store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Устна хигиена    Четки    Aquafresh In Between Clean Trio Pack - Medium - Комплект от...
Начало   Козметика    ...    Четки  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Aquafresh In Between Clean Trio Pack - Medium


Комплект от 3 броя четки за зъби

Цена:  5.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 03-04-2020 г., Понеделник 06-04-2020 г. или
Вторник 07-04-2020 г.
Продукт#259926
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAquafresh
Официален сайт на Aquafreshwww.aquafresh.bg
EAN3830029292998
Категории
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • За Aquafresh
Четките за зъби "In Between Clean" от "Aquafresh", са проектирани с къси и дълги влакна за добро почистване на зъбните повърхности и междузъбните пространства. Те са с патентована Flex Zone технология, която защитава венците от нараняване, отнемайки излишния натиск при четкане. Предлагат се в опаковка от три броя.

Цветовете на четките в комплекта може да се различават от посочените на картинката.
Ако ви покажат няколко пасти за зъби, нанесени върху четки, то надали ще има някой, който да обърка трицветната лентичка на “Aquafresh”. С тази марка на пазара се предлагат, освен пасти за зъби, така и продукти и аксесоари за устна хигиена. Марката присъства на търговските рафтове от 1973 г. Създадена е от “Beecham Group”, която през 2000 г. става част от “GlaxoSmithKline”.
А ето и една любопитна подробност – компанията “Beecham Group” стартира на британския пазар през 1842 г. с фармацевтичен продукт, познат като “Beecham's Pills”, станал едно от най-популярните слабителни за времето си.

Говорейки за известната в цял свят марка “Aquafresh” и аналогията с трицветната формула, трябва да споменем, че през 73-та година пастата е била не с тройна, а с двойна защита. Формулата е комбинирала бял и син компонент – с флуорид (бял) за защита от кариес и "аква" (син) гел за свеж дъх. От тази формула идва и името на марката - “Свежа вода”. Десет години по-късно защитата става тройна, като е добавен и червения сегмент, който се грижи за здравето на венците.

Годината е 1981 и на потребителите е предложена трицветната “Aquafresh Triple Protection” – паста за зъби за цялата уста, а слогана на марката е "Три в едно - защита за твоето семейство". Тя предпазва зъбите, прави дъха свеж и заздравява венеца.
В унисон с промяната на потребностите следващата цел на фармацевтичния гигант била да даде за клиентите си паста, която не само заздравява и освежава, но и избелва зъбите – появява се “Aquafresh White & Shine”.

За да са в крак с нарастващите изисквания и потребности на клиентите, производителите на марката правят нова серия “Aquafresh Extreme Clean”. С нея се предлага “ликвидиране на лошия дъх”, посредством микроактивна пяна и добавяне на екстракт от мента и “ледени” аромати.
За хората, които имат проблем “чувствителни зъби”, се предлага и формула, която е обогатена с успокояващи агенти - “Aquafresh Sensitive”.

Един от важните моменти в живота ни, когато се добиват полезни навици за бъдещето, безспорно е детството. Заради това производителите на марката отделят специално внимание на образователния момент и приучаването към хигиенни навици. Те са създали рекламни филмчета и различни информационни материали, които забавляват и учат децата как да мият зъбките си. Има мобилни приложения (игри), клипове, анимационни филми и печатни реклами, които показват на децата как е правилно и с каква продължителност да почистват зъбите си. Много мъничета знаят и 2-минутната песничка на “Аквафреш”.

За малките чистници от “Aquafresh” са създали три категории пасти – за бебета (0-2 г.), за деца на 2+ години и над 6 години. Всяка една от тези категории е съобразена с биологичните особености и развитие на детето. Характерно за пастите, предназначени за най-малките (3 и 24 месеца) е, че те са предимно обучаващи и не съдържат флуорид. За да привлекат вниманието на децата, производителите създават и пастите “Bubblemint”, които са в шише с дюза и се нанасят върху четката много забавно.

През 2008 година излиза нова серия пасти, която се оказва много успешна - “Aquafresh Isoactive”. Те образуват "гел-пяна", отстраняваща 25% повече бактерии.
Като реакция на потребителското търсене се появява и серията “Aquafresh Ultimate”. Тя осигурява цялостна защита на зъбите, като се справя с бактериите под линията на венците и укрепва зъбите над линията на венците.

За да предлага цялостна защита и грижа за устата, е необходимо марката да предложи и допълнителни аксесоари, като – различни линии четки за зъби за деца и възрастни. През 2004 г. е въведена марката “Max-Active”, която е вдъхновена от идеята да предложи продукт, подходящ по размер на отделния зъб, както и четки за почистване на устата и езика. За децата е създадена линията “Dragon Tales” - четки за зъби за деца, както и вода за уста.
Дъвките “DentiChew Aquafresh” се появяват като частичен заместител на миенето на зъбите и почистването с конец и са напълно иновативен продукт.

Наред с новаторските предложения, “Aquafresh” постоянно обогатява и усъвършенства и традиционните си серии, като в основата на всичко е подобряване здравето на хората и блясъка на перфектната усмивка.
Рейтинг
За да оцените продукта "Aquafresh In Between Clean Trio Pack - Medium", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Aquafresh In Between Clean Trio Pack - Medium


Комплект от 3 броя четки за зъби

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 03-04-2020 г., Понеделник 06-04-2020 г. или
Вторник 07-04-2020 г.
Продукт#259926
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAquafresh
Официален сайт на Aquafreshwww.aquafresh.bg
EAN3830029292998
Категории
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Описание
Четките за зъби "In Between Clean" от "Aquafresh", са проектирани с къси и дълги влакна за добро почистване на зъбните повърхности и междузъбните пространства. Те са с патентована Flex Zone технология, която защитава венците от нараняване, отнемайки излишния натиск при четкане. Предлагат се в опаковка от три броя.

Цветовете на четките в комплекта може да се различават от посочените на картинката.
За Aquafresh
Ако ви покажат няколко пасти за зъби, нанесени върху четки, то надали ще има някой, който да обърка трицветната лентичка на “Aquafresh”. С тази марка на пазара се предлагат, освен пасти за зъби, така и продукти и аксесоари за устна хигиена. Марката присъства на търговските рафтове от 1973 г. Създадена е от “Beecham Group”, която през 2000 г. става част от “GlaxoSmithKline”.
А ето и една любопитна подробност – компанията “Beecham Group” стартира на британския пазар през 1842 г. с фармацевтичен продукт, познат като “Beecham's Pills”, станал едно от най-популярните слабителни за времето си.

Говорейки за известната в цял свят марка “Aquafresh” и аналогията с трицветната формула, трябва да споменем, че през 73-та година пастата е била не с тройна, а с двойна защита. Формулата е комбинирала бял и син компонент – с флуорид (бял) за защита от кариес и "аква" (син) гел за свеж дъх. От тази формула идва и името на марката - “Свежа вода”. Десет години по-късно защитата става тройна, като е добавен и червения сегмент, който се грижи за здравето на венците.

Годината е 1981 и на потребителите е предложена трицветната “Aquafresh Triple Protection” – паста за зъби за цялата уста, а слогана на марката е "Три в едно - защита за твоето семейство". Тя предпазва зъбите, прави дъха свеж и заздравява венеца.
В унисон с промяната на потребностите следващата цел на фармацевтичния гигант била да даде за клиентите си паста, която не само заздравява и освежава, но и избелва зъбите – появява се “Aquafresh White & Shine”.

За да са в крак с нарастващите изисквания и потребности на клиентите, производителите на марката правят нова серия “Aquafresh Extreme Clean”. С нея се предлага “ликвидиране на лошия дъх”, посредством микроактивна пяна и добавяне на екстракт от мента и “ледени” аромати.
За хората, които имат проблем “чувствителни зъби”, се предлага и формула, която е обогатена с успокояващи агенти - “Aquafresh Sensitive”.

Един от важните моменти в живота ни, когато се добиват полезни навици за бъдещето, безспорно е детството. Заради това производителите на марката отделят специално внимание на образователния момент и приучаването към хигиенни навици. Те са създали рекламни филмчета и различни информационни материали, които забавляват и учат децата как да мият зъбките си. Има мобилни приложения (игри), клипове, анимационни филми и печатни реклами, които показват на децата как е правилно и с каква продължителност да почистват зъбите си. Много мъничета знаят и 2-минутната песничка на “Аквафреш”.

За малките чистници от “Aquafresh” са създали три категории пасти – за бебета (0-2 г.), за деца на 2+ години и над 6 години. Всяка една от тези категории е съобразена с биологичните особености и развитие на детето. Характерно за пастите, предназначени за най-малките (3 и 24 месеца) е, че те са предимно обучаващи и не съдържат флуорид. За да привлекат вниманието на децата, производителите създават и пастите “Bubblemint”, които са в шише с дюза и се нанасят върху четката много забавно.

През 2008 година излиза нова серия пасти, която се оказва много успешна - “Aquafresh Isoactive”. Те образуват "гел-пяна", отстраняваща 25% повече бактерии.
Като реакция на потребителското търсене се появява и серията “Aquafresh Ultimate”. Тя осигурява цялостна защита на зъбите, като се справя с бактериите под линията на венците и укрепва зъбите над линията на венците.

За да предлага цялостна защита и грижа за устата, е необходимо марката да предложи и допълнителни аксесоари, като – различни линии четки за зъби за деца и възрастни. През 2004 г. е въведена марката “Max-Active”, която е вдъхновена от идеята да предложи продукт, подходящ по размер на отделния зъб, както и четки за почистване на устата и езика. За децата е създадена линията “Dragon Tales” - четки за зъби за деца, както и вода за уста.
Дъвките “DentiChew Aquafresh” се появяват като частичен заместител на миенето на зъбите и почистването с конец и са напълно иновативен продукт.

Наред с новаторските предложения, “Aquafresh” постоянно обогатява и усъвършенства и традиционните си серии, като в основата на всичко е подобряване здравето на хората и блясъка на перфектната усмивка.
Назад към "Четки за зъби"
Намаление на хиляди книги