store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove Go Fresh Acai ...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Dove Go Fresh Acai Berry & Waterlily Scent Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване с аромат на акай бери и водна лилия от серията "Go Fresh" - дезодорант

Dove Go Fresh Acai Berry & Waterlily Scent Anti-Perspirant


Дезодорант против изпотяване с аромат на акай бери и водна лилия от серията "Go Fresh"

Цена:  7.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Петък 30-07-2021 г., Понеделник 02-08-2021 г. или
Вторник 03-08-2021 г.
Продукт#309362
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8720181074752
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка150 ml
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • За Dove
Дезодорантът от серията "Go Fresh" на "Dove" е точният избор за всяка дама, която желае да бъде защитена от изпотяване през целия ден и едновременно с това да ухае приятно. Ароматът на дезодоранта е комбинация от свежи акценти на акай бери и нежни нотки на водна лилия.

Формулата не съдържа алкохол, дерматологично тествана е и осигурява защита от изпотяване до 48 часа*.

* Според производителя.
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте дезодоранта върху чиста кожа.
  • Пръскате от разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване на продукта преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

Важно: Флакон под налягане. Съхранявайте на хладно място, защитено от пряка слънчева светлина и недостъпно за деца.
Рейтинг
За да оцените дезодоранта "Dove Go Fresh Acai Berry & Waterlily Scent Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този дезодорант, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant - дезодорант
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Fa Island Vibes Fiji Dream Anti-Perspirant - дезодорант
Fa Island Vibes Fiji Dream Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на диня и иланг-иланг

Fa
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.19 лв.
Garnier Men Mineral Protection 6 - дезодорант
Garnier Men Mineral Protection 6
Ролон дезодорант за мъже от серията "Garnier Deo Mineral"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Nivea Men Black & White Invisible Original Anti-Perspirant - дезодорант
Nivea Men Black & White Invisible Original Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Gillette Sport Triumph Antiperspirant - дезодорант
Gillette Sport Triumph Antiperspirant
Део гел против изпотяване

Gillette
Стандартна цена 5.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.32 лв.
Дезодоранти против изпотяване - пълен списък

Dove Go Fresh Acai Berry & Waterlily Scent Anti-Perspirant


Дезодорант против изпотяване с аромат на акай бери и водна лилия от серията "Go Fresh"

Dove Go Fresh Acai Berry & Waterlily Scent Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване с аромат на акай бери и водна лилия от серията "Go Fresh" - дезодорант
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Петък 30-07-2021 г., Понеделник 02-08-2021 г. или
Вторник 03-08-2021 г.
Продукт#309362
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8720181074752
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка150 ml
Тегло0.200 kg
Описание
Дезодорантът от серията "Go Fresh" на "Dove" е точният избор за всяка дама, която желае да бъде защитена от изпотяване през целия ден и едновременно с това да ухае приятно. Ароматът на дезодоранта е комбинация от свежи акценти на акай бери и нежни нотки на водна лилия.

Формулата не съдържа алкохол, дерматологично тествана е и осигурява защита от изпотяване до 48 часа*.

* Според производителя.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте дезодоранта върху чиста кожа.
  • Пръскате от разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване на продукта преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

Важно: Флакон под налягане. Съхранявайте на хладно място, защитено от пряка слънчева светлина и недостъпно за деца.
Козметика от серията "Dove Go Fresh"
Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar
Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove 0% Aluminium Go Fresh Cucumber & Green Tea Deodorant
Дезодорант без алуминиеви соли с аромат на краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Fresh Touch Nourishing Shower Gel
Душ гел с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  6.90 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цени от:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Apple and White Tea Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на ябълка и бял чай от серията "Go Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  7.70 лв.
Още козметика от серията "Dove Go Fresh"
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Fa Island Vibes Fiji Dream Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на диня и иланг-иланг
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.19 лв.
Garnier Men Mineral Protection 6
Ролон дезодорант за мъже от серията "Garnier Deo Mineral"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Nivea Men Black & White Invisible Original Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Nivea Rose Touch Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на роза
Цена:  4.89 лв.
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors - Fresh
Ролон от серията "Garnier Deo Mineral"
Цена:  5.49 лв.
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.89 лв.
Gillette Sport Triumph Antiperspirant
Део гел против изпотяване
Стандартна цена 5.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.32 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar
Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove 0% Aluminium Go Fresh Cucumber & Green Tea Deodorant
Дезодорант без алуминиеви соли с аромат на краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цени от:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Apple and White Tea Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на ябълка и бял чай от серията "Go Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  7.70 лв.
Избери подходящата слънцезащита за твоята кожа.
Купи 2 червила Color Master и вземи подарък.
Купи 2 продукта и вземи безплатна доставка с промо код.
Вземи козметика Fruit Salad на промо цени.
Пасти за зъби с освежаващи вкусове
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Мултифункционален коректор за лице
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги