store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    Душ гелове    Dove Rejuvenating Cherry & Chia Milk Shower Gel - Душ гел с аромат на череша и мляко от чиа
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове  

Dove Rejuvenating Cherry & Chia Milk Shower Gel


Душ гел с аромат на череша и мляко от чиа

Dove Rejuvenating Cherry & Chia Milk Shower Gel - Душ гел с аромат на череша и мляко от чиа - душ гел
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#634-364-849
ВидДуш гел
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаСуха
Разфасовка250 ÷ 720 ml
Dove Rejuvenating Cherry & Chia Milk Shower Gel - Душ гел с аромат на череша и мляко от чиа - душ гел

Dove Rejuvenating Cherry & Chia Milk Shower Gel


Душ гел с аромат на череша и мляко от чиа

 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#634-364-849
ВидДуш гел
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаСуха
Разфасовка250 ÷ 720 ml
Описание
Отдайте се на истински SPA моменти в банята с душ гела Cherry & Chia Milk от Dove. Неговата текстура образува пухкава пяна, която деликатно почиства кожата. Душ гелът притежава опияняващ аромат, съчетаващ нотки череша и мляко от чиа, който гали сетивата.

Грижовната формула на душ гела съдържа троен овлажняващ серум, който подхранва и хидратира дори сухата кожата. Той укрепва кожната бариера, възвръща еластичността и има подмладяващо действие. След употреба, кожата е мека и гладка. Вложените в състава сок от вишна и мляко от чиа притежават подхранващи свойства. Добавен е и екстракт от кокос, който поддържа оптималния баланс на влага в кожата.

Душ гелът Dove Cherry & Chia Milk е дерматологично тестван и е без съдържание на SLES и султафи. Формулата му е вега и е 97% биоразградима. Опаковката е направена от 100% рециклирана пластмаса.
Състав
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Glycerin
  • Parfum
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Chloride
  • Caprylyl Glycol
  • Lauric Acid
  • Sodium Hydroxide
  • Stearic Acid
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Sodium Isethionate
  • Glycol Distearate
  • Carbomer
  • Palmitic Acid
  • PPG-6
  • PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate
  • PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide
  • Sodium Gluconate
  • Propylene Glycol
  • Salvia Hispanica Seed Oil
  • Hydroxystearic Acid
  • Prunus Cerasus Juice
  • Cocos Nucifera Fruit Extract
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 19140
  • CI 42090
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцениш душ гела "Dove Rejuvenating Cherry & Chia Milk Shower Gel", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този душ гел, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Forest Pharmacy Clean Face Cleansing Lotion-Tonic - душ гел
Forest Pharmacy Clean Face Cleansing Lotion-Tonic
Почистващ лосион-тоник за проблемна кожа от серията "Clean Face"

Forest Pharmacy
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Подаръчен комплект Afrodita Cosmetics Cherry Chic - душ гел
Подаръчен комплект Afrodita Cosmetics Cherry Chic
Душ гел и мляко за тяло с аромат на череши

Afrodita Cosmetics
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Измиващ гел за лице Fito Cosmetic - душ гел
Измиващ гел за лице Fito Cosmetic
Със салицилова киселина от серията Acne Control

Fito Cosmetic
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  6.99 лв.
Lactacyd Sensitive - душ гел
Lactacyd Sensitive
Интимен лосион с екстракт от памук

Lactacyd
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 13.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.79 лв.
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Ваучери за подарък от store.bg
Читателски дневници Перфекта
Намаление на хиляди книги