Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За изтощена...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За изтощена и увредена коса    Dove Radiance Revival Co...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Radiance Revival Conditioner


Подхранващ балсам за суха и изтощена коса

Цена:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-11-2019 г., Четвъртък 28-11-2019 г. или
Петък 29-11-2019 г.
Продукт#255372
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447202098
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Специалистите на "Dove" създават подхранващия балсам "Radiance Revival", разработен за нуждите на сухата и изтощена коса. Формулата с Micro Oil комплекс прониква в дълбочина във фибрите на косъма и му осигурява хидратация и подхранваща грижа. Тя възстановява увредените зони и придава гладкост, копринена мекота и огледален блясък. След използването на балсама, косата е здрава, красива и обемна.
  • Aqua
  • Cetearyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • 1,2-Hexanediol
  • Amodimethicone
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Behentimonium Chloride
  • Cetrimonium Chloride
  • Cocos Nucifera Oil
  • Dipropylene Glycol
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Lactic Acid
  • Parfum
  • PEG-20 Castor Oil
  • PEG-7 Propylheptyl Ether
  • Persea Gratissima Oil
  • Phenoxyethanol
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil
  • Rosmarinus Officinalis Leaf Extract
  • Sodium Chloride
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Sulfate
  • Trehalose
  • Vitis Vinifera Seed Oil
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 19140
  • CI 42090
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от балсама върху измита и влажна коса.
  • Оставете да подейства за минута и изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените балсама "Dove Radiance Revival Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove Radiance Revival Conditioner


Подхранващ балсам за суха и изтощена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-11-2019 г., Четвъртък 28-11-2019 г. или
Петък 29-11-2019 г.
Продукт#255372
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447202098
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
Специалистите на "Dove" създават подхранващия балсам "Radiance Revival", разработен за нуждите на сухата и изтощена коса. Формулата с Micro Oil комплекс прониква в дълбочина във фибрите на косъма и му осигурява хидратация и подхранваща грижа. Тя възстановява увредените зони и придава гладкост, копринена мекота и огледален блясък. След използването на балсама, косата е здрава, красива и обемна.
Състав
  • Aqua
  • Cetearyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • 1,2-Hexanediol
  • Amodimethicone
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Behentimonium Chloride
  • Cetrimonium Chloride
  • Cocos Nucifera Oil
  • Dipropylene Glycol
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Lactic Acid
  • Parfum
  • PEG-20 Castor Oil
  • PEG-7 Propylheptyl Ether
  • Persea Gratissima Oil
  • Phenoxyethanol
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil
  • Rosmarinus Officinalis Leaf Extract
  • Sodium Chloride
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Sulfate
  • Trehalose
  • Vitis Vinifera Seed Oil
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 19140
  • CI 42090
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от балсама върху измита и влажна коса.
  • Оставете да подейства за минута и изплакнете обилно с вода.
Други интересни предложения
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Conditioner
Балсам за суха и изтощена коса с червени водорасли от серията "Regenerate Nourishment"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.80 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Byphasse Hair Pro Nutritiv Riche Conditioner Dry & Damaged Hair
Подхранващ балсам за суха и изтощена коса
Цена:  7.60 лв.
Pantene 3 Minute Miracle Repair & Protect Conditioner
Балсам за суха и увредена коса от серията "3 Minute Miracle"
Цена:  9.90 лв.
Syoss Repair Conditioner
Балсам за възстановяване на увредена коса от серията "Repair"
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Dove Intense Repair Conditioner
Балсам за изтощена коса и цъфтящи краища от серията "Intense Repair"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.50 лв.
Schauma Sea Buckhorn Vital Conditioner
Балсам за изтощена коса с морски зърнастец
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.65 лв.
Schauma Repair & Care Conditioner
Балсам за суха и увредена коса
Цена:  4.59 лв.
Gliss Total Repair Express Repair Conditioner
Спрей балсам без отмиване за суха и изтощена коса от серията "Total Repair"
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Gliss Ultimate Repair Express Repair Conditioner
Спрей балсам без отмиване за суха и увредена коса от серията "Ultimate Repair"
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Назад към "Балсами за изтощена и увредена коса"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво