store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea    Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant - Дамски де...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Цена:  4.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#120869
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
Марка
Каталожен номер82237
EAN4005808729746
Категории
Разфасовка150 ml
Размери∅ 4.4 x 16.7 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Без бели следи по черните и без жълти петна по белите дрехи!
Защо дезодорантите оставят бели следи и защо често върху светлите дрехи се появяват жълти петна? Специалистите на "Nivea" са открили отговорите на тези въпроси и обясняват следното:
Белите следи върху дрехите, в резултат от употребата на дезодорант, се причиняват основно от активните съставки против изпотяване - алуминиевите соли. Тези активни съставки са прахообразни вещества, които се разтварят във вода. Повечето аерозолни спрейове обаче не съдържат вода и алуминиевите соли остават неразтворени, което е причината те да остават видими върху кожата и дрехите. Възможно е, дори когато алуминиевите соли се разтворят във вода, като например при повечето ролони, белите следи да се появят върху тъмни дрехи, след изпаряването на водата.
Жълтите петна се появяват постепенно, с всяко следващо пране. Различни фактори допринасят за образуването на тези петна, като например активните съставки на антиперспирантите, кожният себум и потта. Попили в тъканите, те взаимодействат с водата и перилния препарат. Химичната реакция произвежда жълти остатъци, които се заклещват между тъканите и с всяко следващо пране, платът става все по-жълт и по-груб.

В резултат от проучвания, в сътрудничество с института "Hohenstein" - световно познат изследователски център в областта на тъканите, "Nivea" създават дезодорантите от серията "Invisible For Black & White". Тяхната формула предотвратява образуването на бели и жълти петна и същевременно осигурява 48-часова защита от изпотяване и появата на неприятна миризма. Срещу белите петна се използва специална технология, с която алуминиевите соли се разтварят в емулсия и са обвити в замаскиращи масла, които правят остатъците невидими. За да се предотврати образуването на жълти петна се разчита на иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.

Дезодорантът "Invisible For Black & White Clear":
  • има елегантен естествен аромат
  • Ви помага да се чувствате уверени и защитени, с безупречен външен вид през целия ден
  • не съдържа оцветители и етилов алкохол, който може да подразни и изсуши кожата
  • е с дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Butane
  • Aqua
  • Isobutane
  • Propane
  • Cyclomethicone
  • Aluminum Chlorohydrate
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Octyldodecanol
  • Dicaprylyl Ether
  • Palmitamidopropyltrimonium Chloride
  • Butyloctanoic Acid
  • Propylene Glycol
  • Cetyl PEG / PPG-10/1 Dimethicone
  • Sorbitan Trioleate
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Напръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена или разранена кожа.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 3 гласа 
За да оцените дезодоранта "Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Nivea Sun Protect & Refresh Invisible Spray - Слънцезащитен спрей от серията "Sun" - дезодорант
Nivea Sun Protect & Refresh Invisible Spray
Слънцезащитен спрей от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  13.99 лв.
Nivea Sun Protect & Bronze Spray - Слънцезащитен спрей от серията "Sun" - дезодорант
Nivea Sun Protect & Bronze Spray
Слънцезащитен спрей от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  18.89 лв.
Lumene Glow Illuminating Foundation - SPF 15 - Овлажняващ фон дьо тен за нормална и суха кожа - дезодорант
Lumene Glow Illuminating Foundation - SPF 15
Овлажняващ фон дьо тен за нормална и суха кожа

Lumene
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Цена:  26.00 лв.
Nivea BB Cream 5 in 1 Beautifying Moisturizer - BB крем за лице от серията "Aqua Effect" - дезодорант
Nivea BB Cream 5 in 1 Beautifying Moisturizer
BB крем за лице от серията "Aqua Effect"

Nivea
Избор за нюанс на BB крема:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  9.79 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick - Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" - дезодорант
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Baby Pure & Sensitive Milk - Подхранващо бебешко мляко от серията "Pure & Sensitive" - дезодорант
Nivea Baby Pure & Sensitive Milk
Подхранващо бебешко мляко от серията "Pure & Sensitive"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Baby Soft Shampoo & Bath - Бебешки шампоан за коса и тяло от серията "Nivea Baby" - дезодорант
Nivea Baby Soft Shampoo & Bath
Бебешки шампоан за коса и тяло от серията "Nivea Baby"

Nivea
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Несесер с козметични инструменти - дезодорант
Несесер с козметични инструменти
Magnum
Избор за цвят на несесера:
Цена:  48.70 лв.

Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#120869
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на дезодоранта3 години
Марка
Каталожен номер82237
EAN4005808729746
Категории
Разфасовка150 ml
Размери∅ 4.4 x 16.7 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Описание
Без бели следи по черните и без жълти петна по белите дрехи!
Защо дезодорантите оставят бели следи и защо често върху светлите дрехи се появяват жълти петна? Специалистите на "Nivea" са открили отговорите на тези въпроси и обясняват следното:
Белите следи върху дрехите, в резултат от употребата на дезодорант, се причиняват основно от активните съставки против изпотяване - алуминиевите соли. Тези активни съставки са прахообразни вещества, които се разтварят във вода. Повечето аерозолни спрейове обаче не съдържат вода и алуминиевите соли остават неразтворени, което е причината те да остават видими върху кожата и дрехите. Възможно е, дори когато алуминиевите соли се разтворят във вода, като например при повечето ролони, белите следи да се появят върху тъмни дрехи, след изпаряването на водата.
Жълтите петна се появяват постепенно, с всяко следващо пране. Различни фактори допринасят за образуването на тези петна, като например активните съставки на антиперспирантите, кожният себум и потта. Попили в тъканите, те взаимодействат с водата и перилния препарат. Химичната реакция произвежда жълти остатъци, които се заклещват между тъканите и с всяко следващо пране, платът става все по-жълт и по-груб.

В резултат от проучвания, в сътрудничество с института "Hohenstein" - световно познат изследователски център в областта на тъканите, "Nivea" създават дезодорантите от серията "Invisible For Black & White". Тяхната формула предотвратява образуването на бели и жълти петна и същевременно осигурява 48-часова защита от изпотяване и появата на неприятна миризма. Срещу белите петна се използва специална технология, с която алуминиевите соли се разтварят в емулсия и са обвити в замаскиращи масла, които правят остатъците невидими. За да се предотврати образуването на жълти петна се разчита на иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.

Дезодорантът "Invisible For Black & White Clear":
  • има елегантен естествен аромат
  • Ви помага да се чувствате уверени и защитени, с безупречен външен вид през целия ден
  • не съдържа оцветители и етилов алкохол, който може да подразни и изсуши кожата
  • е с дерматологично доказана съвместимост с кожата
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Напръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена или разранена кожа.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Продукти от серията "Nivea Invisible For Black & White"
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Още продукти от серията "Nivea Invisible For Black & White"
Дезодоранти против изпотяване
Byphasse Deodorant Bamboo Extract
Ролон против изпотяване с екстракт от бамбук
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.40 лв.
Fa Lovely Kisses Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на жасмин
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Alpi Fresh Men Deo Roll-On 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  3.80 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Nivea Magic Pearl Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Invisible For Black & White Pure Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Black & White Invisible Original Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea Black & White Invisible Pure Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Красиви ходила с Lanaform
Купи уред за педикюр от Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Schwarzkopf Color Expert
Боя за коса с OmegaPlex технология
Nivea Q10 plus Moisturizer
Овлажняваш дневен крем за лице с Q10
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Спечели подарък от Fa!