Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Очна линия  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Очна линия    Maybelline Tattoo Liner Liquid Ink Eyeliner - ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази очна линия
Ефект "котешко око"
Опаковка на очната линия

Maybelline Tattoo Liner Liquid Ink Eyeliner


Водоустойчива течна очна линия

Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или
Петък 13-12-2019 г.
Продукт#263959
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаMaybelline
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN3600531571726
Категории
ВодоустойчивостДа
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
От "Maybelline" ви предлагат течна очна линия, с която лесно ще подчертаете очите си. Тя нежно се плъзга по овала на клепача и осигурява прецизно нанасяне. Заостреният гъвкав писец позволява да оформите както тънки, така и дебели линии. С изключително тънкия връх можете да достигнете празните места между миглите. Течната формула на очната линия е с наситени пигменти и осигурява интензивен черен цвят, издържащ до 36 часа*. Освен това е водоустойчива и не се размазва, разтича или избледнява.

С очната линия "Tattoo Liner" можете прецизно да очертаете очите си или да направите по-плътна и издължена линия за ефект "котешко око". Тя ще направи погледа ви магнетичен и съблазнителен. Очната линия се премахва лесно, само с топла вода и памучен тампон, без да е нужно прекомерно търкане и без да оставя черни следи.

Характеристики:
  • водоустойчива формула, издържащ до 36 часа*
  • устойчива на размазване и изпотяване
  • прецизен връх, предлагащ лесно нанасяне
  • наситен и дълготраен черен цвят
  • лесно премахване, без търкане и черни следи

* Потребителски тест, направен с 111 жени.
  • Aqua / Water
  • Acrylates Copolymer
  • Butylene Glycol
  • Acrylates / Ethylhexyl Acrylate Copolymer
  • Pentylene Glycol
  • Alcohol
  • Laureth-21
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Sodium Dehydroacetate
  • Lithium Magnesium Sodium Silicate / Lithium Magnesium Sodium Silicate
  • Xanthan Gum
  • May contain: CI 77266 / Black 2
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за "Maybelline Cake Mascara" - първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания "Maybelline" - днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания "Maybelline". В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт - спиралата "Maybelline Cake Mascara", с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така "Maybelline Cake Mascara" се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, "Maybelline" започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на "Maybelline" за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. "Maybelline" дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт - първата водоустойчива спирала в Америка, наречена "Ultra Lash Mascara". Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на "Great Lash Mascara", която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на "Maybelline" се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории - лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска "Shine Free" - една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на "Maybelline", също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване - в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. "Maybelline" става част от френската компания "L'Oreal", която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като "Garnier", "Vichy", "Biotherm", "Giorgio Armani" и "Yves Saint Laurent". След сливането "Maybelline" официално се преименува на "Maybelline New York". А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение - оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра "Dream Matte Mousse" с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала "Volume Express", която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и "Volume Express The Falsies" - спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия "пърхащ" ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. "The Falsies" е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, "Maybelline" постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ "BB крем - 8 в 1" или течен коректор с апликатор "Maybelline Affinitone Concealer" - каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, "Maybelline" става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни "Baby Lips" и изчерпателната колекция от цветове на червилата "Color Sensational". Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, "Maybelline" успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е "Color Show Nail Lacquers" - колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес "Maybelline" е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града - марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, "Maybelline" създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Разклатете продукта преди да започнете да нанасяте.
  • За да направите тънка линия, нанасяйте бавно с върха по естествената линия на окото.
  • Желателно е да започнете нанасянето на очната линия от средата на окото и след това да се върнете в двата края.
  • За да направите по-плътна и дебела линия, използвайте по-голямата повърхност на апликатора.
  • За да задържите ръката си стабилна при нанасянето, може да я подпрете на бузата си.
  • Не прилагайте очна линия, когато сте в движещо се превозно средство, за да не нараните окото си.
  • Премахнете като използвате топла вода и памучен тампон или използвайте подходящ почистващ продукт.
Рейтинг
За да оцените очната линия "Maybelline Tattoo Liner Liquid Ink Eyeliner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази очна линия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Maybelline Tattoo Liner Liquid Ink Eyeliner


Водоустойчива течна очна линия

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или
Петък 13-12-2019 г.
Продукт#263959
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаMaybelline
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN3600531571726
Категории
ВодоустойчивостДа
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
Още снимки на тази очна линия
Ефект "котешко око"
Опаковка на очната линия
Описание
От "Maybelline" ви предлагат течна очна линия, с която лесно ще подчертаете очите си. Тя нежно се плъзга по овала на клепача и осигурява прецизно нанасяне. Заостреният гъвкав писец позволява да оформите както тънки, така и дебели линии. С изключително тънкия връх можете да достигнете празните места между миглите. Течната формула на очната линия е с наситени пигменти и осигурява интензивен черен цвят, издържащ до 36 часа*. Освен това е водоустойчива и не се размазва, разтича или избледнява.

С очната линия "Tattoo Liner" можете прецизно да очертаете очите си или да направите по-плътна и издължена линия за ефект "котешко око". Тя ще направи погледа ви магнетичен и съблазнителен. Очната линия се премахва лесно, само с топла вода и памучен тампон, без да е нужно прекомерно търкане и без да оставя черни следи.

Характеристики:
  • водоустойчива формула, издържащ до 36 часа*
  • устойчива на размазване и изпотяване
  • прецизен връх, предлагащ лесно нанасяне
  • наситен и дълготраен черен цвят
  • лесно премахване, без търкане и черни следи

* Потребителски тест, направен с 111 жени.
Състав
  • Aqua / Water
  • Acrylates Copolymer
  • Butylene Glycol
  • Acrylates / Ethylhexyl Acrylate Copolymer
  • Pentylene Glycol
  • Alcohol
  • Laureth-21
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Sodium Dehydroacetate
  • Lithium Magnesium Sodium Silicate / Lithium Magnesium Sodium Silicate
  • Xanthan Gum
  • May contain: CI 77266 / Black 2
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за "Maybelline Cake Mascara" - първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания "Maybelline" - днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания "Maybelline". В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт - спиралата "Maybelline Cake Mascara", с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така "Maybelline Cake Mascara" се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, "Maybelline" започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на "Maybelline" за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. "Maybelline" дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт - първата водоустойчива спирала в Америка, наречена "Ultra Lash Mascara". Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на "Great Lash Mascara", която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на "Maybelline" се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории - лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска "Shine Free" - една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на "Maybelline", също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване - в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. "Maybelline" става част от френската компания "L'Oreal", която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като "Garnier", "Vichy", "Biotherm", "Giorgio Armani" и "Yves Saint Laurent". След сливането "Maybelline" официално се преименува на "Maybelline New York". А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение - оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра "Dream Matte Mousse" с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала "Volume Express", която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и "Volume Express The Falsies" - спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия "пърхащ" ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. "The Falsies" е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, "Maybelline" постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ "BB крем - 8 в 1" или течен коректор с апликатор "Maybelline Affinitone Concealer" - каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, "Maybelline" става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни "Baby Lips" и изчерпателната колекция от цветове на червилата "Color Sensational". Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, "Maybelline" успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е "Color Show Nail Lacquers" - колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес "Maybelline" е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града - марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, "Maybelline" създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Разклатете продукта преди да започнете да нанасяте.
  • За да направите тънка линия, нанасяйте бавно с върха по естествената линия на окото.
  • Желателно е да започнете нанасянето на очната линия от средата на окото и след това да се върнете в двата края.
  • За да направите по-плътна и дебела линия, използвайте по-голямата повърхност на апликатора.
  • За да задържите ръката си стабилна при нанасянето, може да я подпрете на бузата си.
  • Не прилагайте очна линия, когато сте в движещо се превозно средство, за да не нараните окото си.
  • Премахнете като използвате топла вода и памучен тампон или използвайте подходящ почистващ продукт.
Назад към "Очна линия"
Плюшени играчки "Disney"
Плюшените играчки с героите на "Disney" са радост за всяко дете.
Коледни печати и шаблони
Създайте оригинални коледни картички за Вашите любими хора.
Рисуване по номера
Комплекти с всичко необходимо за направата на шедьоври от любители.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво