store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Men Dry Impac...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant


Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"

Цена:  4.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#122219
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
МаркаNivea
Каталожен номер81602
EAN4005808727155
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
За мъжете, които търсят надеждна защита от изпотяване, "Nivea" създават формулата на дезодоранта от серията "Dry Impact". Тя е обогатена с минерали, които зареждат кожата с ценни подхранващи вещества, а системата Dry Plus я поддържа суха, за да се чувствате уверени през целия ден. Освен защита от изпотяване, дезодорантът се грижи и за поддържане доброто състояние на кожата, благодарение на добавеното масло от авокадо. То я дарява с необходимата хидратация и я запазва еластична и мека.

Предимства:
  • осигурява 48-часова ефективна защита от изпотяване и появата на неприятни миризми
  • приятен мъжествен аромат оставя дълготрайно свежо усещане
  • не съдържа алкохол, оцветители и консерванти
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Cyclomethicone
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Isopropyl Palmitate
  • Aluminum Sesqichlorohydrate
  • Magnesium Aluminum Silicate
  • Persea Gratissima Oil
  • Octyldodecanol
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dimethicone
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Linalool
  • Limonene
  • Geraniol
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Eugenol
  • Citral
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Избягвайте контакт с раздразнена или разранена кожа.
  • Впръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 4 гласа 
За да оцените дезодоранта "Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - дезодорант
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за нюанс на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - дезодорант
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Golden Rose Dipliner Liquid Eyeliner - Течна очна линия за прецизно нанасяне - дезодорант
Golden Rose Dipliner Liquid Eyeliner
Течна очна линия за прецизно нанасяне

Golden Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - дезодорант
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.80 лв.
Извивачка за мигли - От серията "Feel the Style" - дезодорант
Извивачка за мигли
От серията "Feel the Style"

Magnum
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Молив за вежди с четка - дезодорант
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick - Стик дезодорант за мъже против изпотяване - дезодорант
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване

Old Spice
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Eyebrow Pencil - Молив за вежди с четка от серията "Color Icon" - дезодорант
Wet'n'Wild Color Icon Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка от серията "Color Icon"

Wet'n'Wild
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Deep" - дезодорант
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Aloe & Hydration Body Lotion - Хидратиращ лосион за тяло с алое вера - дезодорант
Nivea Aloe & Hydration Body Lotion
Хидратиращ лосион за тяло с алое вера

Nivea
Стандартна цена 8.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave - Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care" - дезодорант
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave
Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care"

Nivea
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Pure Impact Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици - дезодорант
Nivea Men Pure Impact Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Active Clean Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен - дезодорант
Nivea Men Active Clean Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен

Nivea
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали - дезодорант
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.

Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant


Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#122219
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
МаркаNivea
Каталожен номер81602
EAN4005808727155
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Описание
За мъжете, които търсят надеждна защита от изпотяване, "Nivea" създават формулата на дезодоранта от серията "Dry Impact". Тя е обогатена с минерали, които зареждат кожата с ценни подхранващи вещества, а системата Dry Plus я поддържа суха, за да се чувствате уверени през целия ден. Освен защита от изпотяване, дезодорантът се грижи и за поддържане доброто състояние на кожата, благодарение на добавеното масло от авокадо. То я дарява с необходимата хидратация и я запазва еластична и мека.

Предимства:
  • осигурява 48-часова ефективна защита от изпотяване и появата на неприятни миризми
  • приятен мъжествен аромат оставя дълготрайно свежо усещане
  • не съдържа алкохол, оцветители и консерванти
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Избягвайте контакт с раздразнена или разранена кожа.
  • Впръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Цена:  39.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Цена:  9.19 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Deep Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Deep Face & Beard Wash
Измиващ гел за лице и брада за мъже от серията "Deep"
Цена:  9.49 лв.
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive Recovery"
Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Козметика за тяло с авокадо
Дезодоранти против изпотяване
Декоративна козметика с авокадо
Козметика за коса с авокадо
Козметика за лице с авокадо
Други интересни предложения
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant
Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Cool Kick Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Silver Protect Quick Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Silver Protect"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant Pump Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.10 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво