Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Самобръснач...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    ...    Gillette Venus Extra Smooth Sensitive ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette Venus Extra Smooth Sensitive Razor


Дамска самобръсначка за чувствителна кожа от серията "Venus"

Цена:  20.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#264992
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018491148
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • За Gillette
Самобръсначката "Venus Extra Smooth Sensitive" от "Gillette" е създадена за жени с чувствителна кожа. Лубрикираща лента Skin Elixir, разположена в горния край на ножчето, изпуска невидим гел при контакт с влажната кожа, който улеснява плъзгането на остриетата. Специална хидратираща лента спомага за намаляване риска от наранявания и раздразнения. Самобръсначката притежава 5 остриета с диамантено покритие, които се доближават изключително близо до кожата и осигуряват прецизно бръснене. Кожата остава копринено гладка и мека на допир.

Заоблената бръснещата глава е подвижна, за да следва извивките на тялото и да достига и най-труднодостъпните места. Дръжката е ергономична и пасва добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и когато е мокра.

Самобръсначката е дерматологично тествана за чувствителна кожа. Тя е съвместима с всички резервни ножчета "Gillette Venus".
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменяйте ножчетата на самобръсначката още при първия признак на затъпяване, за да избегнете появата на раздразнения.
Рейтинг
За да оцените самобръсначката "Gillette Venus Extra Smooth Sensitive Razor", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Gillette Venus Extra Smooth Sensitive Razor


Дамска самобръсначка за чувствителна кожа от серията "Venus"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#264992
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018491148
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Описание
Самобръсначката "Venus Extra Smooth Sensitive" от "Gillette" е създадена за жени с чувствителна кожа. Лубрикираща лента Skin Elixir, разположена в горния край на ножчето, изпуска невидим гел при контакт с влажната кожа, който улеснява плъзгането на остриетата. Специална хидратираща лента спомага за намаляване риска от наранявания и раздразнения. Самобръсначката притежава 5 остриета с диамантено покритие, които се доближават изключително близо до кожата и осигуряват прецизно бръснене. Кожата остава копринено гладка и мека на допир.

Заоблената бръснещата глава е подвижна, за да следва извивките на тялото и да достига и най-труднодостъпните места. Дръжката е ергономична и пасва добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и когато е мокра.

Самобръсначката е дерматологично тествана за чувствителна кожа. Тя е съвместима с всички резервни ножчета "Gillette Venus".
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменяйте ножчетата на самобръсначката още при първия признак на затъпяване, за да избегнете появата на раздразнения.
Ножчета съвместими със самобръсначка "Gillette Venus"
Други интересни предложения
Gillette Venus Spa Breeze Razor
Дамска самобръсначка в опаковка с 3 ножчета от серията "Venus"
Цена:  22.90 лв.
Gillette Venus Smooth Sensitive Razor
Дамскa самобръсначкa в опаковки с 1 и 2 ножчета от серията "Venus"
Цени от:  13.30 лв.
Gillette Venus Extra Smooth Sensitive
Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Venus"
Цена:  37.50 лв.
Gillette Venus Swirl
Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Gillette Venus Embrace
Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 броя от серията "Venus"
Цена:  18.70 лв.
Gillette Venus
Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 и 4 броя от серията "Venus"
Цени от:  12.70 лв.
Gillette Venus Breeze
Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.40 лв.
Gillette Venus Embrace Snap
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Gillette Venus Breeze 2 in 1
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.70 лв.
Gillette Venus
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Цена:  11.60 лв.
Назад към "Самобръсначки за жени"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво