store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Грижа за брадата    King C. Gillette Soft Beard Balm - Ба...
Начало   Козметика    ...    Грижа за брадата  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
King C. Gillette Soft Beard Balm - Балсам за мека и гладка брада - балсам
Още снимки на този балсам
Активни съставки
Текстура
Начини на употреба
 

King C. Gillette Soft Beard Balm


Балсам за мека и гладка брада

Цена:  18.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 29-07-2021 г., Петък 30-07-2021 г. или
Понеделник 02-08-2021 г.
Продукт#307738
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN8006540150573
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка100 ml
Тегло0.150 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • Грижа за брадата "King C. Gillette"
  • За Gillette
Балсамът от "Gillette" ще ви помогне да поддържате брадата си мека и гладка. Формулата с масла действа хидратиращо и подхранващо. Балсамът може да се използва както за омекотяване на брадата, така и като дълбоко подхранваща маска за брада преди взимане на душ.

Съставът е обогатен с масло от какао, което притежава хидратиращи свойства, укрепва фоликулите и заздравява косъма. Вложено е арганово масло, което действа овлажняващо и подхранващо и придава блясък. Включеното масло от ший притежава антиоксидантни, регенериращи и хидратиращи свойства. Добавеното масло от мента осигурява свежо усещане.

Чувствайте се и бъдете най-доброто си аз всеки ден, със серията продукти "King C. Gillette".
  • Water
  • Stearyl Alcohol
  • Silicone Quaternium-26
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Benzyl Alcohol
  • Sodium Benzoate
  • Fragrance
  • Disodium EDTA
  • Citric Acid
  • Sodium Hydroxide
  • Mentha Piperita (Peppermint) Oil
  • Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter
  • Butyrospermum Parkii (Shea) Butter
  • Argania Spinosa Kernel Oil
Бръсни, оформяй и се грижи за брадата си с подходящите инструменти от серията продукти "King C. Gillette". Вдъхновени от основателите, създадени за теб. Всеки необходим инструмент за всеки мъж който, иска да бъде най-доброто си аз всеки ден.

Серията "King C. Gillette" включва всичко необходимо в грижата за брадата. В нея ще отриеш тример, самобръсначки и прозрачен гел за прецизно бръснене и оформяне на контурите. Включени са също почистващ гел, балсам и олио за добре поддържана, гладка и блестяща брада.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
За омекотяване на брадата:
  • Загребете малко количество в ръка.
  • Разтрийте балсама в ръце с кръгови движения.
  • Нанесете старателно по цялата дължина на брадата.

Като маска за брада:
  • Нанесете върху чиста, мокра брада и разнесете старателно.
  • Оставете да престои 3 минути и след това изплакнете.
Рейтинг
За да оцените балсама "King C. Gillette Soft Beard Balm", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този балсам, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

King C. Gillette Soft Beard Balm


Балсам за мека и гладка брада

King C. Gillette Soft Beard Balm - Балсам за мека и гладка брада - балсам
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  18.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 29-07-2021 г., Петък 30-07-2021 г. или
Понеделник 02-08-2021 г.
Продукт#307738
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN8006540150573
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка100 ml
Тегло0.150 kg
Още снимки на този балсам
Активни съставки
Текстура
Начини на употреба
Описание
Балсамът от "Gillette" ще ви помогне да поддържате брадата си мека и гладка. Формулата с масла действа хидратиращо и подхранващо. Балсамът може да се използва както за омекотяване на брадата, така и като дълбоко подхранваща маска за брада преди взимане на душ.

Съставът е обогатен с масло от какао, което притежава хидратиращи свойства, укрепва фоликулите и заздравява косъма. Вложено е арганово масло, което действа овлажняващо и подхранващо и придава блясък. Включеното масло от ший притежава антиоксидантни, регенериращи и хидратиращи свойства. Добавеното масло от мента осигурява свежо усещане.

Чувствайте се и бъдете най-доброто си аз всеки ден, със серията продукти "King C. Gillette".
Състав
  • Water
  • Stearyl Alcohol
  • Silicone Quaternium-26
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Benzyl Alcohol
  • Sodium Benzoate
  • Fragrance
  • Disodium EDTA
  • Citric Acid
  • Sodium Hydroxide
  • Mentha Piperita (Peppermint) Oil
  • Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter
  • Butyrospermum Parkii (Shea) Butter
  • Argania Spinosa Kernel Oil
Грижа за брадата "King C. Gillette"
Бръсни, оформяй и се грижи за брадата си с подходящите инструменти от серията продукти "King C. Gillette". Вдъхновени от основателите, създадени за теб. Всеки необходим инструмент за всеки мъж който, иска да бъде най-доброто си аз всеки ден.

Серията "King C. Gillette" включва всичко необходимо в грижата за брадата. В нея ще отриеш тример, самобръсначки и прозрачен гел за прецизно бръснене и оформяне на контурите. Включени са също почистващ гел, балсам и олио за добре поддържана, гладка и блестяща брада.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
За омекотяване на брадата:
  • Загребете малко количество в ръка.
  • Разтрийте балсама в ръце с кръгови движения.
  • Нанесете старателно по цялата дължина на брадата.

Като маска за брада:
  • Нанесете върху чиста, мокра брада и разнесете старателно.
  • Оставете да престои 3 минути и след това изплакнете.
Грижа за брадата "King C. Gillette"
King C. Gillette Double Edge Safety Razor
Класическа самобръсначка с 5 резервни ножчета
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  37.70 лв.
King C. Gillette Beard Trimmer
Електрически тример за брада
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  56.50 лв.
King C. Gillette Beard Oil
Олио за брада
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.90 лв.
King C. Gillette Transparent Shave Gel
Прозрачен гел за бръснене
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.90 лв.
Други интересни предложения
King C. Gillette Double Edge Safety Razor
Класическа самобръсначка с 5 резервни ножчета
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  37.70 лв.
King C. Gillette Beard Oil
Олио за брада
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.90 лв.
King C. Gillette Transparent Shave Gel
Прозрачен гел за бръснене
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.90 лв.
King C. Gillette Beard Trimmer
Електрически тример за брада
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  56.50 лв.
Ръчно изработен гребен за оформяне на мустак и брада
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Braun Beard Trimmer BT3222
Тример за брада
Цена:  76.60 лв.
Braun Multi Grooming Kit MGK5280 9 in 1
Тример за лице, коса и тяло в комплект със самобръсначка
Стандартна цена 150.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  127.50 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата
Стандартна цена 54.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  43.68 лв.
Barba Italiana Beard Oil - Tiziano
Олио за брада и мустаци
Цена:  46.00 лв.
Barba Italiana Anti-Flaking Beard Cream - Donatello
Ексфолиращ крем за брада
Цена:  39.00 лв.
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти и други.
Вземи избрани лакове Flormar на промо цени.
Купи 2 продукта и спечели слънцезащитно мляко.
Изработка на печати Colop
Мишки, клавиатури, слушалки, кабели, флаш памети и други
Мъжки и дамски портфейли
Стилни бизнес чанти и папки за документи
Кърпи за ръце, кухненски ролки, сапуни, тоалетна хартия и други
Грижа за брадата
Хидратиращ гел крем с розова вода и хиалурон
Мултифункционален коректор за лице
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги