store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Изкуствени мигли и лепила    Essence Lashes To Impress Half ...
Начало   Козметика    ...    Изкуствени мигли и л...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Essence Lashes To Impress Half Washes


Изкуствени мигли в комплект с лепило

Цена:  5.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 02-06-2020 г., Сряда 03-06-2020 г. или
Четвъртък 04-06-2020 г.
Продукт#277370
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаEssence
Официален сайт на Essencewww.essence.eu
EAN4250947543061
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • За Essence
Допълнете ежедневния или вечерен грим с изкуствените мигли "Lashes To Impress" от "Essence". Те се поставят във външния ъгъл на окото, за да подчертаят естествените мигли и да им придадат плътност. В комплекта е включено и лепило, с което да ги поставите.
Вярвате ли в астрологични прогнози? Ако сте скептик, то вероятно ще ви се стори чисто и просто забавно търговска марка да бъде създадена като „творческа“ зодия водолей. Ако смятате, че астрологичните прогнози са верни, тогава ще бъдете сигурни в добрите прогнози за бъдещето на великолепната, цветна марка декоративна козметика „Essence“.

„Родител“ на шарения водолей е немската компания „Cosma“, създадена през 2001 г. от Кристина Остер-Даум. Още на следващата година, през февруари, Кристина представя на пазара своята рожба „Essence“. Първите продукти с тази марка са свежи, изключително качествени лакове за нокти. През следващата година тя започва да изнася продукти за няколко европейски страни – Австрия, Швейцария и Италия. Появяват се и първите салони за красота, брандирани с марката, а съвсем скоро е пуснат и сайта ѝ, който е един истински „джобен козметичен салон“.

През 2007 г. е представена серията „Essence pure skin“, включваща продукти за почистване на кожата, като акцента е върху проблемната младежка кожа. Същата година марката е обявена за най-успешно продаваната в Германия (в козметичния бранш), а ружът „2 в 1“ получава наградата „Bussi für die Besten“ според читателите на списание BRAVO GiRL!. Следват нови серии продукти - за крака „Show your feet“ и слънцезащитни.

През 2009 г. марката е отличена като най-продавана в Европа в ниските ценови класове. През 2010 г. тя дефилира на американския пазар и започва да предлага всичко за салоните за маникюр. От 2012 г. се появяват и парфюмите на „Essence“. Не след дълго декоративната козметика се увеличава – има моливи за очи, сенки, спирали, гланцове и то в невероятни модерни цветове. И понеже тенденциите се променят, цветовите гами на „Essence“ също се менят, като има поне по две колекции в годината.

Разбира се, с постигането на разнообразие и възможностите започват да растат. Една от уникалните възможности, която се предлага на модерните клиенти е да си направят гел маникюр в домашни условия, като за целта се предлага всичко необходимо - от лампа за печене, през основи, и топ лакове.

По всеобщо мнение продуктите на немската „водолейска“ марка са модерни, уникални, качествени и на изключително достъпни цени. През 2011 г., „Essence“ покрива 26% от немския козметичен пазар, което показва, че един на всеки четири козметични продукта, закупени в Германия за 2010 г., са били техни (AC Nielsen 2011). Марката е изключително успешна в цяла Европа, а в момента се продава в повече от 50 страни.
Рейтинг
За да оцените продукта "Essence Lashes To Impress Half Washes", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Essence Lashes To Impress Half Washes


Изкуствени мигли в комплект с лепило

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 02-06-2020 г., Сряда 03-06-2020 г. или
Четвъртък 04-06-2020 г.
Продукт#277370
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаEssence
Официален сайт на Essencewww.essence.eu
EAN4250947543061
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Описание
Допълнете ежедневния или вечерен грим с изкуствените мигли "Lashes To Impress" от "Essence". Те се поставят във външния ъгъл на окото, за да подчертаят естествените мигли и да им придадат плътност. В комплекта е включено и лепило, с което да ги поставите.
За Essence
Вярвате ли в астрологични прогнози? Ако сте скептик, то вероятно ще ви се стори чисто и просто забавно търговска марка да бъде създадена като „творческа“ зодия водолей. Ако смятате, че астрологичните прогнози са верни, тогава ще бъдете сигурни в добрите прогнози за бъдещето на великолепната, цветна марка декоративна козметика „Essence“.

„Родител“ на шарения водолей е немската компания „Cosma“, създадена през 2001 г. от Кристина Остер-Даум. Още на следващата година, през февруари, Кристина представя на пазара своята рожба „Essence“. Първите продукти с тази марка са свежи, изключително качествени лакове за нокти. През следващата година тя започва да изнася продукти за няколко европейски страни – Австрия, Швейцария и Италия. Появяват се и първите салони за красота, брандирани с марката, а съвсем скоро е пуснат и сайта ѝ, който е един истински „джобен козметичен салон“.

През 2007 г. е представена серията „Essence pure skin“, включваща продукти за почистване на кожата, като акцента е върху проблемната младежка кожа. Същата година марката е обявена за най-успешно продаваната в Германия (в козметичния бранш), а ружът „2 в 1“ получава наградата „Bussi für die Besten“ според читателите на списание BRAVO GiRL!. Следват нови серии продукти - за крака „Show your feet“ и слънцезащитни.

През 2009 г. марката е отличена като най-продавана в Европа в ниските ценови класове. През 2010 г. тя дефилира на американския пазар и започва да предлага всичко за салоните за маникюр. От 2012 г. се появяват и парфюмите на „Essence“. Не след дълго декоративната козметика се увеличава – има моливи за очи, сенки, спирали, гланцове и то в невероятни модерни цветове. И понеже тенденциите се променят, цветовите гами на „Essence“ също се менят, като има поне по две колекции в годината.

Разбира се, с постигането на разнообразие и възможностите започват да растат. Една от уникалните възможности, която се предлага на модерните клиенти е да си направят гел маникюр в домашни условия, като за целта се предлага всичко необходимо - от лампа за печене, през основи, и топ лакове.

По всеобщо мнение продуктите на немската „водолейска“ марка са модерни, уникални, качествени и на изключително достъпни цени. През 2011 г., „Essence“ покрива 26% от немския козметичен пазар, което показва, че един на всеки четири козметични продукта, закупени в Германия за 2010 г., са били техни (AC Nielsen 2011). Марката е изключително успешна в цяла Европа, а в момента се продава в повече от 50 страни.
Назад към "Изкуствени мигли и лепила"
Намаление на хиляди книги