Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Stress Protec...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Stress Protect Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#122072
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
МаркаNivea
Каталожен номер82256
EAN4005808716371
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Stress Protect
  • За Nivea
Ежедневно попадаме в стресови ситуации, при които тялото ни реагира по различен начин. Потенето в следствие на стрес е често срещана нежелана реакция, а появата на неприятна миризма допълнително засилва притеснението.

Дезодорантът "Stress Protect" на "Nivea" има уникална антибактериална формула, която комбинира цинк със специални антистрес агенти, осигуряващи допълнителна защита от изпотяване и неприятна миризма, дори и в екстремни ситуации. Богато на витамини и антиоксиданти, добавеното масло от авокадо се грижи за деликатната кожа на подмишниците, като подхранва в дълбочина и я поддържа мека и гладка. Можете да се чувствате уверени и защитени, готови за всички предизвикателства, които ви е приготвил денят.

Предимства:
  • 48-часова защита от изпотяване
  • не съдържа алкохол и оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Cyclomethicone
  • Isopropyl Palmitate
  • Aluminum Sesquichlorohydrate
  • Zinc Citrate
  • Persea Gratissima Oil
  • Octyldodecanol
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dimethicone
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Geraniol
  • Limonene
  • Parfum
Изпотяването – срещу него водим непрекъсната борба, заради неприятната миризма и петната, които остават по дрехите ни. Изследванията на учените в тази посока сочат, че потенето се причинява главно по две причини – за да се охлажда организма при висока температура на околната среда и втората – от стрес и силни емоции. Именно вторият вид – емоционалното потене (т. нар. „студена пот“), което няма връзка с температурата наоколо, се причинява от покачването на адреналина в кръвта, който кара апокринните потни жлези да работят много активно. Под въздействието на бактериите по кожата, се появява и неприятна миризма, която е много по-силна от тази при топлинното изпотяване.

За да ни помогне ефективно в борбата с последиците от емоционалното потене, от „Nivea“ са създали цяла серия козметични продукти „Nivea Stress Protect“, които намаляват изпотяването в следствие на стрес с 85% (доказана ефективност по метода „Социален стрес тест на Трир“). Серията е предназначена както за мъже, така и за жени, за които са създадени дезодоранти, ролони и стикове с различни аромати.

Новаторската формула, включена в продуктите от серията, съдържа два основни активни компонента – цинков комплекс и специално разработени „stress protect“ - агенти. Цинкът действа антибактериално, което намалява неприятна миризма, а за да бъде подхранена кожата, във формулата е включено и ценното масло от авокадо.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте от разстояние поне 15 cm.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените дезодоранта "Nivea Stress Protect Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray - Дезодорант против изпотяване - дезодорант
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On - Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active" - дезодорант
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant - Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active" - дезодорант
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant - Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active" - дезодорант
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant
Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact" - дезодорант
Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick - Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect" - дезодорант
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active" - дезодорант
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Fresh Natural Deodorant Pump-Spray - Дамски спрей дезодорант с морски екстракти - дезодорант
Nivea Fresh Natural Deodorant Pump-Spray
Дамски спрей дезодорант с морски екстракти

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Double Effect Violet Senses - Дамски стик дезодорант с масло от авокадо - дезодорант
Nivea Double Effect Violet Senses
Дамски стик дезодорант с масло от авокадо

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.

Nivea Stress Protect Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#122072
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
МаркаNivea
Каталожен номер82256
EAN4005808716371
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Описание
Ежедневно попадаме в стресови ситуации, при които тялото ни реагира по различен начин. Потенето в следствие на стрес е често срещана нежелана реакция, а появата на неприятна миризма допълнително засилва притеснението.

Дезодорантът "Stress Protect" на "Nivea" има уникална антибактериална формула, която комбинира цинк със специални антистрес агенти, осигуряващи допълнителна защита от изпотяване и неприятна миризма, дори и в екстремни ситуации. Богато на витамини и антиоксиданти, добавеното масло от авокадо се грижи за деликатната кожа на подмишниците, като подхранва в дълбочина и я поддържа мека и гладка. Можете да се чувствате уверени и защитени, готови за всички предизвикателства, които ви е приготвил денят.

Предимства:
  • 48-часова защита от изпотяване
  • не съдържа алкохол и оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За серията Nivea Stress Protect
Изпотяването – срещу него водим непрекъсната борба, заради неприятната миризма и петната, които остават по дрехите ни. Изследванията на учените в тази посока сочат, че потенето се причинява главно по две причини – за да се охлажда организма при висока температура на околната среда и втората – от стрес и силни емоции. Именно вторият вид – емоционалното потене (т. нар. „студена пот“), което няма връзка с температурата наоколо, се причинява от покачването на адреналина в кръвта, който кара апокринните потни жлези да работят много активно. Под въздействието на бактериите по кожата, се появява и неприятна миризма, която е много по-силна от тази при топлинното изпотяване.

За да ни помогне ефективно в борбата с последиците от емоционалното потене, от „Nivea“ са създали цяла серия козметични продукти „Nivea Stress Protect“, които намаляват изпотяването в следствие на стрес с 85% (доказана ефективност по метода „Социален стрес тест на Трир“). Серията е предназначена както за мъже, така и за жени, за които са създадени дезодоранти, ролони и стикове с различни аромати.

Новаторската формула, включена в продуктите от серията, съдържа два основни активни компонента – цинков комплекс и специално разработени „stress protect“ - агенти. Цинкът действа антибактериално, което намалява неприятна миризма, а за да бъде подхранена кожата, във формулата е включено и ценното масло от авокадо.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте от разстояние поне 15 cm.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Продукти от серията "Nivea Stress Protect"
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Още продукти от серията "Nivea Stress Protect"
Козметика за тяло с авокадо
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Lavera Sensitive Sun Cream - SPF 30
Слънцезащитен крем за тяло за чувствителна кожа
Стандартна цена 32.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  25.75 лв.
Nature Box Avocado Oil Shower Gel
Душ гел с масло от авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Scrub
Скраб за тяло с авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.50 лв.
Крем за ръце и нокти - Balsam
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.99 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.40 лв.
Skin Blossom Rose Geranium Hand Cream
Защитен крем за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Nacomi Smoothing & Brightening Face Scrub
Изглаждащ и озаряващ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  29.99 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  24.99 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  14.99 лв.
Treaclemoon Sugared Grapefruit Sunrise
Лосион за тяло с аромат на грейпфрут
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Avocado Oil
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  19.99 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Цена:  5.65 лв.
Nature Box Avocado Oil Body Butter
Масло за тяло с авокадо
Цена:  11.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо
Цена:  11.99 лв.
Nivea Fabulous Flower Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.65 лв.
Palmolive Aroma Sensations Just Fabulous
Душ гел с масло от авокадо и екстракт от ирис
Цена:  5.40 лв.
Nivea Orange Blossom & Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо и аромат на портокалов цвят
Цена:  8.29 лв.
Още козметика за тяло с авокадо
Козметика за тяло с антибактериално действие
Palmolive Hygiene - Plus Sensitive Liquid Handwash
Антибактериален течен сапун с алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.50 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Farmona Nivelazione Herbal Foot Bath Salt
Антибактериални соли за стъпала с билки от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Safeguard Classic Pure White Liquid Soap
Антибактериален течен сапун за ръце
Цена:  4.30 лв.
Odaban Foot & Shoe Powder
Пудра за крака и обувки против неприятни миризми
Цена:  34.40 лв.
Safeguard Pure White Soap
Антибактериален сапун
Цена:  1.69 лв.
Fa Men Xtreme Sports Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.69 лв.
Fa Hygiene & Fresh Liquid Soap
Антибактериален течен сапун с аромат на портокал
Цена:  3.99 лв.
Антибактериален гел за ръце
Цена:  4.90 лв.
Естествен кристален део спрей - Pure Aura
С аромат на лавандула и ванилия
Цена:  14.40 лв.
Естествен кристален део спрей с алое вера
Цена:  9.20 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.60 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Интимен кремообразен душ гел с млечна киселина
Разфасовки от 200 ÷ 500 ml
Цена:  7.70 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина
Цена:  7.69 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина
Цена:  7.69 лв.
Още козметика за тяло с антибактериално действие
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  5.69 лв.
Old Spice Captain Antiperspirant Deodorant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Captain"
Цена:  5.40 лв.
Dove Nourishing Secrets Awakening Ritual Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на зелен чай и сакура от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  7.20 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Цена:  4.69 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  3.49 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Цена:  4.69 лв.
Fa Invisible Sensitive Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Garnier Neo Dry Mist Pantenol Plus Deodorant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Garnier Deo Mineral"
Цена:  3.99 лв.
Rexona Pink Blush Anti-Prespirant
Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.90 лв.
Palmolive Men Sport Deodorant Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  4.90 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Dove Powder Soft Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  7.20 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  5.40 лв.
Fa Invisible Power Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване
Цена:  4.69 лв.
Rexona Invisible Aqua Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с охлаждащ и успокояващ ефект
Цена:  5.90 лв.
Nivea Black & White Invisible Pure Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с 33% гратис
Цена:  4.29 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Още козметика за тяло с цинк
Декоративна козметика с цинк
Козметични продукти за устна хигиена с цинк
Козметика за коса с цинк
Козметика за лице с цинк
Козметика за лице с антибактериално действие
Декоративна козметика с авокадо
Козметика за коса с авокадо
Козметика за лице с авокадо
Други интересни предложения
Manhattan Clearface Cover Stick
Антибактериален коректор от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.
Manhattan Clearface Compact Powder
Антибактериална компактна пудра
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Manhattan Clearface Perfect Mat Make Up
Фон дьо тен за проблемна кожа от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Odaban Foot & Shoe Powder
Пудра за крака и обувки против неприятни миризми
Цена:  34.40 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.60 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Nestle Gerber - Промоция