"Доверена марка за цялото семейство" – това е мотото на "Dulgon". Преди години обаче е основна цел за изпълняване. Стартирайки като част от немската компания "Mann & Schröder", задачата на "Dulgon" e да подари здраве и красота както на малки, така и на големи. И понеже са напълно наясно, че кожата на всеки е различна, специалистите създават каталог с изобилие от продукти както за всеки член на семейството, така и за
всеки тип кожа. Независимо дали
чувствителна, или
суха, дали за дамите, а може би за представителите на силния пол, дори деликатната кожа на малчуганите или тази на младежите – "Dulgon" има подходящ продукт за цялото семейство, от най-малките наследници до зрелите представители на фамилията.
Всъщност основната заслуга за появата на изобилието от козметика имат Ойген Ман и Ханс Шрьодер. През 1951 г. двамата създават компания "Mann & Schröder", която специализира в производството на препарати за почистване на дома. Но въпреки че не стартира със създаването на козметични продукти, девет години по-късно компанията рязко променя посоката си. Дотолкова, че от тогава до днес "Mann & Schröder" е световноизвестна с козметичните си марки. Сред тях са медицинска грижа за кожата "Numis", продукти за тялото с плодови аромати "Fruttini", уелнес грижи за тялото и косата "Aldo Vandini" и козметика за най-малките "Sanosan". Да, и това е само част от изобилието от козметични марки. Една от тях обаче е родоначалник на "козметичното семейство" на компания "Mann & Schröder". Това е "
Alkmene" – марката с продукти за баня, шампоани за коса и различни формули за тяло. Именно появата на "Alkmene" през 1974 г. поставя началото на козметичния свят, който от "Mann & Schröder" изграждат. Дотогава компанията е известна като създателя на лак за коса "Pony", който е и единственият представител в каталога за козметика. Или поне докато "Alkmene" не се появява, защото тогава нещата придобиват други измерения. Първият продукт на марката става емблематичен. Дизайнът и качеството на лосиона за тяло "Alkmene" впечатляват мнозина. Продуктът получава и редица признания, сред които награда за дизайн „graphis annual 1973/1974“. Успехът обаче не спира дотук. Едно от шишенцата "Alkmene' може да се види дори и днес, защото е изложено в Музея на модерното изкуство в Ню Йорк.
След създаването на емблематичното шишенце с лосион за тяло, постепенно "Mann & Schröder" засилва вниманието си към козметичния свят. Оказва се, че късметът също е на страната на компанията. Малко след решението немският производител да поеме в друга посока, правителството премахва фиксираните цени за марковите продукти. Със законодателната промяна в средата на 70-те "Mann & Schröder" създава и редица нови попълнения към марката "Alkmene". Скоро след това, основателите на компанията започват да инвестират в сгради и производствени съоръжения. През 90-те "Mann & Schröder" вече разполага със сертификат DIN EN ISO 9001. Съгласно него оборудва и своя специална лаборатория за контрол на качеството, като целия процес е компютъризиран. Не след дълго "семейството" на компанията се разширява с още козметични марки. А сред новите попълнения е "Dulgon".
Създадена за цялото семейство, "Dulgon' се появява на бял свят с амбицията да изгради разнообразен

каталог от козметични формули за малки и големи. Постепенно успява да осъществи задачата. Днес марката предлага детски продукти, особено нежни към деликатната кожа на малчуганите. Всъщност, те са специални помощници в грижите, но и толкова забавни за мъниците. Душ гел и шампоан 2 в 1 с аромат на малина или детски шампоан с аромат на кайсия – всички продукти за деца са в цветна опаковка и рисувани герои, с нежна формула и с плодов аромат, които добавят доза усмивки към грижите. В гамата за възрастни "Dulgon" също успява да подари весело настроение, дори доза увереност, особено в напрегнатото ежедневие. Дезодоранти и рол он формули се борят срещу изпотяването и подаряват приливна вълна от свежест. В каталога присъстват и още специални предложения за грижата за кожата както на мъжете, така и на жените. Душ гелове, лосиони за тяло, кремове за ръце или за крака – независимо коя от формулите ще изберете, тя е обогатена с растителни екстракти и масла. Активна защита и хидратация или успокояващ и регенериращ ефект – всеки продукт предлага специална грижа. Някои са създадени и за да предотвратят преждевременното стареене на кожата, като подобрят нейната еластичност. Сред тези представители е крем за ръце с Q10.
Марката предлага и комплексна грижа за косата – от шампоан през балсам до маска. Изтощена,
суха и без блясък,
мазна или боядисана, в зависимост от различните типове коса "Dulgon" създава специална формула. А с постигането на разнообразието, подарява и необходимите козметични грижи за всеки представител в семейството. Дори семейните слънчеви почивки през отпуската не са пренебрегнати. Сред последните попълнения в каталога на марката е серия от слънцезащитни продукти, които да защитават кожата от вредните UV лъчи. Крем за лице, който едновременно хидратира и защитава, спрейове и лосиони за тяло с различен слънцезащитен фактор, както и успокояващи формули за след слънце. За всеки момент от слънчевата почивка "Dulgon" предлага ефективна грижа за кожата, било то и най-чувствителната. Все пак цялото семейство трябва да се радва на почивката.
През годините, като представител в каталога на "Mann & Schröder", немската марка 'Dulgon" успява да покори множество страни от Европа и Азия. Всъщност всички представители от "семейството" на "Mann & Schröder" впечатляват потребителите дотолкова, че през първото десетилетие на 21 век отваря врати втория производствен център на компанията, който се намира в Русия.