store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Основи    Max Factor Miracle Prep Pore Minimising + Ma...
Начало   Козметика    ...    Основи  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Max Factor Miracle Prep Pore Minimising + Mattifying Primer


Минимизираща порите и матираща база за грим от серията "Miracle"

Цена:  22.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270459
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаMax Factor
EAN3614227127692
Категории
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Max Factor
Базата от "Max Factor" минимизира разширените пори и подготвя кожата за нанасяне на грима. Нежната текстура се плъзга по лицето и оставя прозрачно кадифено покритие. Формулата съдържа специален комплекс, който абсорбира излишното количество себум и така запазва грима ви безупречен за по-дълго.

Базата намалява лъщенето, оставя кожата гладка и матирана. С нея лицето ви е готово за равномерно и безупречно нанасяне на любимия ви фон фьо тен.
  • Aqua / Water / Eau
  • Cyclopentasiloxane
  • Talc
  • Propylene Glycol
  • Dimethicone
  • Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Sodium Chloride
  • PVP
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Hydroxide
  • Acrylonitrile / Methyl Methacrylate / Vinylidene Chloride Copolymer
  • Synthetic Beeswax
  • Trihydroxystearin
  • Methicone
  • 1,2-Hexanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Silica
  • Sodium Benzoate
  • Synthetic Wax
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Hexyl Laurate
  • Isopropyl Titanium Triisostearate
  • Ethylene Brassylate
  • Polyethylene
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Препоръчително е преди употреба да почистите лицето си.
  • Нанесете тънък слой от базата върху лицето с върховете на пръстите си или с четка.
  • След базата нанесете фон дьо тен или избрания от вас грим.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Max Factor Miracle Prep Pore Minimising + Mattifying Primer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Max Factor Miracle Prep Pore Minimising + Mattifying Primer


Минимизираща порите и матираща база за грим от серията "Miracle"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270459
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаMax Factor
EAN3614227127692
Категории
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Описание
Базата от "Max Factor" минимизира разширените пори и подготвя кожата за нанасяне на грима. Нежната текстура се плъзга по лицето и оставя прозрачно кадифено покритие. Формулата съдържа специален комплекс, който абсорбира излишното количество себум и така запазва грима ви безупречен за по-дълго.

Базата намалява лъщенето, оставя кожата гладка и матирана. С нея лицето ви е готово за равномерно и безупречно нанасяне на любимия ви фон фьо тен.
Състав
  • Aqua / Water / Eau
  • Cyclopentasiloxane
  • Talc
  • Propylene Glycol
  • Dimethicone
  • Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Sodium Chloride
  • PVP
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Hydroxide
  • Acrylonitrile / Methyl Methacrylate / Vinylidene Chloride Copolymer
  • Synthetic Beeswax
  • Trihydroxystearin
  • Methicone
  • 1,2-Hexanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Silica
  • Sodium Benzoate
  • Synthetic Wax
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Hexyl Laurate
  • Isopropyl Titanium Triisostearate
  • Ethylene Brassylate
  • Polyethylene
За Max Factor
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Препоръчително е преди употреба да почистите лицето си.
  • Нанесете тънък слой от базата върху лицето с върховете на пръстите си или с четка.
  • След базата нанесете фон дьо тен или избрания от вас грим.
Още грим от серията "Max Factor Miracle"
Други интересни предложения
Max Factor Creme Puff Powder Blush
Прахообразен руж за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  21.90 лв.
Max Factor Miracle Contour Duo Sculpt + Highlight
Дуо палитра за контуриране на лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor Miracle Glow Duo Pro Illuminator
Озаряващ дуо хайлайтър за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor Miracle Cheek Duo Blush + Highlight
Дуо хайлайтър и руж за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor Miracle Veil Radiant Loose Powder
Прахообразна пудра за лице от серията "Miracle"
Цена:  20.70 лв.
Max Factor Smokey Eye Drama Kit Matte
Палитра с 4 цвята матови сенки за очи
Цена:  15.90 лв.
Max Factor Volume Infusion Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  22.70 лв.
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil
Молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Max Factor False Lash Effect Mascara
Цветна спирала за ефект "изкуствени мигли"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.90 лв.
Назад към "Основи за грим"
Намаление на хиляди книги