store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    За мъже    Nivea Men Fresh Active P...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни

Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant


Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"

Цена:  4.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 23-05-2019 г. или
Понеделник 27-05-2019 г.
Продукт#122204
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер81620
EAN4005900471758
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 15.00 / 4.00 cm
Тегло0.190 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
За да Ви осигурят защита от поява на неприятни миризми и свежест през целия ден, специалистите на "Nivea" създават спрей дезодоранта от серията "Fresh Active". Той е формулиран с масло от авокадо и морски екстракти, изключително богати на минерали, аминокиселини и витамини. Те поддържат кожата добре хидратирана и еластична. Така освен сухота и комфорт, формулата на спрей дезодоранта ѝ осигурява и нежна подхранваща грижа. Освежаващият мъжествен аромат Ви съпътства през целия ден, оставяйки дълготрайно усещане за чистота и свежест.

Предимства:
  • осигурява ефективна 24-часова защита от поява на неприятни миризми
  • не съдържа етилов алкохол, оцветители и консерванти
  • съвместимостта на формулата с кожата е дерматологично доказана
  • Aqua
  • Alcohol Denat.
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Parfum
  • Methyl Phenylbutanol
  • Polyglyceryl-2 Caprate
  • Ethylhexylglycerin
  • Persea Gratissima Oil
  • Maris Limus
  • Ostrea
  • Propylene Glycol
  • Diammonium Citrate
  • Octyldodecanol
  • Citric Acid
  • Benzophenone-4
  • Benzyl Salicylate
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Geraniol
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Limonene
  • Eugenol
  • Benzyl Alcohol
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Напръскайте под мишниците от разстояние 15 cm.
  • Изчакайте да попие напълно преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените дезодоранта "Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - дезодорант
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - дезодорант
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Essence I Need A Miracle Volumizing & Strengthening Mascara - Спирала за обемни мигли - дезодорант
Essence I Need A Miracle Volumizing & Strengthening Mascara
Спирала за обемни мигли

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - дезодорант
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer - Течен коректор за лице с фото финиш - дезодорант
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer
Течен коректор за лице с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - дезодорант
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - дезодорант
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
26 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - дезодорант
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Golden Rose Stick Foundation - Стик фон дьо тен - дезодорант
Golden Rose Stick Foundation
Стик фон дьо тен

Golden Rose
Избор за номер на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Oil Free - Крем за изравняване на тена за мазна към смесена кожа от серията "Skin Naturals" - дезодорант
Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Oil Free
Крем за изравняване на тена за мазна към смесена кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Избор за нюанс на BB крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - дезодорант
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
67 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Защитен крем за лице и тяло - С витамин Е, невен и маслина - дезодорант
Защитен крем за лице и тяло
С витамин Е, невен и маслина

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick - Течно матово червило - дезодорант
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило

Essence
Избор за цвят на червилото:
Цена:  5.90 лв.
Essence Camouflage+ Matt Concealer - Коректор за лице с матов финиш - дезодорант
Essence Camouflage+ Matt Concealer
Коректор за лице с матов финиш

Essence
Избор за цвят на коректора:
Цена:  5.90 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm - Балсам за устни с аромат на манго - дезодорант
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго

Nivea
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder - Пудра за лице с хайлайт ефект - дезодорант
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder
Пудра за лице с хайлайт ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на пудрата:
Цена:  11.99 лв.

Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant


Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 23-05-2019 г. или
Понеделник 27-05-2019 г.
Продукт#122204
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер81620
EAN4005900471758
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 15.00 / 4.00 cm
Тегло0.190 kg
Описание
За да Ви осигурят защита от поява на неприятни миризми и свежест през целия ден, специалистите на "Nivea" създават спрей дезодоранта от серията "Fresh Active". Той е формулиран с масло от авокадо и морски екстракти, изключително богати на минерали, аминокиселини и витамини. Те поддържат кожата добре хидратирана и еластична. Така освен сухота и комфорт, формулата на спрей дезодоранта ѝ осигурява и нежна подхранваща грижа. Освежаващият мъжествен аромат Ви съпътства през целия ден, оставяйки дълготрайно усещане за чистота и свежест.

Предимства:
  • осигурява ефективна 24-часова защита от поява на неприятни миризми
  • не съдържа етилов алкохол, оцветители и консерванти
  • съвместимостта на формулата с кожата е дерматологично доказана
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Напръскайте под мишниците от разстояние 15 cm.
  • Изчакайте да попие напълно преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Fresh Active"
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Цена:  39.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Цена:  9.19 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Deep Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Deep Face & Beard Wash
Измиващ гел за лице и брада за мъже от серията "Deep"
Цена:  9.49 лв.
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive Recovery"
Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Козметика за тяло с авокадо
Декоративна козметика с авокадо
Козметика за коса с авокадо
Козметика за лице с авокадо
Други интересни предложения
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Cool Kick Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant Pump Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Silver Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Silver Protect"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Silver Protect Anti-Perspirant
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Silver Protect"
Цена:  4.10 лв.
Назад към "Козметика за тяло за мъже"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво