl Citrate
  • Aloe Barbadensis / Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Tocopheryl Acetate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Alumina
  • Tin Oxide
  • Chamomilla Recutita Extract
  • Matricaria Flower Extract
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Винаги нанасяйте сенките за очи на малки количества и ги разнасяйте по няколко пъти с помощта на апликатор.
  • Нанасяйте по-светли нюанси от миглите до веждите и по-тъмни нюанси към външната част на окото.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените сенките "Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези сенки, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сенките, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тези сенки, купуват също
Flormar Nail Enamel - Лак за нокти - сенки
Flormar Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
75 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  1.90 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - сенки
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  4.50 лв.
Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - сенки
Maybelline Colorama Nail Color
Лак за нокти с ярък и наситен цвят

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
Golden Rose Paris Nail Lacquer - Лак за нокти - сенки
Golden Rose Paris Nail Lacquer
Лак за нокти

Golden Rose
96 варианта за избор на номер на лака:
Цена:  1.99 лв.
Лак за нокти - Beauty Mania - сенки
Лак за нокти - Beauty Mania
Mania
36 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  1.09 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - сенки
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
62 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  15.99 лв.

Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h


Кремообразни едноцветни сенки за очи
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.99
Продукт#127129
ТипСенки
Наличност
15 - Endless Purple
20 - Torquoise Forever
40 - Permanent Taupe
70 - Metallic Pomegranate
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
35 - On And On Bronze
45 - Infinite White
60 - Timeless Black
65 - Pink Gold
91 - Creme De Rose
97 - Vintage Plum
98 - Creamy Beige
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
93 - Creme De Nude
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
15 - Endless Purple
3600530777556
20 - Torquoise Forever
3600530777563
35 - On And On Bronze
3600530777594
40 - Permanent Taupe
3600530777600
45 - Infinite White
3600530777617
60 - Timeless Black
3600530777648
65 - Pink Gold
3600530828036
70 - Metallic Pomegranate
3600530828043
91 - Creme De Rose
3600531038250
93 - Creme De Nude
3600531038274
97 - Vintage Plum
3600531082703
98 - Creamy Beige
3600531082710
Категории
Разфасовка1.5 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 2.00 / 4.00 cm
Тегло0.050 kg
Цветове
15 - Endless Purple
20 - Torquoise Forever
35 - On And On Bronze
40 - Permanent Taupe
45 - Infinite White
60 - Timeless Black
65 - Pink Gold
70 - Metallic Pomegranate
91 - Creme De Rose
93 - Creme De Nude
97 - Vintage Plum
98 - Creamy Beige
Описание
Едноцветните сенки за очи "Color Tattoo 24h" на "Maybelline" имат формула гел-крем, която приляга идеално върху клепача - сенките не се разтичат и остават устойчиви на допир и мигане - за съвършен грим през целия ден. Те са изключително дълготрайни - издържат до 24 часа след нанасяне. Истински концентрат от пигменти, цветовете са наситени като мастило, притежават блясък и деликатно перлен ефект за неустоим поглед. Нанасят се с пръст или апликатор.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Винаги нанасяйте сенките за очи на малки количества и ги разнасяйте по няколко пъти с помощта на апликатор.
  • Нанасяйте по-светли нюанси от миглите до веждите и по-тъмни нюанси към външната част на окото.
Назад
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Спечели подарък от "Titania"
Купи продукт от серията "Foot Care" и учатваш в томбола за награда.
Промоция "All Nature"
Подбрана гама козметика за лице на промоцени през май.
Промоция "Barbara Hofmann"
Четки и апликатори за грим с 20% отстъпка през месец май.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
Teo Nourishing Oils
Почистваща козметика с подхранващи масла
Head & Shoulders Moisturizing Scalp Care
Овлажняваща козметика против пърхот за сух скалп
Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!