Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Самобръснач...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    ...    Gillette SkinGuard Sensitive Razor - С...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази самобръсначка

Gillette SkinGuard Sensitive Razor


Самобръсначка за чувствителна кожа

Цена:  22.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Понеделник 28-10-2019 г., Вторник 29-10-2019 г. или
Сряда 30-10-2019 г.
Продукт#264875
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018486342
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Самобръсначката "SkinGuard Sensitive" от "Gillette" е специално създадена за мъже с чувствителна кожа. Тя е проектирана да спре раздразненията при бръснене. Специална приставка повдига остриетата, за да сведе до минимум контакта с кожата. Тя абсорбира налягането, така че натискът на ножчетата да бъде по-малък.

Самобръсначката осигурява гладко и прецизно бръснене и се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикиращи лентички в двата края - преди и след остриетата. При допир с влажната кожа, те оставят невидим слой гел, който улеснява плъзгането. Освен това, сменяемата глава се движи така, че да следва контурите на лицето. Самобръсначката е съвместима освен с резервните ножчета "SkinGuard" и с всички ножчета от серията "Gillette Fusion".

Характеристики на самобръсначката:
  • проектирана да спре раздразнението при бръснене
  • клинично доказано подходяща за чувствителна кожа
  • специална приставка повдига остриетата, за да сведе до минимум контакта с кожата
  • абсорбира налягането, така че натискът на ножчетата върху кожата да е по-малък
  • лубрикиращите ленти оставят гладък защитен слой, който улеснява плъзгането и намалява риска от нараняване
  • тример на гърба на бръснещата глава, с който можете да обработите труднодостъпните зони около носа, както и да оформите бакенбардите
  • ергономична дръжка за стабилен захват и пълен контрол на движението
  • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
  • дръжката на самобръсначката пасва с резервни ножчета "SkinGuard" и "Fusion"
  • Състав на овлажняващата лента:
  • PEG-115M
  • PEG-7M
  • PEG-100
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil
  • Persea Gratissima (Avocado) Oil
  • Tris(Di-T-Butyl)Phosphite
  • BHT
  • Glycol
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество гел, крем или пяна за бръснене на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейф или лосион за след бръснене.

Препоръка:
  • Не използвайте ножчета със захабени остриета, за да елиминирате риска от поява на раздразнения по кожата. Kогато цвета на лубрикиращата лента избледнее е време да смените ножчето.
  • За вашата самобръсначка използвайте ножчета "Gillette SkinGuard".
  • За перфектни резултати, използвайте продуктите за чувствителна кожа от серията "Gillette SkinGuard".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • ергономична дръжка - 1 брой
  • ножчета - 2 броя
Рейтинг
За да оцените самобръсначката "Gillette SkinGuard Sensitive Razor", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo - Шампоан за мъже от серията "Deep" - самобръсначка
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"

Nivea
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.89 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion - Лосион за след бръснене от серията "Deep" - самобръсначка
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"

Nivea
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.69 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel - Гел за бръснене от серията "Deep" - самобръсначка
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"

Nivea
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.09 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - самобръсначка
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Вземи сега с отстъпка от -9% до 11!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.39 лв.

Gillette SkinGuard Sensitive Razor


Самобръсначка за чувствителна кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Понеделник 28-10-2019 г., Вторник 29-10-2019 г. или
Сряда 30-10-2019 г.
Продукт#264875
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018486342
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Още снимки на тази самобръсначка
Описание
Самобръсначката "SkinGuard Sensitive" от "Gillette" е специално създадена за мъже с чувствителна кожа. Тя е проектирана да спре раздразненията при бръснене. Специална приставка повдига остриетата, за да сведе до минимум контакта с кожата. Тя абсорбира налягането, така че натискът на ножчетата да бъде по-малък.

Самобръсначката осигурява гладко и прецизно бръснене и се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикиращи лентички в двата края - преди и след остриетата. При допир с влажната кожа, те оставят невидим слой гел, който улеснява плъзгането. Освен това, сменяемата глава се движи така, че да следва контурите на лицето. Самобръсначката е съвместима освен с резервните ножчета "SkinGuard" и с всички ножчета от серията "Gillette Fusion".

Характеристики на самобръсначката:
  • проектирана да спре раздразнението при бръснене
  • клинично доказано подходяща за чувствителна кожа
  • специална приставка повдига остриетата, за да сведе до минимум контакта с кожата
  • абсорбира налягането, така че натискът на ножчетата върху кожата да е по-малък
  • лубрикиращите ленти оставят гладък защитен слой, който улеснява плъзгането и намалява риска от нараняване
  • тример на гърба на бръснещата глава, с който можете да обработите труднодостъпните зони около носа, както и да оформите бакенбардите
  • ергономична дръжка за стабилен захват и пълен контрол на движението
  • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
  • дръжката на самобръсначката пасва с резервни ножчета "SkinGuard" и "Fusion"
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество гел, крем или пяна за бръснене на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейф или лосион за след бръснене.

Препоръка:
  • Не използвайте ножчета със захабени остриета, за да елиминирате риска от поява на раздразнения по кожата. Kогато цвета на лубрикиращата лента избледнее е време да смените ножчето.
  • За вашата самобръсначка използвайте ножчета "Gillette SkinGuard".
  • За перфектни резултати, използвайте продуктите за чувствителна кожа от серията "Gillette SkinGuard".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • ергономична дръжка - 1 брой
  • ножчета - 2 броя
Други интересни предложения
Gillette SkinGuard Sensitive
Резервни ножчета за самобръсначка в опаковки от 4 и 8 броя
Цени от:  32.30 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Gillette Mach 3 Turbo
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Mach 3"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.20 лв.
Gillette Blue 3 Comfort
Самобръсначки в опаковки от 3 и 6 броя от серията "Blue 3"
Цена:  7.40 лв.
Gillette Blue 3 Sense Care
Самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Blue 3"
Цена:  7.40 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.
Gillette Mach 3 Sensitive
Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Mach 3"
Цена:  26.90 лв.
Gillette Mach 3 Regular
Самобръсначка от серията "Mach 3"
Цена:  11.80 лв.
Gillette Blue II Plus
Самобръсначки в опаковка от 5 броя за еднократна употреба
Цена:  4.10 лв.
Назад към "Мъжки самобръсначки и консумативи"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги