Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ст...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Old Spice Captain D...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Old Spice Captain Deodorant Stick


Стик деодорант за мъже от серията "Captain"

Цена:  5.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Понеделник 25-11-2019 г., Вторник 26-11-2019 г. или
Сряда 27-11-2019 г.
Продукт#256507
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN8001090970497
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 11.50 / 3.10 cm
Тегло0.093 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Old Spice
Почувствайте се като капитан на кораб, с океанския аромат на дезодоранта "Captain" от "Old Spice".

Стик дезодорантът притежава изключителен мъжествен аромат, който комбинира нотки сандалово дърво и ухание на открит океан. Той осигурява ефективна защита от появата на неприятни миризми. Благодарение на използваната специална технология, можете да се насладите на дълготрайния свеж аромат през целия ден - точно както и хората около вас. Формулата е грижовна към кожата, защото е без съдържание на алуминиеви соли. Освен това не оставя петна върху белите и черните дрехи.
  • Dipropylene Glycol
  • Aqua
  • Propylene Glycol
  • Sodium Stearate
  • Parfum
  • PPG-3 Myristyl Ether
  • Linalool
  • Tetrasodium EDTA
  • Hexyl Cinnamal
  • Citronellol
  • Limonene
  • CI 42090
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете върху чиста и суха кожа на подмишниците.
Рейтинг
За да оцените дезодоранта "Old Spice Captain Deodorant Stick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme" - дезодорант
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant - Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme" - дезодорант
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Fa Men Brazilian Vibes Ipanema Nights Deodorant Body Spray - Дезодорант за мъже с екстракт от гуарана - дезодорант
Fa Men Brazilian Vibes Ipanema Nights Deodorant Body Spray
Дезодорант за мъже с екстракт от гуарана

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Anti Hair Fall - Шампоан за мъже против косопад с екстракт от женшен - дезодорант
Clear Men Anti-Dandruff Anti Hair Fall
Шампоан за мъже против косопад с екстракт от женшен

Clear
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep" - дезодорант
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.09 лв.
Nivea Men Active Clean Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен - дезодорант
Nivea Men Active Clean Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен

Nivea
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Old Spice Original Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Original" - дезодорант
Old Spice Original Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Original"

Old Spice
Избор за разфасовка:
Цени от:  4.80 лв.
Nivea Men Rock Salts Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ревитализиращи соли - дезодорант
Nivea Men Rock Salts Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ревитализиращи соли

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep" - дезодорант
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.09 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Deep" - дезодорант
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Pure Impact Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици - дезодорант
Nivea Men Pure Impact Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали - дезодорант
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - дезодорант
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect" - дезодорант
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick - Стик дезодорант за мъже против изпотяване - дезодорант
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Danger Zone Deodorant Stick - Стик дезодорант за мъже от серията "Danger Zone" - дезодорант
Old Spice Danger Zone Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Danger Zone"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.

Old Spice Captain Deodorant Stick


Стик деодорант за мъже от серията "Captain"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Понеделник 25-11-2019 г., Вторник 26-11-2019 г. или
Сряда 27-11-2019 г.
Продукт#256507
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN8001090970497
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 11.50 / 3.10 cm
Тегло0.093 kg
Описание
Почувствайте се като капитан на кораб, с океанския аромат на дезодоранта "Captain" от "Old Spice".

Стик дезодорантът притежава изключителен мъжествен аромат, който комбинира нотки сандалово дърво и ухание на открит океан. Той осигурява ефективна защита от появата на неприятни миризми. Благодарение на използваната специална технология, можете да се насладите на дълготрайния свеж аромат през целия ден - точно както и хората около вас. Формулата е грижовна към кожата, защото е без съдържание на алуминиеви соли. Освен това не оставя петна върху белите и черните дрехи.
Състав
  • Dipropylene Glycol
  • Aqua
  • Propylene Glycol
  • Sodium Stearate
  • Parfum
  • PPG-3 Myristyl Ether
  • Linalool
  • Tetrasodium EDTA
  • Hexyl Cinnamal
  • Citronellol
  • Limonene
  • CI 42090
За Old Spice
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете върху чиста и суха кожа на подмишниците.
Козметика за тяло за мъже "Old Spice Captain"
Още козметика за тяло за мъже "Old Spice Captain"
Други интересни предложения
Old Spice Captain
Подаръчен комплект с козметика за мъже от серията "Captain"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Old Spice Captain Antiperspirant Deodorant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Captain"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Captain Deodorant Body Spray
Спрей дезодорант за мъже от серията "Captain"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Captain After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Captain"
Цена:  11.20 лв.
Old Spice Captain Shower Gel + Shampoo 2 in 1
Душ гел и шампоан за мъже 2 в 1 от серията "Captain"
Цени от:  4.80 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Bearglove Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Bearglove"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Danger Zone Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Danger Zone"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  5.40 лв.
Назад към "Стик дезодоранти"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво