store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Revlon So Fierce! Big Bad Lash Mascara - Спирала ...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Revlon So Fierce! Big Bad Lash Mascara - Спирала за обемни мигли - спирала

Revlon So Fierce! Big Bad Lash Mascara


Спирала за обемни мигли

Цена:  20.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 24-06-2021 г., Петък 25-06-2021 г. или
Понеделник 28-06-2021 г.
Продукт#306963
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаRevlon
Официален сайт на Revlonwww.revlon.com
EAN309970126476
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка10 ml
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Revlon
Спиралата "So Fierce!" от "Revlon" придава екстремен обем на миглите. Тя подчертава очите и прави погледа драматичен и съблазнителен.

Специалната четка Double-Sided Brush™ достига всяка мигла и ѝ придава обем и плътност. Кремообразната текстурата обгръща косъмчетата с наситен черен цвят от корена до върха. Тя не се рони и размазва. Специалната технология Lash tint постепенно потъмнява миглите, чрез естествени багрила - само за 7 дни. Формулата е дълготрайна и поддържа миглите обемни през целия ден и нощ - до 24 часа*. Тя съдържа масла, които ги подхранват и ги правят по-лъскави.

* Според производителя.
  • Aqua / Water / Eau
  • Glyceryl Stearate
  • Cera Carnauba / Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax / Cire Microcristalline
  • Stearic Acid
  • Ozokerite
  • Palmitic Acid
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Butylene Glycol
  • Stearyl Stearate
  • Aminomethyl Propanol
  • Ricinus Communis (Castor) Seed Oil
  • Ascorbyl Palmitate
  • BHT
  • C11-15 Pareth-7
  • Calendula Officinalis Flower Extract
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Caprylyl Glycol
  • Galactoarabinan
  • Hydroxyethylcellulose
  • Lecithin
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Tocopherol
  • Citric Acid
  • Phenoxyethanol
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Caramel
  • Iron Oxides (CI 77499)
  • Ultramarines (CI 77007)
Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".

През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".

Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.

От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.

Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.

Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.

Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:
  • безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
  • спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
  • социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
  • екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
  • За по-голям обем, повторете нанасянето.
Рейтинг
За да оцените спиралата "Revlon So Fierce! Big Bad Lash Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази спирала, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Revlon So Fierce! Big Bad Lash Mascara


Спирала за обемни мигли

Revlon So Fierce! Big Bad Lash Mascara - Спирала за обемни мигли - спирала
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 24-06-2021 г., Петък 25-06-2021 г. или
Понеделник 28-06-2021 г.
Продукт#306963
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаRevlon
Официален сайт на Revlonwww.revlon.com
EAN309970126476
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка10 ml
Тегло0.050 kg
Описание
Спиралата "So Fierce!" от "Revlon" придава екстремен обем на миглите. Тя подчертава очите и прави погледа драматичен и съблазнителен.

Специалната четка Double-Sided Brush™ достига всяка мигла и ѝ придава обем и плътност. Кремообразната текстурата обгръща косъмчетата с наситен черен цвят от корена до върха. Тя не се рони и размазва. Специалната технология Lash tint постепенно потъмнява миглите, чрез естествени багрила - само за 7 дни. Формулата е дълготрайна и поддържа миглите обемни през целия ден и нощ - до 24 часа*. Тя съдържа масла, които ги подхранват и ги правят по-лъскави.

* Според производителя.
Състав
  • Aqua / Water / Eau
  • Glyceryl Stearate
  • Cera Carnauba / Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax / Cire Microcristalline
  • Stearic Acid
  • Ozokerite
  • Palmitic Acid
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Butylene Glycol
  • Stearyl Stearate
  • Aminomethyl Propanol
  • Ricinus Communis (Castor) Seed Oil
  • Ascorbyl Palmitate
  • BHT
  • C11-15 Pareth-7
  • Calendula Officinalis Flower Extract
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Caprylyl Glycol
  • Galactoarabinan
  • Hydroxyethylcellulose
  • Lecithin
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Tocopherol
  • Citric Acid
  • Phenoxyethanol
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Caramel
  • Iron Oxides (CI 77499)
  • Ultramarines (CI 77007)
За Revlon
Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".

През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".

Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.

От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.

Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.

Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.

Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:
  • безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
  • спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
  • социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
  • екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
  • За по-голям обем, повторете нанасянето.
Други интересни предложения
Revlon ColorStay Full Cover Foundation
Фон дьо тен с пълно покритие и матов финиш
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  19.45 лв.
Revlon So Fierce! Chrome Ink Liquid Liner
Течна очна линия с металически цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  21.69 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за мигли с 5 действия
Стандартна цена 21.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Revlon Volumazing Waterproof Mascara - Blackest Black
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Стандартна цена 18.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -42%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Revlon So Fierce! Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Стандартна цена 21.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Revlon PhotoReady Candid Antioxidant Concealer
Коректор за лице от серията "PhotoReady"
Цена:  14.49 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Mascara
Спирала за мигли с 5 действия
Стандартна цена 21.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Revlon Volumazing Mascara Blackest Black
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 18.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -42%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Revlon Volume + Length Magnified Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  21.89 лв.
Revlon ColorStay Skinny Liquid Liner
Течна очна линия с тънък писец от серията "ColorStay "
Стандартна цена 17.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Защита от насекоми за цялото семейство.
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти и други.
Избери подходящата слънцезащита за твоята кожа.
Купи 2 продукта и участвай за награда.
Козметика за коса с цъфтящи краища
Еко препарати за чист дом и чиста планета
Възстановяващ дневен гел-крем за лице с масло от коноп
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}