store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Paradise Extatic Mascara Valentines L...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Опаковка на спиралата

L'Oreal Paradise Extatic Mascara Valentines Limited Edition


Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 25-02-2020 г. или
Сряда 26-02-2020 г.
Продукт#272405
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523822690
Категории
Разфасовка6.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Спиралата "Paradise Valentines" от "L'Oréal" прави миглите дълги, красиви и подчертани. Тя се предлага в красива лимитирана опаковка на сърца, специално създадена за Свети Валентин. Иновативната вълнообразна четка притежава ултра меки влакна, за лесно и прецизно нанасяне. Спиралата е с нежна и обгрижваща формула, съдържаща естествени минерални черни пигменти. Обогатена е с рициново масло, което подхранва и стимулира растежа на миглите. Добавеният екстракт от полски синчец има хидратиращи, успокояващи и противовъзпалителни свойства. Текстурата е копринено гладка и допринася за комфортно и леко усещане, без да се рони.

Спиралата "L'Oreal Paradise Extatic Valentines" осигурява:
  • невероятна дължина
  • забележителен обем
  • интензивно подхранване
  • леко усещане
  • дълбок черен цвят
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Synthetic Beeswax
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Cetyl Alcohol
  • Steareth-20
  • Glyceryl Dibehenate
  • Steareth-2
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Tribehenin
  • Caprylyl Glycol
  • Glyceryl Behenate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Disodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Maltodextrin
  • Potassium Sorbate
  • BHT
  • Centaurea Cyanus Flower Extract
  • May Contain: CI 77499 / Iron Oxides
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
За да оцените спиралата "L'Oreal Paradise Extatic Mascara Valentines Limited Edition", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Paradise Extatic Mascara Valentines Limited Edition


Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 25-02-2020 г. или
Сряда 26-02-2020 г.
Продукт#272405
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523822690
Категории
Разфасовка6.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на тази спирала
Опаковка на спиралата
Описание
Спиралата "Paradise Valentines" от "L'Oréal" прави миглите дълги, красиви и подчертани. Тя се предлага в красива лимитирана опаковка на сърца, специално създадена за Свети Валентин. Иновативната вълнообразна четка притежава ултра меки влакна, за лесно и прецизно нанасяне. Спиралата е с нежна и обгрижваща формула, съдържаща естествени минерални черни пигменти. Обогатена е с рициново масло, което подхранва и стимулира растежа на миглите. Добавеният екстракт от полски синчец има хидратиращи, успокояващи и противовъзпалителни свойства. Текстурата е копринено гладка и допринася за комфортно и леко усещане, без да се рони.

Спиралата "L'Oreal Paradise Extatic Valentines" осигурява:
  • невероятна дължина
  • забележителен обем
  • интензивно подхранване
  • леко усещане
  • дълбок черен цвят
Състав
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Synthetic Beeswax
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Cetyl Alcohol
  • Steareth-20
  • Glyceryl Dibehenate
  • Steareth-2
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Tribehenin
  • Caprylyl Glycol
  • Glyceryl Behenate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Disodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Maltodextrin
  • Potassium Sorbate
  • BHT
  • Centaurea Cyanus Flower Extract
  • May Contain: CI 77499 / Iron Oxides
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Козметични подаръци за "Свети Валентин"
Vivian Gray Love Bomb Luxury Body Lotion
Лосион за тяло
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.00 лв.
Vivian Gray Love Bomb Luxury Shower Gel
Душ гел
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.00 лв.
s.Oliver Your Moment Women EDP
Дамски парфюм
Цена:  50.00 лв.
Elizabeth Arden My Fifth Avenue EDP
Дамски парфюм
Цена:  57.00 лв.
Elizabeth Arden Untold EDP
Дамски парфюм
Цени от:  78.00 лв.
Elizabeth Arden Green Tea Pomegranate EDT
Дамски парфюм
Цена:  59.00 лв.
Elizabeth Arden White Tea Vanilla Orchid EDT
Дамски парфюм
Цена:  48.00 лв.
Elizabeth Arden White Tea Wild Rose EDT
Дамски парфюм
Цена:  48.00 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Syoss Pure Volume
Мицеларен шампоан и олекотен балсам за обем
Стандартна цена 18.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.69 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Beology Smoothing
Заглаждащи шампоан и спрей за хвърчаща коса
Стандартна цена 36.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Barnangen Oil Intense
Душ крем и лосион за тяло
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Almond Oil
Душ гел и лосион за тяло
Стандартна цена 19.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Подаръчен комплект - B.U. The Absolute Gift
Дамски душ гел и дезодорант от серията "Absolute Me"
Стандартна цена 9.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Подаръчен комплект - Maybelline Colossal Platinum & Master Chrome
Спирала за обемни мигли и хайлайтър
Стандартна цена 20.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.70 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Volume Million Lashes & Flash Cat Eye
Спирала за обемни мигли и очна линия
Стандартна цена 24.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.19 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Hyaluron Specialist
Дневен и нощен крем с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.10 лв.
Antonio Banderas Blue Seduction
Подаръчен комплект за мъже
Стандартна цена 34.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.70 лв.
Antonio Banderas Her Secret Desire
Подаръчен комплект с парфюм и лосион за тяло от серията "Secret"
Стандартна цена 35.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.30 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Gliss Supreme Length
Шампоан и спрей балсам за дълга коса
Стандартна цена 15.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Gliss Ultimate Color & Taft Power
Шампоан, балсам и лак за коса
Стандартна цена 20.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.69 лв.
Подаръчен комплект със златист несесер - Beology Repairing
Шампоан и маска за изтощена коса
Стандартна цена 36.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.99 лв.
Подаръчен комплект - C-Thru Wanderlust Dream
Дамски душ гел и дезодорант
Стандартна цена 9.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Подаръчен комплект - C-Thru Harmony Bliss
Дамски душ гел и дезодорант
Стандартна цена 9.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Tesori d'Oriente Ayurveda
Подаръчен комплект с парфюм, крем за тяло и несесер
Стандартна цена 25.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.70 лв.
Още козметични подаръци за "Свети Валентин"
Декоративна козметика от серията "L'Oreal Paradise Extatic"
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Декоративна козметика с рициново масло
IsaDora Active All Day Wear Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  42.00 лв.
Flormar Color Up Lip Crayon
Червило-молив с матов ефект
Стандартна цена 7.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.80 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Essence Lash Princess False Lash Effect Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за ефект "изкуствени мигли"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Maybelline Master Precise All Day Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.50 лв.
Lip Smacker Coca-Cola Cherry
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Kitten
Балсам за устни с аромат на диня
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Bunny
Балсам за устни с аромат на морковена торта
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Unicorn
Балсам за устни с вкусен аромат
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Bell HypoAllergenic Waterproof Mascara
Хипоалергенна водоустойчива спирала за мигли от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Manhattan All in One Lipstick
Хидратиращо червило с дълготраен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.20 лв.
Bell HypoAllergenic Eye Liner Pencil
Очна линия за прецизно очертаване от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Avril Le Crayon Yeaux
Дълготраен био молив за очи
Стандартна цена 7.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.30 лв.
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Kohl Eyeliner
Дълготраен молив за очи от серията "Color Icon"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Bell Creamy&Shiny Lipstick Butter
Кремообразно молив-червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Sante Mademoiselle Sensitive Mascara
Спирала за чувствителни очи
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Artdeco Ultra Deep Black Mascara
Спирала с ултра черен цвят
Цена:  26.90 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Sante Waterproof Eyeliner
Водоустойчива гелообразна очна линия
Цена:  14.99 лв.
Още декоративна козметика с рициново масло
Козметика за лице с рициново масло
Lip Smacker Disney Star Wars - Princess Leia
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  9.99 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Minnie
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Nacomi Cleansing Oil
Почистващо олио за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  19.80 лв.
Lip Smacker Classic
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Цена:  4.80 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Цена:  6.90 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Yoda
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  9.99 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Цена:  3.99 лв.
Nivea Pop-Ball Blueberry & Cherry Blossom Lip Balm
Балсам за устни с аромат на боровинка и черешов цвят
Цена:  10.89 лв.
Nivea Pop-Ball Watermelon & Pomegranate Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня и нар
Цена:  10.89 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Panda
Балсам за устни с аромат на пухкав крем
Цена:  7.49 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Cinderella
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Belle
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Disney Tsum Tsum - Tinker Bell
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  12.90 лв.
Sante Smooth Color Kiss Tinted Lip Balm
Балсам за устни
Цена:  6.99 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
Nivea Pop-Ball Raspberry & Red Apple Lip Balm
Балсам за устни с аромат на малина и червена ябълка
Цена:  9.79 лв.
Afrodita Cosmetics 4D Collagen Cream 35+
Крем против бръчки за суха кожа
Цена:  38.80 лв.
Nacomi Cleansing Oil
Почистващо олио за лице за нормална и суха кожа
Цена:  19.80 лв.
Chamos Hinijini Dharma Mask
Подхранваща маска за лице против бръчки
Цена:  3.99 лв.
Sebamed Clear Face Gentle Scrub
Хипоалергенен скраб за лице против акне за мазна кожа и запушени пори от серията "Clear Face"
Цена:  25.10 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  79.90 лв.
Масло за почистване на грим
Цена:  14.99 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  22.90 лв.
Още козметика за лице с рициново масло
Козметика за коса с рициново масло
Elseve Dream Long Steam Mask
Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса
Цена:  9.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Fortifying Ricin Oil Hair Milk Mask
Маска с рициново масло за слаба и склонна към накъсване коса
Цена:  9.99 лв.
Интензивно подхранваща маска за суха, боядисана и изтощена коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса
Цена:  7.90 лв.
Шампоан за ускоряване растежа на косата
Цена:  6.00 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Цени от:  6.79 лв.
Маска за активиране на растежа за всеки тип коса
С рициново масло, мед и горчица от серията "Народные рецепты"
Цена:  2.00 лв.
Укрепваща маска за всеки тип коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Възстановяваща маска за всеки тип коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Цена:  6.79 лв.
Шампоан за бърз растеж на косата - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Шампоан против пърхот - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Natural Scalp Care Mask
Маска за коса против сух, раздразнен скалп и косопад
Цена:  29.90 лв.
Avril Repair Conditioner Dry and Damaged Hair
Био възстановяващ балсам за суха и увредена коса
Цена:  21.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Repairing Cream
Възстановяващ крем за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цена:  7.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Mask
Маска за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цена:  9.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Conditioner
Балсам за слаба, склонна към накъсване коса с масла от рицин и бадем
Цена:  5.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Shampoo
Шампоан за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цени от:  5.99 лв.
Afrodita Cosmetics Styling Wet Look Oil Gel
Гел за коса с мокър ефект
Цена:  6.90 лв.
Spa Master Professional Protect Line Conditioner For Colored Hair
Балсам за боядисана коса
Цена:  3.30 лв.
Възстановяващ балсам за коса
От серията "Козе мляко - Regal"
Цена:  3.40 лв.
Още козметика за коса с рициново масло
Козметика за тяло с рициново масло
Картички за Свети Валентин
Книги за Свети Валентин
Други интересни предложения
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Стандартна цена 84.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  79.90 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Стандартна цена 24.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.90 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Lavender
От серията "Ice Love"
Цена:  200.00 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Aber blue
От серията "Ice Love"
Цена:  200.00 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Black
От серията "Ice Love"
Цени от:  235.00 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Red
От серията "Ice Love"
Цена:  200.00 лв.
Часовник Ice Watch - Ice Love - Pink
От серията "Ice Love"
Цена:  200.00 лв.
Часовник Ice Watch - F*ck Me I'm Famous - White Lips
От серията "F*ck Me I'm Famous"
Цени от:  240.00 лв.
Часовник Ice Watch - F*ck Me I'm Famous - FluoPink Head
От серията "F*ck Me I'm Famous"
Цени от:  240.00 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Купи 2 бои за коса Palette и спечели подарък.
Купи продукт Beology и можеш да спечелиш четка за коса.
Избери сред разнообразие от козметични комплекти.
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Мицеларна млечна вода
Фотоепилатор
Козметика за тяло
Намаление на хиляди книги