store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Rouge Signature Briliant - Течно ч...
Начало   Козметика    ...    Червила  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
301 Be Determined
302 Be Outstanding
305 Be Captivating
306 Be Innovative
311 Be Brilliant
312 Be Powerful
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Rouge Signature Briliant


Течно червило с блестящ ефект

Стандартна цена 21.59 лв.
Вземи с отстъпка -26% до 22-07-2020г.
Цена:  15.99 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 15.99 лв.
    301 Be Determined
  • 15.99 лв.
    302 Be Outstanding
  • 15.99 лв.
    305 Be Captivating
  • 15.99 лв.
    306 Be Innovative
  • 15.99 лв.
    311 Be Brilliant
  • 15.99 лв.
    312 Be Powerful
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Четвъртък 09-07-2020 г., Петък 10-07-2020 г. или
Понеделник 13-07-2020 г.
Продукт#273211
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
301 Be Determined
3600523794829
305 Be Captivating
3600523794874
306 Be Innovative
3600523794881
302 Be Outstanding
3600523794911
311 Be Brilliant
3600523794959
312 Be Powerful
3600523794966
Категории
Разфасовка7 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Нова ера в блясъка! Блестящите устни са последния моден писък.

С течното червило от "L'Oréal" ще бъдете в крак с модните тенденции. То дарява устните с наситен цвят и ослепителен блясък. Нежната гладка текстура на червилото се нанася лесно и прецизно, с помощта на гъвкавия и заострен апликатор. Формулата е обогатена с наситените пигменти, които осигуряват богатия и интензивен цвят. На вложените олиа в състава се дължи гланцовия блясък. Включените полимери, осигуряват ултра тънък филм върху кожата. Той оставя устните с комфортно и леко усещане, без неприятна лепкавост.

Червилото "L'Oréal Rouge Signature Briliant" осигурява дълготраен блестящ цвят върху устните. Те изглеждат чувствени и съблазнителни. Подбраните нюанси подхождат на всеки цвят на кожата. Червилото се предлага в луксозна опаковка.
  • Octyldodecanol
  • Aqua / Water
  • Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone
  • Ethylcellulose
  • Sorbitan Stearate
  • Alcohol
  • Cetyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sucrose Cocoate
  • Hydroxypropyl Guar
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Linalool
  • Alumina
  • Magnesium Silicate
  • Aluminum Hydroxide
  • Barium Sulfate
  • Tin Oxide
  • Silica
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 15985 / Yellow 6
    • CI 17200 / Red 33
    • CI 45410 / Red 28
    • Mica
    • CI 19140 / Yellow 5
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 42090 / Blue 1
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете нанасянето на червилото върху горната устна.
  • Движете апликатора от средата към краищата ѝ, като спазвате контурите.
  • Нанесете червило и върху долната устна.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените червилото "L'Oreal Rouge Signature Briliant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick - Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible" - червило
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Manhattan Super Gel Nail Polish - Лак за нокти с гел ефект - червило
Manhattan Super Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект

Manhattan
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Manhattan Last & Shine Nail Polish - Дълготраен бързосъхнещ лак за нокти - червило
Manhattan Last & Shine Nail Polish
Дълготраен бързосъхнещ лак за нокти

Manhattan
24 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer - Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка - червило
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer
Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Цена:  18.99 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick Pink Edition - Течно червило с матов ефект - червило
Maybelline SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick Pink Edition
Течно червило с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara - Спирала и база за обемни мигли 2 в 1 - червило
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1

Loreal Paris
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.

L'Oreal Rouge Signature Briliant


Течно червило с блестящ ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 21.59 лв.
Вземи с отстъпка -26% до 22-07-2020г.
Цена:  15.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Четвъртък 09-07-2020 г., Петък 10-07-2020 г. или
Понеделник 13-07-2020 г.
Продукт#273211
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
301 Be Determined
3600523794829
305 Be Captivating
3600523794874
306 Be Innovative
3600523794881
302 Be Outstanding
3600523794911
311 Be Brilliant
3600523794959
312 Be Powerful
3600523794966
Категории
Разфасовка7 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Цветове
301 Be Determined
302 Be Outstanding
305 Be Captivating
306 Be Innovative
311 Be Brilliant
312 Be Powerful
Описание
Нова ера в блясъка! Блестящите устни са последния моден писък.

С течното червило от "L'Oréal" ще бъдете в крак с модните тенденции. То дарява устните с наситен цвят и ослепителен блясък. Нежната гладка текстура на червилото се нанася лесно и прецизно, с помощта на гъвкавия и заострен апликатор. Формулата е обогатена с наситените пигменти, които осигуряват богатия и интензивен цвят. На вложените олиа в състава се дължи гланцовия блясък. Включените полимери, осигуряват ултра тънък филм върху кожата. Той оставя устните с комфортно и леко усещане, без неприятна лепкавост.

Червилото "L'Oréal Rouge Signature Briliant" осигурява дълготраен блестящ цвят върху устните. Те изглеждат чувствени и съблазнителни. Подбраните нюанси подхождат на всеки цвят на кожата. Червилото се предлага в луксозна опаковка.
Състав
  • Octyldodecanol
  • Aqua / Water
  • Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone
  • Ethylcellulose
  • Sorbitan Stearate
  • Alcohol
  • Cetyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sucrose Cocoate
  • Hydroxypropyl Guar
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Linalool
  • Alumina
  • Magnesium Silicate
  • Aluminum Hydroxide
  • Barium Sulfate
  • Tin Oxide
  • Silica
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 15985 / Yellow 6
    • CI 17200 / Red 33
    • CI 45410 / Red 28
    • Mica
    • CI 19140 / Yellow 5
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 42090 / Blue 1
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете нанасянето на червилото върху горната устна.
  • Движете апликатора от средата към краищата ѝ, като спазвате контурите.
  • Нанесете червило и върху долната устна.
Декоративна козметика от серията "L'Oreal Signature"
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.99 лв.
L'Oreal Le Liner Signature Eyeliner
Водоустойчива очна линия
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner Limited Edition
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Tattoo Signature Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  17.99 лв.
Още декоративна козметика от серията "L'Oreal Signature"
Други интересни предложения
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.99 лв.
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Le Liner Signature Eyeliner
Водоустойчива очна линия
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner Limited Edition
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Tattoo Signature Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  17.99 лв.
Назад към "Червила"
Защита от насекоми за цялото семейство.
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Слънцезащитен флуид за лице
Дамски дезодоранти
Козметика за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги