store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Сенки    Bourjois Rue De Cafe Chocolate Nude Edition - Палит...
Начало   Козметика    ...    Сенки  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тези сенки
Опаковка
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois Rue De Cafe Chocolate Nude Edition


Палитра с грим за очи

Цена:  31.19 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#270238
ВидСенки
НаличностДа, на склад при доставчик - време за доставка 7 дни
Физически е наличен при доставчик на store.bg. Времето за обработка на заявките е 7 - работни дни.
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3614228410694
Категории
Разфасовка7.68 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.10 / 13.00 / 1.00 cm
Тегло0.110 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Палитрата от "Bourjois" съдържа 6 нюанса сенки за очи, база и хайлайтър, с които ще имате красива парижка визия. Сенките са идеални за създаване както на лек дневен, така и на вечерен грим. Включени са светли бежови цветове, златисти и тъмно кафяви нюанси, които се допълват и преливат чудесно. Някои са с матов, а други с блестящ финиш. Формулата съдържа наситени пигменти, които осигуряват дълготраен и интензивен цвят. Кадифената и лека текстурата е лесна за нанасяне и смесване.

Благодарение на базата, сенките се задържат трайно върху клепачите и остават безупречни с часове. Хайлайтърът можете да нанасяте върху вътрешния ъгъл на окото, под веждите и над скулите. Той ще озари лицето и ще отвори погледа ви.

Палитрата "Rue De Cafe Chocolate Nude Edition" разполага с огледало, което ще улесни гримирането, където и да се намирате. Включена е и двустранна четка - заоблената е за разнасяне и смесване на цветовете, а скосената - за прецизни линии.

Опаковката има стилен дизайн и би добавила доза блясък към всеки козметичен несесер или дамска чанта.
  • Mica
  • Talc
  • Dimethicone
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Magnesium Stearate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • Silica
  • Alumina
  • Tin Oxide
  • Triethoxycaprylylsilane
  • May contain:
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Ultramarines (CI 77007)
    • Carmine (CI 75470)
    • Manganese Violet (CI 77742)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Първо нанесете базата и след това сенките с помощта на апликаторa.
  • Комбинирайте цветовете по ваш избор, за да създадете впечатляваща визия.
  • За по-интензивен цвят, навлажнете четката, преди да нанесете сенките.
  • Поставете малко количество от хайлайтъра върху вътрешния ъгъл на окото, под веждите и над скулите, за да придадете свеж вид на грима.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.
  • Преди лягане, свалете грима с подходящ за вашия тип кожа почистващ продукт за лице.
Рейтинг
За да оцените сенките "Bourjois Rue De Cafe Chocolate Nude Edition", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези сенки, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сенките, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Rue De Cafe Chocolate Nude Edition


Палитра с грим за очи

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  31.19 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#270238
ВидСенки
НаличностДа, на склад при доставчик - време за доставка 7 дни
Физически е наличен при доставчик на store.bg. Времето за обработка на заявките е 7 - работни дни.
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3614228410694
Категории
Разфасовка7.68 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.10 / 13.00 / 1.00 cm
Тегло0.110 kg
Още снимки на тези сенки
Опаковка
Описание
Палитрата от "Bourjois" съдържа 6 нюанса сенки за очи, база и хайлайтър, с които ще имате красива парижка визия. Сенките са идеални за създаване както на лек дневен, така и на вечерен грим. Включени са светли бежови цветове, златисти и тъмно кафяви нюанси, които се допълват и преливат чудесно. Някои са с матов, а други с блестящ финиш. Формулата съдържа наситени пигменти, които осигуряват дълготраен и интензивен цвят. Кадифената и лека текстурата е лесна за нанасяне и смесване.

Благодарение на базата, сенките се задържат трайно върху клепачите и остават безупречни с часове. Хайлайтърът можете да нанасяте върху вътрешния ъгъл на окото, под веждите и над скулите. Той ще озари лицето и ще отвори погледа ви.

Палитрата "Rue De Cafe Chocolate Nude Edition" разполага с огледало, което ще улесни гримирането, където и да се намирате. Включена е и двустранна четка - заоблената е за разнасяне и смесване на цветовете, а скосената - за прецизни линии.

Опаковката има стилен дизайн и би добавила доза блясък към всеки козметичен несесер или дамска чанта.
Състав
  • Mica
  • Talc
  • Dimethicone
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Magnesium Stearate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • Silica
  • Alumina
  • Tin Oxide
  • Triethoxycaprylylsilane
  • May contain:
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Ultramarines (CI 77007)
    • Carmine (CI 75470)
    • Manganese Violet (CI 77742)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Първо нанесете базата и след това сенките с помощта на апликаторa.
  • Комбинирайте цветовете по ваш избор, за да създадете впечатляваща визия.
  • За по-интензивен цвят, навлажнете четката, преди да нанесете сенките.
  • Поставете малко количество от хайлайтъра върху вътрешния ъгъл на окото, под веждите и над скулите, за да придадете свеж вид на грима.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.
  • Преди лягане, свалете грима с подходящ за вашия тип кожа почистващ продукт за лице.
Назад към "Сенки за очи"
Намаление на хиляди книги