Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За мъже    Nivea Men Care Shampoo Cool Fresh - Шампоан...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Men Care Shampoo Cool Fresh


Шампоан за мъже с ментол за нормална или мазна коса

Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 29-07-2019г.
Цена:  4.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#122151
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на шампоана3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер81408
EAN4005808256013
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 20.00 / 3.20 cm
Тегло0.260 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Шампоанът "Cool" на "Nivea" е с нежна формула, обогатена с ментол. Той притежава охлаждащи и успокояващи свойства, като облекчава усещането за дискомфорт на кожата на главата, подобрява кръвообращението и помага в борбата с пърхота.
Шампоанът е подходящ за ежедневна употреба, при нормална или мазна коса, като осигурява пълноценна грижа за поддържане на доброто състояние на косата и скалпа. След душ, шампоанът оставя приятно охлаждащо усещане с лек освежаващ аромат.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Polyquaternium-10
  • Citrus Aurantifolia Juice
  • Paullinia Cupana Seed Extract
  • Methol
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Glycerin
  • Citric Acid
  • Propylene Glycol
  • Sodium Benzoate
  • Parfum
  • CI 42090
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете шампоана на мокра коса.
  • Масажирайте скалпа с възглавничките на пръстите.
  • Може да престоите три минути с него без да отмивате, за да подхрани косата и скалпа в дълбочина.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Ако се налага повторете миенето.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Nivea Men Care Shampoo Cool Fresh", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
L`Oreal Nutri-Gold Rich Day Cream - Възстановяващ дневен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold" - шампоан
L`Oreal Nutri-Gold Rich Day Cream
Възстановяващ дневен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Nivea Purifying Wash Gel - Измиващ гел за лице за смесена кожа - шампоан
Nivea Purifying Wash Gel
Измиващ гел за лице за смесена кожа

Nivea
Стандартна цена 8.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.49 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - шампоан
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.69 лв.

Nivea Men Care Shampoo Cool Fresh


Шампоан за мъже с ментол за нормална или мазна коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 29-07-2019г.
Цена:  4.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#122151
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на шампоана3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер81408
EAN4005808256013
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 20.00 / 3.20 cm
Тегло0.260 kg
Описание
Шампоанът "Cool" на "Nivea" е с нежна формула, обогатена с ментол. Той притежава охлаждащи и успокояващи свойства, като облекчава усещането за дискомфорт на кожата на главата, подобрява кръвообращението и помага в борбата с пърхота.
Шампоанът е подходящ за ежедневна употреба, при нормална или мазна коса, като осигурява пълноценна грижа за поддържане на доброто състояние на косата и скалпа. След душ, шампоанът оставя приятно охлаждащо усещане с лек освежаващ аромат.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете шампоана на мокра коса.
  • Масажирайте скалпа с възглавничките на пръстите.
  • Може да престоите три минути с него без да отмивате, за да подхрани косата и скалпа в дълбочина.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Ако се налага повторете миенето.
Козметика за коса с ментол
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Spa Master Professional Deep Cleansing Shampoo
Шампоан за коса за дълбоко почистване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Wash & Go For Men Full & Srtong Shampoo Mentol Fresh
Мъжки шампоан с ментол за всеки тип коса
Цена:  5.10 лв.
Farmona Radical Normalising Shampoo
Шампоан против косопад за мазна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Syoss Men Clean & Cool Shampoo
Шампоан за мъже за нормална до мазна коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Biotrade Sebomax Sensitive Soothing Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп без сулфати от серията "Sebomax"
Цена:  16.20 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control
Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra"
Стандартна цена 8.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Classic Action 2 in 1
Шампоан за мъже против пърхот
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.90 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Regal Selson Deep Cleansing Anti-Dandruff Shampoo
Дълбоко почистващ шампоан против пърхот за нормална към мазна коса
Цена:  7.90 лв.
Sebamed Anti-Hairloss Shampoo
Шампоан против косопад от серията "Sensitive Skin"
Цена:  24.60 лв.
Витализиращ серум против косопад с крио ефект - Тайни от Изтока
От серията "Doori Vitalizing"
Цена:  25.60 лв.
Fa Men Xtreme Polar Body & Hair Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  5.89 лв.
Clear Anti-Dandruff Ice Cool Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол
Цени от:  6.90 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Cool Sport Menthol Shampoo
Шампоан против пърхот за мъже с охлаждащ ментол
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.
Интензивен шампоан против пърхот
Цена:  4.10 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Anti-Hair Fall Shampoo
Шампоан против пърхот и косопад за мъже от серията "Men Ultra"
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.90 лв.
Head & Shoulders Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.90 лв.
Душ гел и шампоан против пърхот за мъже - Energy Sail
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Nivea Men Care Shampoo Anti-Dandruff Cool
Шампоан против пърхот за мъже с ментол
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.69 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Bilka Hair Collection Tonic Against Hairloss
Тоник за здрава коса против косопад
Цена:  4.30 лв.
Още козметика за коса с ментол
Козметика за лице с ментол
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Skin Doctors Zit Zapper
Коригиращ стик за несъвършенства по лицето
Цена:  30.00 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.50 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Cream
Крем за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  1.89 лв.
Top Ten Cool Power After Shave Lotion
Лосион за след бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  5.10 лв.
Top Ten Active Shaving Cream
Крем за бръснене за нормална кожа
Цена:  1.89 лв.
Barba Italiana Post-Shave Spray - Virgilio
Успокояващ спрей за след бръснене
Цена:  44.00 лв.
Mondial Antica Barberia Balsamic Shaving Cream
Балсамов крем за бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  26.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  30.00 лв.
Mondial Axolute Homme Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Axolute"
Цена:  31.00 лв.
Mondial Axolute Homme After Shave Gel
Успокояващ гел за след бръснене от серията "Axolute"
Цена:  38.00 лв.
Guuci Giltye After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Aqua Go After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Millioniere After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Marion SPA Instantly - Lifting Mask
Mаска за лице с лифтинг ефект от серията "SPA"
Цена:  1.29 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Цена:  8.00 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave
Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care"
Цена:  12.89 лв.
STR8 Live True After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Red Code After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  9.90 лв.
Kent Skin Conditioning Shaving Cream
Крем за бръснене с охлаждащ ментол
Цени от:  16.00 лв.
Maybelline Baby Lips Dr. Rescue Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни от серията "Baby Lips"
Цена:  5.49 лв.
Още козметика за лице с ментол
Продукти за устна хигиена с ментол
Listerine Green Tea Moutwash
Вода за уста със зелен чай
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.50 лв.
Himalaya Active White Fresh Gel Herbal Toothpaste
Избелваща гел паста за зъби
Цена:  3.80 лв.
Himalaya Stain - Away Toothpaste
Избелваща паста за зъби против петна
Цена:  3.80 лв.
Listerine Advanced White
Вода за уста с избелващ ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Himalaya Mint Fresh Herbal Toothpaste
Освежаваща паста за зъби без флуорид
Цена:  3.80 лв.
Козметика за тяло с ментол
Carroten Summer Cool After Sun Mousse
Успокояващ мус за след слънце
Цена:  15.10 лв.
Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
Успокояващ и охлаждащ гел за крака
Цена:  6.70 лв.
Nivea Sun Protect & Refresh Sun Spray
Слънцезащитен спрей от серията "Sun"
Цени от:  19.90 лв.
Skin Doctors Hair No More System Pack
Комплект за обезкосмяване
Цена:  42.90 лв.
Skin Doctors Hair No More Inhibitor Spray
Спрей за намаляване на окосмяването
Цена:  21.42 лв.
Harem's Herbal Massage Cream Dermanol
Билков масажен крем
Цена:  20.90 лв.
Sun Like Aftersun Cooling Body Lotion
Охлаждащ лосион за след слънце с ментол
Цена:  5.90 лв.
Farmona Nivelazione Professional Exfoliating Foot Treatment
Ексфолираща терапия за крака от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Farmona Nivelazione Comfort And Freshness 4 In 1 Foot Deodorant For Women
Део спрей за крака 4 в 1 против гъбички и потене за жени от серията "Nivelazione"
Цена:  8.90 лв.
Farmona Nivelazione Freshness And Protection 4 In 1 Foot Deodorant
Део спрей за крака 4 в 1 против гъбички и потене от серията "Nivelazione"
Цена:  8.90 лв.
Elea Sun Care After Sun Body Cream
Крем за тяло за след слънце от серията "Sun Care"
Цена:  5.00 лв.
SNB Soothing Foot Gel
Успокояващ гел за крака
Цени от:  15.60 лв.
SNB Footdeo Powder
Део пудра за крака
Цена:  9.50 лв.
Titania Made for Men Foot + Shoe Deo
Део спрей за крака и обувки за мъже от серията "Made for Men"
Цена:  7.20 лв.
Titania Foot Care Foot Deodorant Spray
Спрей дезодорант за стъпала от серията "Foot Care"
Цена:  7.40 лв.
Titania Foot Care Foot Powder
Пудра за крака от серията "Foot Care"
Цена:  8.20 лв.
Bilka Grape Energy Caffeine+ Slim Fit Effect
Крем за тяло с отслабващ ефект и стягащо действие от серията "Grape Energy"
Цена:  7.60 лв.
Eveline D-Pantenol After Sun Cooling Body Gel
Охлаждащ и регенериращ гел за след слънце от серията "Sun Care"
Цена:  9.70 лв.
Sebamed Sun Care After Sun Soothing Balm
Успокояващ балсам за след слънце за чувствителна кожа от серията "Sun Care"
Цена:  20.70 лв.
SNB Active Herbal Foot Bath
Активни соли за омекотяване на груба кожа по ходилата
Цена:  9.70 лв.
Освежаващи и дезодориращи соли за педикюр
Цена:  9.90 лв.
Охлаждащ и освежаващ спрей лосион за крака
Цена:  8.90 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Fa Sport Double Power Sporty Fresh
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Fa Sport Double Power"
Цена:  4.69 лв.
Още козметика за тяло с ментол
Други интересни предложения
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Душ гел и шампоан против пърхот за мъже - Energy Sail
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Nivea Men Care Shampoo Anti-Dandruff Cool
Шампоан против пърхот за мъже с ментол
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.69 лв.
Fa Men Xtreme Polar Body & Hair Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  5.89 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Classic Action 2 in 1
Шампоан за мъже против пърхот
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.90 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Anti-Hair Fall Shampoo
Шампоан против пърхот и косопад за мъже от серията "Men Ultra"
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.90 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Cool Sport Menthol Shampoo
Шампоан против пърхот за мъже с охлаждащ ментол
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.
Назад към "Шампоани за мъже"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Artesania Latina - кораби от дърво