store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    Душ гелове    Dove Renewing Peony & Rose Scen...
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Dove Renewing Peony & Rose Scent Shower Gel


Душ гел с аромат на божур и роза

Dove Renewing Peony & Rose Scent Shower Gel - Душ гел с аромат на божур и роза - душ гел
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  13.60 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка04‑05‑2024 г., 07‑05‑2024 г. или 08‑05‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#354-869-004
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
EAN8720181362514
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка450 ml
Тегло0.500 kg
Dove Renewing Peony & Rose Scent Shower Gel - Душ гел с аромат на божур и роза - душ гел

Dove Renewing Peony & Rose Scent Shower Gel


Душ гел с аромат на божур и роза

Цена:  13.60 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка04‑05‑2024 г., 07‑05‑2024 г. или 08‑05‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#354-869-004
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
EAN8720181362514
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка450 ml
Тегло0.500 kg
Превърнете моментите в банята в истинско SPA преживяване с душ гела Peony & Rose Scent от Dove. Неговата текстура образува мека пяна, която нежно почиства кожата. Душ гелът притежава завладяващ аромат, съчетаващ нотки божур и роза.

Грижовната формула на душ гела съдържа троен овлажняващ серум, който подхранва и хидратира дори сухата кожата. Той укрепва кожната бариера, възвръща еластичността и има подмладяващо действие. След употреба, кожата е мека и гладка.

Душ гелът Dove Peony & Rose Scent е дерматологично тестван и е без съдържание на султафи. Формулата му е веган и е 97% биоразградима. Опаковката е направена от 100% рециклирана пластмаса.
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Lauric Acid
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Sodium Chloride
  • Glycerin
  • Hydrogenated Soybean Oil
  • Parfum
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Sodium Benzoate
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Sodium Hydroxide
  • Citric Acid
  • Stearic Acid
  • Undecylenoyl Glycine
  • Capryloyl Glycine
  • Sodium Isethionate
  • Palmitic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Caprylic Acid
  • Capric Acid
  • Bentonite
  • Hydroxystearic Acid
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 19140
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
За да оцениш душ гела "Dove Renewing Peony & Rose Scent Shower Gel", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този душ гел, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Матиращ флуид за лице
Серум за лице против стареене
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg