Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Пяна за бръ...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Пяна за бръснене    Gillette SkinGuard Sensit...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam


Пяна за бръснене за чувствителна кожа

Цена:  8.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Понеделник 28-10-2019 г., Вторник 29-10-2019 г. или
Сряда 30-10-2019 г.
Продукт#264874
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018493869
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка250 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Пяната за мъже "SkinGuard Sensitive" от "Gillette" е създаден с иновативна формула, която осигурява гладко бръснене и едновременно с това се грижи за чувствителната кожа. Тя овлажнява и омекотява косъмчетата, формира защитен слой и по този начин улеснява плъзгането на самобръсначката. Формулата е обогатена със сок от алое вера, който притежава противовъзпалителни, овлажняващи и подхранващи свойства. Вложеното масло от евкалипт действа антибактериално, антисептично, регенериращо и тонизиращо. Добавеното масло от мента има успокояващ и освежаващ ефект, а ментолът осигурява охлаждащо усещане. Пяната предпазва кожата от появата на раздразнения. Тя я освежава и успокоява, оставайки я еластична и с комфортно чувство след бръснене.

Предимства:
  • хидратираща формула, подходяща за чувствителна кожа
  • помага на бръснача да се плъзга плавно по кожата ви
  • предпазва кожата от дразнене
  • не съдържа оцветители и алкохол
  • Aqua
  • Triethanolamine
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Isobutane
  • Laurteth-23
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Propane
  • Parfum
  • Dimthicone
  • Menthol
  • Limonene
  • BHT
  • Sodium Hydroxide
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Eucalyptus Globulus Leaf Oil
  • Mentha Piperite (Peppermint) Oil
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Разклатете флакона преди употреба.
  3. Сложете малко количество от пяната в дланта си и нанесете върху кожата.
  4. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  5. Избръснете се.
  6. Изплакнете с топла вода.
  7. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  8. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Рейтинг
За да оцените пяната "Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пяна, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam


Пяна за бръснене за чувствителна кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Понеделник 28-10-2019 г., Вторник 29-10-2019 г. или
Сряда 30-10-2019 г.
Продукт#264874
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018493869
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка250 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
Пяната за мъже "SkinGuard Sensitive" от "Gillette" е създаден с иновативна формула, която осигурява гладко бръснене и едновременно с това се грижи за чувствителната кожа. Тя овлажнява и омекотява косъмчетата, формира защитен слой и по този начин улеснява плъзгането на самобръсначката. Формулата е обогатена със сок от алое вера, който притежава противовъзпалителни, овлажняващи и подхранващи свойства. Вложеното масло от евкалипт действа антибактериално, антисептично, регенериращо и тонизиращо. Добавеното масло от мента има успокояващ и освежаващ ефект, а ментолът осигурява охлаждащо усещане. Пяната предпазва кожата от появата на раздразнения. Тя я освежава и успокоява, оставайки я еластична и с комфортно чувство след бръснене.

Предимства:
  • хидратираща формула, подходяща за чувствителна кожа
  • помага на бръснача да се плъзга плавно по кожата ви
  • предпазва кожата от дразнене
  • не съдържа оцветители и алкохол
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Разклатете флакона преди употреба.
  3. Сложете малко количество от пяната в дланта си и нанесете върху кожата.
  4. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  5. Избръснете се.
  6. Изплакнете с топла вода.
  7. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  8. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Козметика за лице с алое вера
Nivea Purify Rice Scrub
Оризов пилинг за смесена кожа с био алое вера
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.29 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Philab Cleanse Skin Re-texturing Exfoliating Cream
Реструктуриращ ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  133.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  108.00 лв.
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
Speick Men Sensitive After Shave Balsam
Балсам за след бръсене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.60 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.30 лв.
Масло за почистване на грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Skin Repair Anti-Wrinkle Serum
Регенериращ серум за лице против бръчки от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Face Wash Gel
Измиващ гел за лице от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.80 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Intensive Hydrating Anti-Wrinkle Day Cream
Интензивен хидратиращ дневен крем против бръчки от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Био козметични тампони с алое вера
Опаковка от 30 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.40 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 25+
От серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален овлажняващ дневен крем за лице 25+
С екстракт от алое вера и масло от ший от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Успокояващ гел за след слънце с алое вера
От серията "Народные рецепты"
Цена:  4.49 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Vetiver & Sandalwood Shave Cream
Крем за бръснене от серията "Men's Grooming"
Стандартна цена 22.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.70 лв.
Studio Professionali Wax Face Strips Aloe Vera
Депилиращи ленти за лице с алое вера - опаковка от 12 броя
Цена:  2.50 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Балсам за след бръснене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Стандартна цена 12.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.29 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и суха кожа
Цена:  15.99 лв.
Още козметика за лице с алое вера
Козметика за лице с мента
Lavera SOS Blemish Control
Гел против акне и несъвършенства по кожата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
Освежаващ тоник за лице
От серията "Kneipp Regeneration"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Натурална ментова вода
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.60 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Oily Skin
Интензивна маска за лице за мазна кожа с хума, мента и камфор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.60 лв.
Гел за бръснене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Стандартна цена 8.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Eucalyptus Mint
Балсам за устни с евкалипт и мента
Цена:  6.40 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Цена:  15.90 лв.
Neobio 3 in 1 Micellar Water
Мицеларна вода 3 в 1 с мента и морска сол
Цена:  10.90 лв.
Neobio Fresh Skin Wash Gel
Измиващ гел за лице с мента и морска сол
Цена:  7.90 лв.
Lavera Pore Refining Moisturising Fluid
Хидратиращ флуид за лице за мазна и проблемна кожа
Цена:  26.90 лв.
Logona Aktiv Pickel Stopp
Активен флуид за проблемна кожата с био мента и салицилова киселина
Цена:  15.50 лв.
Logona Peeling-Gel
Ексфолиращ гел за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  22.50 лв.
Logona Clarifying Cleansing Foam
Почистваща пяна за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  22.50 лв.
Lavera 3 in 1 Wash - Scrub - Mask
3 в 1 измиващ гел, пилинг и маска за лице
Цена:  15.90 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Още козметика за лице с мента
Козметика за лице с ментол
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  3.80 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Цена:  8.00 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Vetiver & Sandalwood Aftershave Balm
Балсам за след бръснене от серията "Men's Grooming"
Цена:  16.90 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Men's Master Professional Soothing & Cooling Aftershave Balm
Успокояващ и охлаждащ балсам за след бръснене
Цена:  6.50 лв.
Skin Doctors Zit Zapper
Коригиращ стик за несъвършенства по лицето
Цена:  30.00 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.50 лв.
Barba Italiana Post-Shave Spray - Virgilio
Успокояващ спрей за след бръснене
Цена:  44.00 лв.
Mondial Antica Barberia Balsamic Shaving Cream
Балсамов крем за бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  26.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  30.00 лв.
Mondial Antica Barberia After Shave Gel
Гел за след бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  35.00 лв.
Mondial Axolute Homme Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Axolute"
Цена:  31.00 лв.
Mondial Axolute Homme After Shave Gel
Успокояващ гел за след бръснене от серията "Axolute"
Цена:  38.00 лв.
Aqua Go After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Cream
Крем за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  1.89 лв.
Top Ten Cool Power After Shave Lotion
Лосион за след бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  5.10 лв.
Top Ten Active Shaving Cream
Крем за бръснене за нормална кожа
Цена:  1.89 лв.
Marion SPA Instantly - Lifting Mask
Mаска за лице с лифтинг ефект от серията "SPA"
Цена:  1.29 лв.
STR8 Live True After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Red Code After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
Kent Skin Conditioning Shaving Cream
Крем за бръснене с охлаждащ ментол
Цени от:  16.00 лв.
Още козметика за лице с ментол
Още козметика за лице с евкалипт
Продукти за устна хигиена с евкалипт
Козметика за коса с евкалипт
Козметика за тяло с евкалипт
Продукти за устна хигиена с ментол
Козметика за коса с ментол
Козметика за тяло с ментол
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Декоративна козметика с алое вера
Козметика за коса с алое вера
Козметика за тяло с алое вера
Други интересни предложения
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Listerine Green Tea Moutwash
Вода за уста със зелен чай
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.50 лв.
Натурален ревитализиращ шампоан за всеки тип коса
С масло от мента и евкалипт от серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Eucalyptus Mint
Балсам за устни с евкалипт и мента
Цена:  6.40 лв.
Listerine Advanced White
Вода за уста с избелващ ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цени от:  5.29 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цена:  5.29 лв.
Barbon Shaving Foam
Пяна за бръснене
Цена:  4.50 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Назад към "Пяна за бръснене"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги