store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За обем  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За обем    Nivea Volume Care Shampoo - Шампоан за обем...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Volume Care Shampoo


Шампоан за обем от серията "Volume Care"

Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 28-05-2019г.
Цена:  4.70 лв.
Избери разфасовка:
  • 4.70 лв.
    250 ml
  • 7.69 лв.
    400 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#120657
ВидШампоан
Наличност
50 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
250 ml
400 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на шампоана3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер
250 ml
81414
50 ml
81465
400 ml
81582
EAN
50 ml
42207320
250 ml
9005800223247
400 ml
9005800223490
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
5.00 / 19.40 / 5.00 cm
400 ml
8.20 / 22.30 / 3.80 cm
Тегло
50 ml
0.050 kg
250 ml
0.250 kg
400 ml
0.451 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Всяка дама знае, че за красивата прическа, обемът е задължителен!
Шампоанът от серията "Volume Care" на "Nivea" е перфектното решение за коса, която се нуждае от повече обем, изглежда безжизнена и сплескана, особено в корените. Формулата му е съобразена с индивидуалните нужди и резултатът е красива и здрава на вид и допир коса. Тя е обогатена с екстракт от бамбук и Nutri-Essences, комбинация от ценно масло от макадамия и Eucerit®, които подхранват косата, продават ѝ здравина и плътност и я изпълват с обем. Консистенцията на шампоана е много лека и не утежнява косата, а даже напротив - повдига я от корените.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Lanolin Alcohol (Eucerit)
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Bambusa Vulgaris Shoot Extract
  • Polyquaternium-10
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Glycerin
  • Propylene Glycol
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Sodium Benzoate
  • Citric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете шампоана на влажна коса.
  • Масажирайте нежно до получаването на гъста пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За максимален ефект използвайте и балсама за обем от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените шампоана "Nivea Volume Care Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - шампоан
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - шампоан
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
29 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water - Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим - шампоан
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.50 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray - Дезодорант против изпотяване - шампоан
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - шампоан
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Nourishing Body Milk - Подхранващо мляко за тяло с бадемово масло за суха кожа - шампоан
Nivea Nourishing Body Milk
Подхранващо мляко за тяло с бадемово масло за суха кожа

Nivea
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.90 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - шампоан
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
98 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 15 броя - шампоан
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 15 броя

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.89 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - шампоан
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Bella Perfecta Ultra Blue - Дамски превръзки с крилца в опаковки от 10 и 20 броя - шампоан
Bella Perfecta Ultra Blue
Дамски превръзки с крилца в опаковки от 10 и 20 броя

Bella
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.60 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - шампоан
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
Слънцезащитен спрей за бебета и деца - шампоан
Слънцезащитен спрей за бебета и деца
Бочко
Избор за SPF фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  10.70 лв.
Бебешко мляко за тяло с екстракт от лавандула - шампоан
Бебешко мляко за тяло с екстракт от лавандула
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.40 лв.
Детски шампоан за лесно разресване без сълзи - шампоан
Детски шампоан за лесно разресване без сълзи
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Мрежеста гъба за баня - шампоан
Мрежеста гъба за баня
Natural4U
Избор за цвят на гъбата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.30 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - шампоан
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - шампоан
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Bioten Bodyshape Bioactive Caffeine Anticellulite Gel - Антицелулитен и остлабващ гел с кофеин от серията "Bodyshape" - шампоан
Bioten Bodyshape Bioactive Caffeine Anticellulite Gel
Антицелулитен и остлабващ гел с кофеин от серията "Bodyshape"

Bioten
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  10.40 лв.
Nature Box Avocado Oil Scrub - Скраб за тяло с авокадо - шампоан
Nature Box Avocado Oil Scrub
Скраб за тяло с авокадо

Nature Box
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Love Sunshine Shower Gel - Душ гел с летен аромат - шампоан
Nivea Love Sunshine Shower Gel
Душ гел с летен аромат

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.

Nivea Volume Care Shampoo


Шампоан за обем от серията "Volume Care"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 28-05-2019г.
Цена:  4.70
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#120657
ВидШампоан
Наличност
50 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
250 ml
400 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на шампоана3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер
250 ml
81414
50 ml
81465
400 ml
81582
EAN
50 ml
42207320
250 ml
9005800223247
400 ml
9005800223490
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
5.00 / 19.40 / 5.00 cm
400 ml
8.20 / 22.30 / 3.80 cm
Тегло
50 ml
0.050 kg
250 ml
0.250 kg
400 ml
0.451 kg
Описание
Всяка дама знае, че за красивата прическа, обемът е задължителен!
Шампоанът от серията "Volume Care" на "Nivea" е перфектното решение за коса, която се нуждае от повече обем, изглежда безжизнена и сплескана, особено в корените. Формулата му е съобразена с индивидуалните нужди и резултатът е красива и здрава на вид и допир коса. Тя е обогатена с екстракт от бамбук и Nutri-Essences, комбинация от ценно масло от макадамия и Eucerit®, които подхранват косата, продават ѝ здравина и плътност и я изпълват с обем. Консистенцията на шампоана е много лека и не утежнява косата, а даже напротив - повдига я от корените.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете шампоана на влажна коса.
  • Масажирайте нежно до получаването на гъста пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За максимален ефект използвайте и балсама за обем от същата серия.
Козметика за коса от серията "Nivea Volume Care"
Nivea Volume Care Conditioner
Балсам за коса за обем oт серията "Volume Care"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.70 лв.
Nivea Volume Care Styling Spray
Лак за коса за обем от серията "Volume Care"
Стандартна цена 6.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.20 лв.
Nivea Volume Care Styling Mousse
Пяна за коса за обем от серията "Volume Care"
Стандартна цена 6.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.20 лв.
Козметика за коса с масло от макадамия
Garnier Fructis Smoothing Macadamia Hair Food
Изглаждаща маска с макадамия за непокорна коса
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Orzene Beer Color Lock Dry Satin Oil
Сухо олио за боядисана коса за защита на цвета
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Argan Oil 6 in 1 Total Repair
Възстановяващо олио за коса с арганово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.30 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Oil Care Hair Mask
Подхранваща маска за много суха и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Oil-Elixir
Олио-еликсир за коса за ежедневна грижа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Visage Hair Fashion Damaged Hair Olive & Macadamia Shampoo
Шампоан за изтощена коса с маслина и макадамия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.79 лв.
Petrole Hahn Nutrition Soupless Shampoo
Подхранващ шампоан за суха и къдрава коса за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Syoss Pure Smooth Lightweight Conditioner
Изглаждащ балсам за нормална към гъста коса
Цена:  7.99 лв.
Syoss Pure Smooth Micellar Shampoo
Изглаждащ шампоан за нормална към гъста коса
Цена:  7.99 лв.
Syoss Pure Fresh Micellar Shampoo
Освежаващ мицеларен шампоан за нормална коса
Цена:  7.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Mask 3 in 1
Мултифункционална маска за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Balm-Conditioner
Балсам за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Shampoo
Шампоан за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.49 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Gliss Oil Nutritive Express Repair Conditioner
Спрей балсам без отмиване срещу цъфтящи краища от серията "Oil Nutritive"
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Shampoo
Професионален шампоан за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  21.00 лв.
Още козметика за коса с масло от макадамия
Козметични продукти за коса за обем
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Shampoo
Шампоан за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  17.10 лв.
Pantene Sheer Volume 3 in 1
Шампоан, балсам и маска 3 в 1 за тънка коса без обем
Цена:  8.90 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Syoss Full Hair 5 Density & Volume Hairspray
Лак за коса за плътност и обем с дълготрайна фиксация от серията "Full Hair 5"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Batiste Stylist XXL Volume Spray
Спрей за коса за обем с кератин и инка инчи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.50 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Цена:  7.99 лв.
Orzene Beer Hyalucare Shampoo Britle + Fine Hair
Шампоан за тънка и склонна към накъсване коса
Цени от:  7.39 лв.
Cycle Vital Express Volume Foam
Професионална пяна за коса за експресен обем
Цена:  39.50 лв.
Cycle Vital Intense Volume Shampoo
Професионален шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Instant Volume Spray
Професионален спрей за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  39.00 лв.
Wash & Go Shampoo With Fruits Extract
Шампоан с плодови екстракти за всеки тип коса
Цена:  4.80 лв.
Wash & Go Shampoo With Green Tea & Blossom Extract
Шампоан със зелен чай за коса с цъфтящи краища
Цени от:  3.60 лв.
Wash & Go Shampoo With Jasmine Extract
Шампоан за нормална коса с екстракт от жасмин
Цени от:  3.60 лв.
Wash & Go Shampoo With Yeast Extract
Шампоан за много тънка коса с екстракт от мая
Цени от:  3.60 лв.
Wash & Go Shampoo With Camomile Extract
Шампоан за блясък и обем с екстракт от лайка
Цени от:  4.80 лв.
Wash & Go Shampoo With Shea Butter
Шампоан за обем за увредена коса с масло от ший
Цена:  4.80 лв.
Wash & Go Shampoo With Argan, Almond and Camellia Oil
Шампоан за обем за всеки тип коса с масла от арган, бадем и камелия
Цени от:  3.60 лв.
Wash & Go Shampoo With Herbal Extract
Шампоан за обем за мазна коса с билков екстракт
Цени от:  3.60 лв.
Nature Box Almond Oil Insta Lift-Up Spray
Спрей за коса за обем с бадемово масло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Almond Oil Conditioner
Балсам за коса за обем с масло от бадем
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Almond Oil Shampoo
Шампоан за обем с масло от бадем
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още козметични продукти за коса за обем
Още козметика за коса с бамбук
Още козметика за тяло с бамбук
Козметика за лице с бамбук
Декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за тяло с масло от макадамия
Козметика за лице с масло от макадамия
Други интересни предложения
Lavera Men Sensitiv Shower Gel 3 in 1
Витализиращ душ гел за лице, коса и тяло за мъже от серията "Men Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Petrole Hahn Dencite Volume et Matiere Shampoo
Шампоан за обемна и плътна коса за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Neobio Shampoo & Dushgel 2 in 1
Шампоан и душ гел 2 в 1 с маслина и бамбук
Цена:  8.90 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Nivea Volume Care Styling Spray
Лак за коса за обем от серията "Volume Care"
Стандартна цена 6.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.20 лв.
Nivea Volume Care Conditioner
Балсам за коса за обем oт серията "Volume Care"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.70 лв.
Nivea Volume Care Styling Mousse
Пяна за коса за обем от серията "Volume Care"
Стандартна цена 6.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.20 лв.
Logona Silk & Sleek Shampoo Bamboo
Шампоан за обем и блясък с бамбук
Цена:  17.99 лв.
Nivea Diamond Volume Shampoo
Шампоан за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume"
Цена:  5.89 лв.
Farmona Hair Genic Bamboo & Oils Strenghtening Shampoo
Възстановяващ шампоан за суха и изтощена коса от серията "Hair Genic"
Цена:  5.49 лв.
Назад към "Шампоани за обем"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво