store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За изтощена и увредена коса    Dove Radiance Revival Conditioner - Подхранващ балсам за суха и изтощена коса
Начало   Козметика    ...    ...    За изтощена и увредена коса  

Dove Radiance Revival Conditioner


Подхранващ балсам за суха и изтощена коса

Dove Radiance Revival Conditioner - Подхранващ балсам за суха и изтощена коса - балсам
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този балсам не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#255-372
ВидБалсам
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Dove Radiance Revival Conditioner - Подхранващ балсам за суха и изтощена коса - балсам

Dove Radiance Revival Conditioner


Подхранващ балсам за суха и изтощена коса

 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този балсам не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#255-372
ВидБалсам
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Алтернативни предложения
Garnier Fructis SOS Damage Eraser Conditioner - балсам
Garnier Fructis SOS Damage Eraser Conditioner
Балсам за суха и увредена коса от серията Fructis SOS Damage Eraser

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.89 лв.
Dr. Konopka's Nourishing Conditioner - балсам
Dr. Konopka's Nourishing Conditioner
Натурален подхранващ балсам за суха и увредена коса

Dr. Konopka's
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  10.80 лв.
Описание
Специалистите на "Dove" създават подхранващия балсам "Radiance Revival", разработен за нуждите на сухата и изтощена коса. Формулата с Micro Oil комплекс прониква в дълбочина във фибрите на косъма и му осигурява хидратация и подхранваща грижа. Тя възстановява увредените зони и придава гладкост, копринена мекота и огледален блясък. След използването на балсама, косата е здрава, красива и обемна.
Състав
  • Aqua
  • Cetearyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • 1,2-Hexanediol
  • Amodimethicone
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Behentimonium Chloride
  • Cetrimonium Chloride
  • Cocos Nucifera Oil
  • Dipropylene Glycol
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Lactic Acid
  • Parfum
  • PEG-20 Castor Oil
  • PEG-7 Propylheptyl Ether
  • Persea Gratissima Oil
  • Phenoxyethanol
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil
  • Rosmarinus Officinalis Leaf Extract
  • Sodium Chloride
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Sulfate
  • Trehalose
  • Vitis Vinifera Seed Oil
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 19140
  • CI 42090
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от балсама върху измита и влажна коса.
  • Оставете да подейства за минута и изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 8.25 / 4 гласа 
За да оцениш балсама "Dove Radiance Revival Conditioner", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този балсам, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Nature of Agiva Roses Eye Contour Anti-Wrinkle Cream - балсам
Nature of Agiva Roses Eye Contour Anti-Wrinkle Cream
Околоочен крем против бръчки от серията Roses

Nature of Agiva
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.90 лв.
Nature of Agiva Roses Anti-Wrinkle Day Cream - балсам
Nature of Agiva Roses Anti-Wrinkle Day Cream
Крем за лице против бръчки от серията Roses

Nature of Agiva
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.90 лв.
Nature of Agiva Rose & Argan Oil Damaged Hair Shampoo - балсам
Nature of Agiva Rose & Argan Oil Damaged Hair Shampoo
Шампоан за изтощена коса с роза и арган от серията Roses

Nature of Agiva
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.20 лв.
Bella Herbs Verbena - балсам
Bella Herbs Verbena
12 и 20 броя ароматизирани дамски превръзки

Bella
Избор за брой в опаковка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Maternea Nipple Balm - балсам
Maternea Nipple Balm
Успокояващ балсам за зърна с натурални масла

Maternea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.90 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo - балсам
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан с глина за мазни корени и сухи краища

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.49 лв.
Гел за никнещи зъбки Бочко - балсам
Гел за никнещи зъбки Бочко
Бочко
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.90 лв.
La Rive Disney Frozen EDP - балсам
La Rive Disney Frozen EDP
Детски парфюм от серията "Замръзналото кралство"

La Rive
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  18.79 лв.
Спирала за дълги и обемни мигли
Пластири против пъпки
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg