Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Pearl & Beaut...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване с перлен екстракт

Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#120961
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер83731
EAN4005808734528
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Дезодорантът "Pearl & Beauty" от "Nivea" осигурява надеждна защита от изпотяване - до 48 часа*. Високоефективната формула предпазва за дълго от появата на неприятни миризми. Благодарение на перления екстракт и маслото от авокадо, включени в нея, кожата на подмишниците получава деликатна грижа. Тя остава суха, кадифена мека и с комфортно усещане.

Предимства:
  • 48-часова защита от изпотяване
  • нежна грижа за красиви подмишници
  • приятен лек аромат
  • не съдържа алкохол
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата

* Според производителя.
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Cyclomethicone
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Isopropyl Palmitate
  • Parfum
  • Hydrolyzed Pearl
  • Talc
  • Persea Gratissima Oil
  • Octyldodecanol
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dimethicone
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Пръскайте от разстояние 15 cm.
  • Оставете да изсъхне напълно преди да се облечете.
  • Не нанасяйте на раздразнена или разранена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Fa Mystic Moments Deodorant - Дамски дезодорант с аромат на пасифлора - дезодорант
Fa Mystic Moments Deodorant
Дамски дезодорант с аромат на пасифлора

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel - Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка - дезодорант
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel
Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Дезодорант за жени - Caldion - дезодорант
Дезодорант за жени - Caldion
Hunca
Цена:  5.90 лв.
Lactacyd Pharma - Антибактериален интимен лосион - дезодорант
Lactacyd Pharma
Антибактериален интимен лосион

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.19 лв.
B.U. Golden Kiss Deodorant Body Spray - Дамски дезодорант - дезодорант
B.U. Golden Kiss Deodorant Body Spray
Дамски дезодорант

B.U.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.20 лв.

Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване с перлен екстракт

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#120961
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер83731
EAN4005808734528
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Описание
Дезодорантът "Pearl & Beauty" от "Nivea" осигурява надеждна защита от изпотяване - до 48 часа*. Високоефективната формула предпазва за дълго от появата на неприятни миризми. Благодарение на перления екстракт и маслото от авокадо, включени в нея, кожата на подмишниците получава деликатна грижа. Тя остава суха, кадифена мека и с комфортно усещане.

Предимства:
  • 48-часова защита от изпотяване
  • нежна грижа за красиви подмишници
  • приятен лек аромат
  • не съдържа алкохол
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата

* Според производителя.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Пръскайте от разстояние 15 cm.
  • Оставете да изсъхне напълно преди да се облечете.
  • Не нанасяйте на раздразнена или разранена кожа.
Козметика за тяло с перли
Още козметика за тяло с перли
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Old Spice Captain Antiperspirant Deodorant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Captain"
Цена:  5.40 лв.
Dove Nourishing Secrets Awakening Ritual Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на зелен чай и сакура от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  7.20 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.49 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Fa Invisible Sensitive Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Garnier Neo Dry Mist Pantenol Plus Deodorant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Garnier Deo Mineral"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Rexona Pink Blush Anti-Prespirant
Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Palmolive Men Sport Deodorant Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Dove Powder Soft Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Fa Invisible Power Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Rexona Invisible Aqua Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Още козметика за коса с перли
Козметика за лице с перли
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Combination and Oily Skin
Интензивен перлен крем за комбинирана и мазна кожа с матиращ ефект от серията "Silver Pearl"
Цена:  19.80 лв.
Collistar Nero Sublime Black Precious Mask
Възстановяваща маска за лице от серията "Nero Sublime"
Цена:  89.00 лв.
Нежен ексфолиант за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  29.50 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  27.60 лв.
Gutto Lightening Pearl Cream - SPF 20+
Дневен крем за лице против бръчки с перлен протеин
Цена:  20.00 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Цена:  22.80 лв.
Marion Advanced Serum with Snake & Pure Pearl Extracts
Серум за лице, деколте и шия
Цена:  12.90 лв.
Harem's Gold Face Mask Pearl Powder Extract
Отлепяща се маска за лице против бръчки с екстракт от перлен прах
Цена:  18.00 лв.
Harem's Anti-Wrinkle & Botox Day Cream Pearl Powder
Дневен крем против бръчки с перлен прах
Цена:  30.70 лв.
Nivea Caring Eye Make-Up Remover
Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа
Цена:  6.49 лв.
Lavera Illuminating Eye Cream
Озаряващ околоочен крем против стареене
Цена:  30.20 лв.
Маска за лице за всеки тип кожа - Таласо
Опаковка за две нанасяния
Цена:  3.00 лв.
Избелващ околоочен крем с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  28.00 лв.
Избелващ нощен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Избелващ дневен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Серум за лице с микро перли
Цена:  29.90 лв.
Крем за лице с микро перли - SPF 15
Цена:  29.90 лв.
Крем за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  51.70 лв.
Крем за лице против стареене
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  49.90 лв.
Крем за лице за 24 часа хидратация
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  49.90 лв.
Серум за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  51.70 лв.
Серум за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  53.50 лв.
Тоалетно мляко
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  32.50 лв.
Маска за лице за всеки тип кожа - Лукс
Обогатена със злато, хайвер, шампанско и перли
Цена:  3.00 лв.
Още козметика за лице с перли
Други интересни предложения
Nivea Pearl & Beauty
Дезодорант против изпотяване с 33% гратис
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Harem's Gold Soap Pearl Powder
Сапун с перлен прах с противостареещ ефект
Цена:  9.00 лв.
Lavera Gloss & Bounce Shampoo
Балансиращ шампоан за безжизнена коса
Цена:  11.90 лв.
Nivea Pearl & Beauty
Дамски стик дезодорант с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Creme Soap
Крем сапун с перлен ектракт
Цена:  1.59 лв.
Teo Nature 2 in 1 Shampoo & Conditioner Perals & Argan Oil
Шампоан и балсам 2 в 1 с арганово масло и перли за суха и увредена коса от серията "Nature"
Цена:  2.39 лв.
Essence Ultime Caviar+ Hair Renew Multi-Effect Serum
Серум за изтощена коса с черен хайвер от серията "Caviar+ Hair Renew"
Цена:  12.99 лв.
Essence Ultime Omega Oil+ Repair Expert Conditioner
Възстановяващ балсам за увредена и изтощена коса от серията "Omega Oil+ Repair Expert"
Цена:  10.99 лв.
Essence Ultime Amber+ Oil Anti-Breakage Conditioner
Балсам за суха и склонна към накъсване коса от серията "Amber+ Oil Anti-Breakage"
Цена:  10.99 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция