store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    Сапуни    ...    Dove Pink Beauty Bar - Хидра...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    То...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Dove Pink Beauty Bar


Хидратиращ крем сапун

Dove Pink Beauty Bar - Хидратиращ крем сапун - сапун
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  2.40 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка04‑04‑2024 г. или 05‑04‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#461-345-354
ВидСапун
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
EAN8720182259813
Категории
За възрастНад 12 години
Разфасовка90 g
Тегло0.110 kg
Dove Pink Beauty Bar - Хидратиращ крем сапун - сапун

Dove Pink Beauty Bar


Хидратиращ крем сапун

Цена:  2.40 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка04‑04‑2024 г. или 05‑04‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#461-345-354
ВидСапун
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
EAN8720182259813
Категории
За възрастНад 12 години
Разфасовка90 g
Тегло0.110 kg
Сапунът на Dove ви дарява с нежен аромат, галещ сетивата и деликатно почистване с омекотяващ ефект върху кожата. Усещането за копринена мекота се дължи на включения във формулата му ¼ хидратиращ крем, който освен че прави кожата мека и гладка отвън, се грижи и за дълбокото ѝ хидратиране. Така в един сапун вие имате три действия - подхранване, овлажняване и нежно почистване.

Сапунът Dove е подходящ за ежедневна употреба и е дерматологично тестван.
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Stearic Acid
  • Lauric Acid
  • Sodium Palmate
  • Aqua
  • Sodium Isethionate
  • Sodium Stearate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Parfum
  • Sodium Palm Kernelate
  • Sodium Chloride
  • Propylene Glycol
  • Aqua
  • Glycerin
  • Tetrasodium Etidronate
  • Tetrasodium EDTA
  • Zinc Oxide
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 14700
  • CI 17200
  • CI 77891
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцениш сапуна "Dove Pink Beauty Bar", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този сапун, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сапуна, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Виж още
Матиращ крем против несъвършенства
Универсален крем
5 търсения от други посетители:
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги